Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سامانه ثبت نام اینترنت رایگان دانشجویان،  اساتید دانشگاه و حوزه، معلمان و طلاب و معلمان به نشانی https://ictgifts.ir/ از امروز فعال شده و افراد می‌توانند در آن ثبت نام کرده و ۳۰ گیگ اینترنت رایگان دریافت کنند.

 علی اکبر صفوی مدیر کارگروه تخصصی آموزش‌های الکترونیکی وزارت علوم درباره ثبت نام اینترنت دانشجویی اظهار کرد: اخیرا وزارت ارتباطات اعلام کرده که مانند سال گذشته در راستای رایگان کردن اینترنت اساتید و دانشجویان و طلاب اقدام خواهد کرد که بسیار کار خوبی است و امیدواریم هر چه زودتر عملی شود، زیرا هم هزینه‌ها افزایش یافته و هم نیازها بیشتر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: البته ۳۰ گیگ اینترت استادان و دانشجویان برای ۶ ماه بسیار کم است و می‌توان تنها برای مدت یکی دو ماه روی آن حساب باز کرد.

گفتنی است بسته هدیه با حجم ۳۰ گیگابایت و برای بازه زمانی شش ماهه پیش‌بینی شده و پس از اتمام مهلت ثبت‌نام، در حساب کاربری مربوط به تلفن همراه یا ثابت شما منظور می­‌شود.

امکان فعال­‌سازی بسته هدیه بر روی تلفن همراه دانشجویان یا بر روی تلفن ثابت (ADSL) وجود دارد. درج شماره تلفن همراه تحت مالکیت کد ملی اظهار شده در مراحل ثبت نام، الزامی است.

 از امروز سامانه ثبت نام اینترنت رایگان دانشجویی فعال شده و فقط یک بار امکان ثبت‌نام برای هر کد ملی وجود دارد. مهلت ثبت‌نام حداکثر ۷ روز و بر اساس رقم آخر کدهای ملی به شرح زیر است:

چهارشنبه ۷ مهر: فقط کدهای ملی با رقم آخر ۰،۱،۲

پنج‌شنبه ۸ مهر: فقط کدهای ملی با رقم آخر ۳،۴،۵

جمعه ۹ مهر: فقط کدهای ملی با رقم آخر ۶،۷،۸،۹

از ۱۰ مهر تا ۱۴ مهر: امکان ثبت‌نام برای تمامی دانشجویان

کد خبر 629511 برچسب‌ها دانشگاه - دانشجو وزارت ارتباطات‌ و فناوری اطلاعات معلمان اینترنت وزارت علوم تحقیقات و فناوری

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: دانشگاه دانشجو وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات معلمان اینترنت وزارت علوم تحقیقات و فناوری ثبت نام اینترنت اینترنت رایگان کدهای ملی رقم آخر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۴۲۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب دو کافی‌شاپ در مشهد

آفتاب‌‌نیوز :

محسن صیادی با اشاره به گشت‌های مشترک مدیریت بازرسی نظارت اصناف با دستگاه‌های نظارتی اظهار کرد: در این گشت‌ها دو واحد صنفی کافی‌شاپ در سطح شهر مشهد و یک واحد صنفی نیز در خیابان شیرازی به علت تخلف پلمب شدند.

وی افزود: تخلف این دو واحد عدم رعایت قوانین و مقررات نظام صنفی، گرانفروشی و عدم درج قیمت بوده است.

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف خراسان رضوی بیان کرد: اتاق اصناف به واحدهای صنفی رستوران‌داران، اغذیه پیتزا و کافی‌شاپ به استثنا ۵۰ واحد صنفی رستوران منتخب در منطقه ثامن مجوزی برای فعالیت تا ۲ ساعت قبل از اذان مغرب آن هم به صورت بیرون‌بر نداده است و مدیریت بازرسی نظارت اصناف با واحدهای صنفی متخلف برخورد خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • لزوم تقویت بنیان‌های فکری و معنوی دانشجویان و اساتید
  • آنچه که درباره اینترنت ماهواره‌ای نمی‌دانید
  • هرگونه توسعه و پیشرفت کشور از آموزش و پرورش آغاز می شود
  • پلمب دو کافی‌شاپ در مشهد
  • دولت‌های اسلامی به شریان اقتصادی صهیونیست‌ها آسیب وارد کنند/ اساتید و دانشجویان جهان سکوت خود را بشکنند
  • ۳ عدد خرما برای افطار کافی است
  • آموزش: چگونه سرعت اینترنت را در گوشی افزایش دهیم؟
  • هشدار: تلگرام پریمیوم رایگان را فعال نکنید
  • شدت بارش طوفانی که برق و تلفن ایذه را قطع کرد!
  • دولت‌های اسلامی به شریان اقتصادی دولت صهیونیستی آسیب وارد کنند/ اساتید و دانشجویان جهان سکوت خود را بشکنند