Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش رکنا، سرهنگ "محمد نادربیگی" رئیس پلیس آگاهی استان البرز در این خصوص بیان داشت: در پی وقوع چند فقره زورگیری با تهدید سلاح سرد توسط سرنشینان یک دستگاه خودرو سمند در مناطق مختلف شهر کرج، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستورکار اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان در تحقیقات اولیه خود متوجه شدند که متهمان در یک گروه 4 نفره به وسیله یک دستگاه خودرو سمند در مناطق خلوت و کم تردد شهر سوژه های خود را انتخاب کرده و با تهدید سلاح سرد اقدام به سرقت لوازم با ارزش آن ها از قبیل وجه نقد، طلا، ساعت و گوشی تلفن همراه می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس آگاهی استان البرز اظهار داشت: در ادامه کارآگاهان پس از چندین روز تلاش شبانه روزی و با انجام اقدامات پلیسی موفق به شناسایی هر 4 متهم شده و در چند عملیات جداگانه همه آن ها را دستگیر و به پلیس آگاهی البرز منتقل کردند.

سرهنگ "نادربیگی" با اشاره به اعتراف متهمان به چند فقره سرقت به این شیوه ادامه داد: با دستور دادیار دادسرای عمومی و انقلاب شهر کرج، تصاویر متهمان در رسانه ها و جراید بدون پوشش منتشر می شود تا چنانچه شهروندان توسط این باند مورد سرقت قرار گرفته اند برای طرح شکایت و یا پیگیری پرونده به پلیس آگاهی استان البرز واقع در کرج - میدان طالقانی- بلوار تعاون ساختمان پلیس آگاهی و یا دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 3 کرج مراجعه کنند.

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا اخبار حوادث عکس کرج مرد سمند سفید سهام عدالت قیمت خودرو کرونا دنیا جهانبخت دنیا جهانبخت در اینستاگرام مهدی قائدی فوتبال مهدی قائدی و همسرش مهدی قائدی قیمت بهاره رهنما ریحانه پارسا بازیگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۴۵۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق اشیای قیمتی بانوان کهنسال در قم

سرهنگ منوچهر ترکمندی گفت: پیرو وقوع چندین فقره سرقت طلاجات بانوان کهنسال توسط یک مرد حدودا ۳۵ ساله، دستگیری سارق در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

جانشین پلیس آگاهی قم افزود: شگرد این سارق که با خودرو بدون پلاک در ساعات روز، در مناطق پایین شهر پرسه زده و افراد مونث مسن که بصورت تنها در حرکت بودند را شناسایی و با مانور متقلبانه طلاجات افراد کهنسال را گرفته و سریع متواری می‌شد و بعد از رفتن متهم، شاکی متوجه سرقت طلاجات خود می‌گشت.

سرهنگ ترکمندی با اشاره به اینکه کارآگاهان این پلیس با انجام یک سری اقدامات فنی و پلیسی اقدام به شناسایی و دستگیری سارق مذکور شدند، گفت: از متهم تعداد سه حلقه انگشتر طلا که در همان روز سرقت کرده بود کشف شد.

جانشین پلیس آگاهی استان در پایان اعلام کرد: با توجه به عدم ثبت شکایت‌های افراد مونث در سامانه پلیس، مالباختگان عزیز این پرونده جهت شناسایی متهم و اموال مسروقه می‌توانند به پایگاه یکم پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم مراجعه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • پشت پرده ‌خرید و فروش اموال دزدی
  • کشف ۸ فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در زنجان
  • یک دستگاه خودرو سرقتی در بیجار کشف شد
  • دستگیری سارق اشیای قیمتی بانوان کهنسال در قم
  • دستگیری سارق طلاجات بانوان کهنسال در قم
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای محتویات خودرو در حین سرقت
  • تقویت واحد‌های گشت پلیس آگاهی جهت امنیت شهروندان در نوروز
  • تقویت واحدهای گشت پلیس آگاهی جهت امنیت شهروندان در نوروز
  • افزایش کشفیات از ابتدای اجرای طرح نوروزی پلیس
  • عاملان سرقت مسلحانه در شاهین شهر دستگیر شدند