Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- استاندار همدان با این توضیح که نگاه توسعه ای به شهرها بر اساس عدالت است و به همه شهرها نگاه ویژه ای داریم گفت: به‌زودی نیز بیمارستان تخصصی دندانپزشکی شهر بهار افتتاح می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان ،   سید سعید شاهرخی امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان که در شهرستان بهار برگزار شد با بیان اینکه اعتبارات ملی در دستور کار  مدیران استان قرار گیرد اظهار داشت: بیمارستان تخصصی دندانپزشکی شهرستان بهار به‌زودی افتتاح می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه مردم شهرهای بهار و لالجین بسیار سخت کوش و پرتلاش هستند افزود: در سایه وحدت و همدلی در استان تلاش کردیم کارهای بزرگی در استان انجام شود.

 استاندار همدان با این توضیح که نگاه توسعه‌ای به شهرها بر اساس عدالت است و به همه شهرها نگاه ویژه‌ای داریم گفت: در شهر کبودرآهنگ کارهای خوبی در جهت تامین آب آشامیدنی و آب کشاورزی انجام و 20 چاه آب نیز مسدود شد.

وی با اعلام اینکه سالی یک بیمارستان در استان افتتاح کردیم و به‌زودی نیز بیمارستان تخصصی دندانپزشکی شهر بهار افتتاح می‌شود مطرح کرد: باید مفاخر دینی شهر بهار مورد توجه قرار گیرد و یاد آنها گرامی داشته شود.

شاهرخی با بیان اینکه 17 موضوع مهم شهر بهار و 7 موضوع و فعالیت شهر لالجین مورد بررسی و تصمیمات خوبی اتخاذ می‌شود عنوان کرد: کارهای بزرگی در استان همدان در حال انجام است و دو سد بزرگ در استان در حال ساخت است.

وی با این توضیح که همکاری همه مجموعه‌ها از مجمع نمایندگان، ائمه جمعه و  سپاه و بسیج درجهت توسعه استان قابل تقدیر است اظهار داشت: مدیران جذب اعتبارات ملی را در دستور کار قرار دهند و در اولویت قرار دهند

به گزارش تسنیم صبح امروز شاهرخی استاندار همدان  وارد شهر جهانی سفال لالجین شده و از طرح پروژه سایت کارگاهی سفال لالجین بازدید کرد. این سایت در زمینی به مساحت 14 هکتار در 320 قطعه پیش بینی شده است که پس از مالکیت و پیمودن مراحل اخذ مجوز ،نسبت به احداث آن اقدام خواهد شد .

 مجموعه موزه سفال در حال ساخت شهر لالجین نیز از دیگر مکانهایی بود که مورد بازدید استاندار قرار گرفت. شروع به کار ساخت این موزه نیز از سال 1388 توسط راه و شهرسازی و نیز میراث فرهنگی استان اقدام و با توجه به بروز برخی مشکلات اعتباری و نیز مراحل اداری واگذاری طرح به شهرداری ، عملیات ساخت متوقف شده است.

استاندار همدان: "سند اقامه نماز" نقشه راه شورای اقامه نماز است استاندار همدان: بیش از 1200 میلیارد تومان طرح در زمینه زیرساخت‌ها در استان همدان اجرا می‌شود استاندار همدان: مدیران پروژه‌ها را تا تکمیل و افتتاح پیگیری کنند

بازدید از ساختمان اداری دبیرخانه شهر جهانی سفال، ساختمان دارالقرآن لالجین و مصلی امام خمینی (ره) نیز مورد بازدید استاندار همدان قرار گرفت.

ساختمان این مصلی در دو 2 فاز طراحی شده است که فاز اول آن در حال بهره‌برداری است و جهت تکمیل و تجهیز فاز دوم نیاز به تخصیص اعتبارات لازم را دارد.

انتهای پیام/742/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استاندار همدان شهر بهار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۴۲۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مشکلات یک هزار و ۱۶۳ واحد تولیدی استان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ استاندار همدان در دومین نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان همدان افزود: در سال ۱۴۰۲ با برگزاری ۹۶ جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان و به همت دولت مردمی و انقلابی ایران قوی یک‌هزار و ۱۶۳ واحد تولیدی در بخش‌های مختلف از مصوبات این ستاد برخوردار شدند.

علیرضا قاسمی فرزاد تأکید کرد: با پیگیری‌های انجام شده بیش از ۹۰ درصد مصوبات این ستاد نیز تاکنون به مرحله اجرا رسیده است.

او تصریح کرد: در دومین نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سه پرونده مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.

استاندار همدان گفت: ۲ پرونده درخواست امهال در پرداخت بدهی تسهیلات بانکی را داشتند که مقرر شد در فرصت مناسب بدهی بانکی را تسویه کنند.

قاسمی فرزاد افزود: یک پرونده مربوط به بازبینی فنی و تعمیرات اساسی واحد تولیدی اسید بود که برای این اقدام نیاز به سوخت جایگزین داشت و مصوب شد سوخت جایگزین تحویل این واحد تولیدی شود.

 

 

دیگر خبرها

  • نگاه ویژه به ارتقای شاخص‌های آموزشی در سفر رئیس‌جمهور به سمنان
  • رعایت عدالت و کرامت انسانی رویکرد مدیران لرستان باشد
  • فعال کردن ۳۵۰ هزار میلیارد ریال صنایع راکد لرستان نگاه ویژه دولت را می طلبد
  • چشم نوازی شکوفه‌های درختان گلابی در باغ‌های روستای تکه + فیلم
  • فعال شدن صنایع راکد لرستان نیازمند نگاه ویژه دولت
  • فعال کردن ۳۵۰ هزار میلیارد ریال صنایع راکد لرستان نگاه ویژه دولت را می‌طلبد
  • با نگاه منصفانه می‌توان جمله به‌قله نزدیک می‌شویم رهبر انقلاب را بهتر درک کرد
  • اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار قم
  • بررسی مشکلات یک هزار و ۱۶۳ واحد تولیدی استان همدان
  • لزوم توسعه خدمات کتابخانه‌ای در حاشیه شهرها و مناطق روستایی سنندج