Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فولاد خوزستان تاکید کرد برای موفقیت در این تیم، به حمایت همه نیاز دارد

نشست خبری باشگاه فولاد خوزستان پیش از شروع لیگ بیست و یکم با حضور عبدالله ویسی و حمیدرضا گرشاسبی برگزار شد.

به گزارش طرفداری، عبدالله ویسی در نشست خبری ای که امروز در باشگاه فولاد برگزار شد، گفت:

خوزستان تنها استانی است که اقوام مختلف را در خود جای داده است و قومیت‌های آن هیچ فرقی با هم ندارند و همگی متحد هستیم و خوزستانی بودن ما مایه افتخار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید بگویم من به تنهایی نمی‌توانم در باشگاه فولاد کار کنم و به حمایت همه اقوام نیاز دارم. بارها ما خوزستانی‌ها موانع را با همدلی برداشته‌ایم، اکنون هم من با تمام وجود برای موفقیت فولاد انرژی می‌گذارم اما باز هم تاکید می‌کنم به حمایت همه نیاز دارم. اگر نتایج باب دل نباشد، خودم خداحافظی می‌کنم و می‌روم تا هواداران ناراحت نشوند.

ویسی بیان کرد:

دو اردوی تدارکاتی برگزار کردیم که این اردوها و بازی‌های تدارکاتی برای شناخت بیشتر از تیم بود و نتیجه آن اصلا مهم نیست. همچنین باید بگویم پنجره بسته بهانه‌ای برای ما نیست و با علم به این موضوع و با تمام وجود آمده‌ام. ضمن این‌که باید بگویم اگر پنجره باشگاه باز بود، تیم من همین تیم فعلی بود و می‌خواهیم با جوانان پا به عرصه بگذاریم.

ویسی با اشاره به زمان حضورش در استقلال خوزستان و جدایی او پس از قهرمانی این تیم در لیگ برتر، گفت:

شاید خیلی‌ها بگویند چرا ویسی از استقلال خوزستان جدا شد که باید بگویم خدا شاهد است من را بیرون کردند اما عرق به این استان باعث شد من مجددا به خوزستان برگردم.

ویسی عنوان کرد:

ما خوزستانی‌ها حتی وقتی با بچه‌های‌مان هم فوتبال بازی می‌کنیم، دوست داریم ببریم. فوتبال برای گل زدن و زیبا بازی کردن است و باید به هواداران لذت بدهیم. تمام فکر و ذکر من این است که زیبا بازی کنیم. همچنین باید بگویم فوتبال حد و مرز ندارد اما من تا جایی که بتوانم از بازیکنان بومی استفاده می‌کنم اما در پست‌هایی که نیاز به تقویت تیم باشد، ممکن است بازیکنان دیگری هم به خدمت بگیریم. به هر حال ما خوزستانی‌ها فوتبال ناب خوزستان را دوست داریم.

سرمربی تیم فولاد خوزستان گفت:

این‌ که بگوییم برنامه سه تا چهار ساله داریم، شعار است و فولاد تیمی است که اگر مثلا تا نیم‌فصل نتیجه نگیریم، برنامه‌مان روی هوا است. به هر حال اگر تیم نتیجه نگیرد، مطمئنا باشگاه به سراغ مربی دیگری می‌رود که حق هم دارد. پس فولاد فقط باید نتیجه بگیرد. من در کنار تیم‌های خارجی زیادی مثل بارسلونا بوده‌ام و باید بگویم امکانات باشگاه فولاد را ندارند و این امکانات بزرگی می‌خواهد. تنها تفاوت ما با باشگاه رئال مادرید این است که آن‌ها عکس بازیکنان‌شان را در رختکن زده‌اند ولی ما این را نداریم.

عبدالله ویسی افزود:

در برنامه ما این است که تمام بازیکنان زیر ۲۳ سال‌مان خوزستانی باشند و این وظیفه ما است. البته این را هم باید در نظر بگیریم که جوانان نیاز به کار بسیار دارند. ما باید بازیکنان خوزستانی را احیا کنیم و به جامعه تحویل دهیم زیرا فولاد خوزستان زمانی ۹ ملی‌پوش داشت.

اخبار داغ 

پاپوش بزرگ برای خانم بازیگر سرشناس؛ عکس های برهنه لیندا کیانی منتشر شد / روحش هم خبر ندارد !+ عکس ها نبرد خونین در فوتبال آذربایجان شرقی؛ هفت مجروح و یک نابینا + فیلم مهدی طارمی، سفیر ایران در سطح اول فوتبال جهان آبروریزی توقیف اموال و حساب استقلال به امارات کشیده شد معجزه شریف تیراسپول؛ شگفتی ساز لیگ قهرمانان اروپا از کشوری در ناکجا فردیناند: دراز کشیدن پشت دیوار دفاعی بی حرمتی به مسی است + فیلم حرکت مسی

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فولاد خوزستان باشگاه فولاد عبدالله ویسی باید بگویم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۴۵۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نویدکیا: فولاد با ویسی با انضباط بازی می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، محرم نویدکیا قبل از دیدار تیمش مقابل فولاد خوزستان به وضعیت تیمش و بازی عصر جمعه اشاره کرد. او در این خصوص گفت: «باید معذرت خواهی کنم بابت اینکه به کنفرانس نرسیدم. درباره بازی با فولاد می‌توانم بگویم که فوق‌العاده بازی سختی است. به طور کلی بازی کردن مقابل همه تیم‌های خوزستانی سخت است، مخصوصا با فولاد.»

او ادامه داد: «الان هم که آقای ویسی چند هفته‌ای است اضافه شده یک شاکله و انضباط خوبی گرفته و منضبط تر بازی می‌کنند. هفته‌های قبل از آقای ویسی تمرکزشان پایین بود و آشفتگی داشتند. برای هردو تیم بازی خیلی مهمی است.»

نویدکیا در پایان افزود: «چند هفته ای است که امتیازات زیادی از دست دادیم و دلمان می‌خواهد بازی خوبی انجام بدهیم و امتیاز بگیریم. بازی فوق‌العاده سختی است. امتیاز گرفتن از آن راحت نیست. تلاش می‌کنیم بازی خوبی انجام بدهیم و امتیاز بگیریم.»

دیگر خبرها

  • نویدکیا: فولاد با ویسی با انضباط بازی می‌کند
  • عبدالله ویسی:همه من و کمالوند را می‌شناسند، بهتر است عوام‌فریبی نکند
  • ویسی: دو بار فولاد بیمار را به من دادند
  • کنایه ویسی به کمالوند: مردم ساده هستند اما احمق نه!
  • ویسی:همه من و کمالوند را می‌شناسند، بهتر است عوام‌فریبی نکند
  • باز هم این تیم بیمار ایران را به من دادند | همه دنیا ما دو نفر را می‌شناسند
  • اتفاق خوشحال‌کننده برای عبدالله ویسی
  • فوتبال از دریچه فان؛
  • سرمربی قهرمان کم نمی‌آورد(عکس)
  • قدرنادیده‌ترین بازیکن فصل بارسلونا