Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از  شورای اسلامی شهر تهران پرویز سروری در بازدید از ایستگاه آتش نشانی مافی، طی سخنانی در جمع آتش نشانان ضمن گرامی داشت روز آتش نشان و هفته دفاع مقدس گفت: اینکه روز آتش نشان مصادف با  هفته دفاع مقدس شده یک تجانس زیبا خلق شده است.

وی افزود: بی تردید آتش نشانان از جنس رزمندگان؛ و مدافع آسایش، امنیت و ایمنی شهروندان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
 
نایب رییس شورای اسلامی شهر تهران، گفت: حرفه آتش نشانی امروز با گذشته بسیار متفاوت است چرا که زندگی شهر نشینی امروز پیچیدگی های خاصی دارد. به ویژه این پیچیدگی که مسائل مختص به خود را دارند، بیشتر دیده می شود.
 
سروری ادامه داد: سازمان آتش نشانی تهران باید دارای نیروهای زبده با آمادگی فراوان و مجرب باشد اما اگر چنین توقعی داریم باید مقدمات و پشتیبانی های لازم در تجهیز و حمایت از آتش نشانان که ستون فقرات سازمان آتش نشانی هستند را به عمل آوریم.
 
نایب رییس شورای اسلامی شهر تهران اظهار داشت: ما در شورای شهر تمام قد حامی آتش نشانان خواهیم بود و یکی از موضوعات محوری ما حمایت از این قشر زحمت کش است و امیدواریم این توجهات تبدیل به عمل شود و بتوانیم حمایت جدی از سازمان آتش نشانی پایتخت و آتش نشانان به عمل آوریم. 
 
سروری در ادامه سخنان خود در ایستگاه آتش نشان مافی خطاب به آتش نشانان گفت: ما در نظر سنجی هایی که بین مردم داشتیم یکی از قشر هایی که در میان مردم بسیار محبوب دارند آتش نشانان هستند، به ویژه بعد از حادثه پلاسکو که مردم شاهد شجاعت و از خود گذشتگی شما عزیزان بودند.
 
وی خاطرنشان کرد: شما همیشه محبوب بوده اید اما بعد از این حادثه و حوادث بعدی وقتی مردم دیدند که شما جان خود را در طبق اخلاص نهادید و از جان خود گذشتید برایشان محبوب تر شدید و ما به عنوان نمایندگان مردم تلاش داریم خواسته آنان که همانا حمایت و تجهیز شما به امکانات روز است را متبلور سازیم.

وی افزود: امیدوارم ما هم بتوانیم در این مسئولیت خطیر وظایف خود را انجام دهیم.

نادعلی: شورای شهر تهران پیگیر مطالبات آتش نشانان از مجلس خواهد بود

علیرضا نادعلی سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران نیز  در بازدید از ایستگاه ۶۷ آتش نشانی گفت که شورای شهر پایتخت پیگیر مطالبات آتش نشانان از مجلس خواهد بود.

وی اظهار داشت: اکنون که شورا تازه نفس است موقعیت خوبی است که مطالبات آتش نشانان پیگیری شود حتی اگر نیاز به وضع قوانین و یا تغییر قوانین در مجلس باشد.

نادعلی افزود: عظمتی که آتش نشانان در حادثه پلاسکو  خلق کردند بی مانند بود و بغضی که گستردگی این حادثه از ایثار و از خود گذشتگی آتش نشان و شهدای آتش نشان برای مردم ایجاد کرده بود تا امروز هم استمرار دارد و حقیقتا که این ایثار از جنس فداکاری دفاع مقدس بود.

وی گفت: در اولین جلسه شورا ما مطالبات آتش نشانان را مطرح و پیگیری خواهیم کرد و امیدواریم بتوانیم به عنوان نماینده مردم پاسخگوی مطالبات آتش نشانان باشیم.
 
نادعلی گفت: خوشبختانه شهردار تهران خود از جنس ایثار و جهاد هستند و  نسبت به بحث ایثار و جهاد نگاه ویژه دارند.

شورای شهر مشکلات آتش نشانان را پیگیری می کند

عضو شورای اسلامی شهر تهران از پیگیری حل مشکلات آتش نشانان از سوی مدیریت شهری و به ویژه ششمین دوره شورای شهر تهران خبر داد.

حجت الاسلام سید محمد آقامیری عضو کمیسیون عمران و حمل ونقل شورا در بازدید از ایستگاههای شماره ۱ و ۴۶ آتش نشانی شهرداری تهران، با شنیدن مشکلات آتش نشانان از پیگیری حل مشکلاتشان از سوی مدیریت شهری و به ویژه ششمین دوره شورای شهر تهران خبر داد.
 
