Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم نمادین استانی شور عاطفه ها ،همزمان با سراسر کشور در دبیرستان فرزانگان 1 ناحیه یک زنجان برگزار گردید.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ حسن مظفری مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان  ضمن تقدیر از تلاش ها و زحماتتمامی ارگان ها مرتبط در برگزاری این برنامه به ویژه  کمیته امداد امام خمینی (ره)  و سازمان دانش آموزی استان ، اظهار داشت:  در سال گذشته نزدیک به چهار هزار تبلت دانش آموزی جمع آوری شد و به دانش آموزان نیازمند اهدا گردید که بخش اعظم آن  توسط معلمان خیر تهیه شده بود و این افتخاری برای آموزش و پرورش استان است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مظفری در ادامه افزود : امسال نیز این حرکت شروع شده و طبق توافق انجام شده ، بانک ملی و کمیته امداد هر کدام به مبلغ 2 میلیارد و 500 میلیون  ریال کمک هزینه جهت خرید تبلت دانش آموزی برای سال تحصیلی جدید اختصاص داده اند.
وی همچنین تصریح کرد : در زمان دفاع مقدس شهدای عزیز جان و خون خود را بخشیدند و اکنون نیز  نوجوان ایذه  ای ، علی لندی که با گذشتن از جان خود،  جان دو نفر از هموطنان را نجات داد و ما نیز باید ادامه دهنده راه آنان باشیم .
مدیرکل آموزش و پرورش استان  اظهار داشت : ایثار و گذشت صرفا موارد مادی نیست، معلمان ما نیز در آموزش دوران کرونایی ایثار نمودند، البته خانواده ها در این دوران متوجه شدند که معلم و جایگاه معلمی هیچ چیز جاگزینی ندارد و امید واریم هر چه سریعتر شاهد حضور دانش آموزان در کلاس درس باشیم.

مظفری با اشاره به اینکه بخشندگی به مقام ، مدرک و دارایی نیست گفت : بخشندگی نعمت بزرگی است که خداوند این عنایت را شامل  شما هر کسی نمی کند،  ما در بحث تبلت های دانش آموزی  به عینه دیدیم که بخش اعظم تبلت های اهدایی توسط معلمان خیر صورت گرفت.

وی ادامه داد :  همه در رفع مایحتاج تحصیلی دانش آموزان سهیم باشیم ،  ما از همه تقاضا داریم در این زمینه همراه و یاور آموزش و پرورش باشند،  چرا که اگر فقط یک دانش آموز از تحصیل محروم باشد، ضرر آن را تمام جامعه خواهند دید و امیدواریم امسال هیچ دانش آموزی به خاطر مشکلات مادی از تحصیل محروم نماند.

صفری مدیر کل کمیته امداد امام خمینی ره استان زنجان نیز ضمن تقدیر از مجموعه معلمان و همکاران آموزش و پرورش گفت :  امسال شور عاطفه ها با شعار" با هم مشق محبت بنویسیم" برگزار می شود ، از مجموعه همکاران آموزش و پرورش استان که همواره در برنامه های انفاق ، همدلی و نوعدوستی ما را حمایت می کنند تشکر می کنیم.

صفری افزود:  استان زنجان بهشت خیران و کانون مهر و مهربانی هست و در بسیار از برنامه های که پیوند با محبت و عاطفه  دارد مردم این استان آن را به شکل زیبا آن را معنا کرده اند .

وی تصریح کرد : هدف اصلی برنامه ای اینچنینی نهادینه نمودن  فرهنگ همدلی و نوعدوستی  است .
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی ره استان اظهار داشت : معلم ذاتا نمی‌تواند نسبت به مشکلات جامعه بی تفاوت باشد و دانش آموزانی چون لندی ها و فهمیده ها از معلم خود یاد گرفته اند و با ایثار و فداکاری نقش آفرینی کردند.

شایان ذکر است در پایان این مراسم دانش آموزان و مسئولین حاضر در مراسم هدایای خود را به صندوق های تعبیه شده اهدا نمودند.  

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دانش آموزان مدیرکل آموزش و پرورش آموزش و پرورش استان دانش آموزان کمیته امداد استان زنجان دانش آموزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۴۴۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوشمندسازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت

          به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ رئیس اداره آموزش و پرورش گناباد گفت: این کلاسهای درس با مشارکت خیران و اعتبارات مدیریت آموزش و پرورش گناباد هوشمندسازی شدند.      مجید فدوی روز پنج شنبه افزود: این کلاسهای درس با مشارکت خیران و اعتبارات مدیریت آموزش و پرورش گناباد هوشمندسازی شدند.   وی ادامه داد: برای هوشمند سازی هر کلاس درس به صورت متوسط ۳۲۰ میلیون ریال هزینه شده است.   رئیس اداره آموزش و پرورش گناباد گفت: ۴۲ مدرسه در مناطق شهری و روستایی این شهرستان با مشارکت خیران و اعتبارات نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس در یک سال گذشته بازسازی شدند.   فدوی سر و سامان دادن به ۶۵ ملک مازاد آموزش و پرورش، توجه ویژه به حوزه تربیت بدنی و نصب ۶ چمن مصنوعی را از مهمترین اقدامات آموزش و پرورش گناباد در این مدت برشمرد.   کلاس های هوشمند فرصت های یادگیری بیشتری را برای دانش آموزان فراهم، فرآیند یادگیری را سرگرم کننده و به دانش آموزان کمک می کند فناوری های جدید را بهتر فرا بگیرند و در مجموع در ارتقاء بهره وری آموزشی و مشارکت پذیری آنان نقش مهمی دارند.   از مجموع ۱۷ هزار و ۶۱۴ دانش آموز که در ۹۱۱ کلاس درس و ۲۲۴ مدرسه در مناطق شهری و روستایی گناباد شاغل به تحصیل هستند، ۹ هزار و ۵۶۵ نفر در دوره ابتدایی، چهار هزار و ۷۹۶ نفر در دوره اول متوسطه و ۲ هزار و ۲۸۸ نفر در دوره دوم متوسطه هستند.   هشت هزار و ۸۳۶ نفر از دانش آموزان در مدارس دولتی، چهار هزار و ۷۹۶ نفر در مناطق روستایی، ۹۲۷ نفر در مدارس شاهد و بقیه در مدارس استثنایی و غیرانتفاعی به تحصیل اشتغال دارند.   مرکز شهرستان گناباد در ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

دیگر خبرها

  • هوشمندسازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • طرح مراقبت‌های روانی اجتماعی دانش‌آموزان در سمنان اجرا شد
  • از متن تا حاشیه تغییر کتب درسی
  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند
  • تغییر۱۰ درصد برنامه درسی دوره متوسطه اول به نفع مهارت‌آموزی
  • ۸۰ دانش‌آموز در حوزه فناوری‌ نو گواهی بین‌المللی دریافت کردند
  • فراهم شدن امکان تغییر رشته تحصیلی دانش آموزان
  • ضرورت افزایش آگاهی والدین از هدایت تحصیلی دانش آموزان
  • آگاهی والدین از هدایت تحصیلی دانش آموزان اندک است
  • جذب ۳ هزار نیروی دبیری در خراسان رضوی در سال جاری