Web Analytics Made Easy - Statcounter

عزت‌الله مهرآوران ـ هنرمند پیشکسوت کشورمان ـ که مدتی است به ویروس کرونا مبتلا شده، جهت ادامه درمان بیماری به خواب مصنوعی برده شد.

نیکنام حسینی پور _ مدیر عامل موسسه هنرمندان پیشکسوت _ با اعلام این خبر به ایسنا گفت: امروز پزشکان، آقای مهرآوران را به خواب مصنوعی برده‌اند تا روند درمان راحت تر انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: آقای مهرآوران امروز به اتاق عمل برده شده زیرا مشکل تنفسی پیدا کرده بودند و تصمیم گرفتند تا در نایشان لوله بگذارند تا راحت تر تنفس کنند.

حسینی پور در عین حال تاکید کرد که حال عمومی عزت‌الله مهرآوران بهتر شده است و پزشکان معالجش گفته‌اند حالش امروز نسبت به روز گذشته بهتر شده و به بهبودی‌اش امیدوارند.

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۴۴۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نفس راحت رئال بعد از حذف بارسا و اتلتیکو

به گزارش "ورزش سه"، دیشب بارسلونا در زمین خود برابر پی اس جی 1-4 باخت و از لیگ قهرمانان حذف شد. اتلتیکو نیز در زمین دورتموند 4-2 باخت و این تیم اسپانیایی نیز از رقابت ها کنار رفت. دو ناکامی بزرگ در یک شب برای فوتبال اسپانیا که هواداران رئال را بسیار خوشحال کرد. 

آاس نوشته است که شکست بارسا و اتلتیکو در رختکن رئال نیز موجی از خوشحالی را ایجاد کرده و باعث شده فشار زیادی از آنها کم شود. حالا رئالی ها که تقریبا قهرمانی لالیگا را در مشتشان دارند، با خیالی راحت‌تر برابر سیتی قرار خواهند گرفت و در صورت حذف از لیگ قهرمانان، این ناکامی بزرگنمایی نخواهد شد چون نه بارسا و نه اتلتیکو دیگر در بازی ها زنده نیستند. هدف رئال فتح پانزدهمین لیگ قهرمانان است اما اگر امسال به آن نرسند، حداقل اطمینان دارند که جام به دو رقیب دیگرشان نیز نخواهد رسید.

دیگر خبرها

  • هاشمی‌نسب: خطر از بیخ گوش استقلال گذشت
  • رهبر مخالفان نتانیاهو: «بن گویر» آبروی اسرائیل را برده است
  • قاطع‌ترین برد پرسپولیس در راحت‌ترین بازی فصل!
  • تقویم نجومی امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / تقویم همسران امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • خواب کافی و راحت یکی از پایه‌های اصلی سلامتی است
  • داستان ۳۴ روز مقاومت در خرمشهر؛ اگر سلاح داشتیم، شهر سقوط نمی‌کرد
  • ناخدا یکم صمدی در گفت و گو با «خبرآنلاین» روایت کرد
  • نفس راحت رئال بعد از حذف بارسا و اتلتیکو
  • امروز هوش مصنوعی و رباتیک به عنوان پیش برنده‌های علم و فناوری در دنیا مطرح است + فیلم
  • عروسی بازیگر مشهور ایرانی و همسر فرانسوی اش