وی در این بازدید ضمن دیدار با آتش نشانان ایستگاه های مذکور در جریان مشکلات آتش نشانان قرار گرفت.
 
وی همچنین پس از دیدار با یکی از خانواده های شهید آتش نشان قول مساعد از پیگیری و حل مشکلات پیش روی آتش نشانی از سوی شورا و مدیریت شهری داد.

به گزارش ایرنا، روز هفتم مهر ۱۳۵۹ هنگامی که عراق به پالایشگاه آبادان حمله هوایی کرد، آتش نشانان منطقه و شهرهای اطراف برای مهار آتش به پالایشگاه رفتند و در حین عملیات خاموش کردن آتش، مجدد هواپیماهای دشمن اقدام به بمباران پالایشگاه کردند که این حمله منجر به شهادت تعداد زیادی از آتش نشانان شد.

به همین دلیل روز هفت مهر در تقویم ایرانی برای تقدیر از رشادت‌های آتش نشانان به عنوان روز ملی آتش نشانی و ایمنی نامگذاری شده است.

برچسب‌ها آتش نشانی شورای شهر شورای اسلامی شهر تهران شهر تهران مدیریت شهری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آتش نشانی شورای شهر شورای اسلامی شهر تهران آتش نشانی شورای شهر شورای اسلامی شهر تهران شهر تهران مدیریت شهری شورای اسلامی شهر تهران مطالبات آتش نشانان مشکلات آتش نشانان شورای شهر تهران آتش نشانان مدیریت شهری حل مشکلات آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۴۴۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: سفر رییس‌جمهور به پاکستان منجر به تقویت امنیت مرز‌های ایران می‌شود

حیدری گفت: از آنجایی که ما مرز‌های طولانی با پاکستان داریم، سفر رییس‌جمهور به پاکستان تأثیر به سزایی بر تقویت امنیت مرز‌های کشورمان خواهد داشت.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، «شهریار حیدری» نایب‌رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به سفر رئیس‌جمهور به پاکستان، اظهار کرد: پاکستان یکی از کشور‌های مهم در همسایگی ایران است و از آنجایی که ایران و پاکستان دارای اشتراکات دینی، فرهنگی و تاریخی زیادی با یکدیگر هستند، سفر رئیس‌جمهور و دیگر مقامات کشورمان به پاکستان، بسیار مهم بوده و منجر به توسعه روابط دو کشور خواهد شد.

وی افزود: سفر رئیس‌جمهور به پاکستان در شرایطی انجام شده که دولت جدید پاکستان به تازگی بر سر کار آمده است و قطعاً یکی از دغدغه‌های جدی ما آن است که دولت جدید پاکستان، اقدام جدی‌تری برای حفظ امنیت مرز‌ها انجام بدهد.

نایب‌رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: از آنجایی که ما مرز‌های طولانی با پاکستان داریم، امنیت این مرز‌ها بسیار مهم است و سفر رئیس‌جمهور به پاکستان تأثیر به سزایی بر تقویت امنیت مرز‌های کشورمان خواهد داشت.

نماینده مردم قصرشیرین در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: علاوه بر ضرورت توجه به مسائل امنیتی، قطعاً سفر رئیس‌جمهور به پاکستان برای تقویت روابط دو کشور در حوزه مسائل اقتصادی نیز دارای اهمیت است و لازم است موانع تجاری روابط ایران و پاکستان رفع شوند.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • کمک رسانی آتش نشانان تهرانی در مناطق سیل زده بلوچستان ادامه دارد | باز شدن مسیر ۸ روستا بعد از یک هفته
  • تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا مشکلات دارویی برطرف شود
  • نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: سفر رییس‌جمهور به پاکستان منجر به تقویت امنیت مرز‌های ایران می‌شود
  • جزییات آتش سوزی در انبار بیمارستان امام حسین
  • جزییات آتش‌سوزی در انبار بیمارستان امام حسین
  • آتش‌سوزی در بیمارستان امام حسین تهران
  • آتش‌سوزی یک کارگاه آهنگری در پامنار
  • اقدامات آتش‌نشانی تهران در سیل سیستان و بلوچستان
  • آتش نشانان تهرانی در حال تخلیه آب از خانه سیل زدگان بلوچ | نجات یک بیمارستان مهم در کنارک
  • مدیران در چهارچوب قانون نسبت به رفع مشکلات اردبیل تلاش کنند