Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-
  در مراسمی با  حضوردکتر  آرش لهونی نماینده مردم شهرستان پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی عملیالت گار رسانی به 4 روستای در منطقه صفر مرزی شهرستان پاوه و همجور با شهر حلبچه آغازشد .

 بگزارش خبرنگار ما در این مراسم که در روستای گرمله برگزار شد  مهندس سیروس شهبازی مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه با بیان این مطلب که  هزینه اجرای این  پروژه با اعتباری بالغ بر 22 میلیارد تومان است گفت : این پروژه شامل گازرسانی به  4 روستای مرزی شهرستان پاوه  با جمعیت  800  خانوار می باشد که می بایست به منظور گازدار نمودن این تعداد خانوار 26 کیلومتر خط شبکه از خروجی شهر نودشه اجراء و همچنین  11 کیلومتر شبکه گذاری داخلی روستاها اجراء گردد و نکته قابل توجه این پروژه علاوه بر وجود روستاها در نقطه صفر مرزی بافت تمام کوهستانی و صعب العبور این مسیر می باشد که به جهت دره های عمیق و جاده های پر پیچ و خم مسیر ضمن اجرای خط در بافت کوهستانی و حفاری در دل کوه تقریباً هر  یکصد متر نیز می بایست یک عبور عرضی از جاده اصلی انجام گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود:درحال حاضر درحوزه 4  شهرستان پاوه واومانات سه شهرستان آن مرزمشترک با کشور عراق دارند که تعداد  156  روستا گازدار می باشند و  160  روستا با اعتبار بالغ بر  495  میلیارد تومان در مرحله پیمان سپاری می باشند و سرانه گازرسانی به این روستاهای صعب العبور به  سی میلیون تومان هم می رسدکه این نشانه توجه ویژه دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به روستاهای محروم و مرزنشین استان می باشد.
در ادامه: دکتر لهونی نماینده مردم شریف شهرستان پاوه واورامانات ضمن تشکر از خدمات شرکت گاز استان جهت گازرسانی به نقاط محروم و نقطه صفر مرکزی بیان داشتند امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی شاهد اقدامات چشمگیری در مناطق محروم کشور می باشیم که از جمله این خدمات بحث گازرسانی به روستاهای دور افتاده  نقطه صفر مرزی می باشد که انتظار دارد شرکت گاز استان در برنامه زمانبندی یکساله این پروژه مهم را به سرانجام برساند تا مردم خوب و سخت کوش این منطقه نیزاز این نعمت خدادادی بهره مند گردند.
لازم بذکر است :درحال حاضر 99 % جمعیت شهری استان با گازرسانی به  29  شهر و 83 % جمعیت روستایی با گازرسانی به  1741 روستا گازدار و هم اکنون نیز گازرسانی به  371  روستا به علاوه شهرهای نوسود ، ریجاب و شبکه داخلی شهر ازگله با مجموع اعتبار  550  میلیارد تومان در دست اجرا می باشد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: گاز رسانی شهرستان پاوه نقطه صفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۴۶۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برق تمام روستاهای سیل زده سیستان و بلوچستان وصل شد

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد رئیسی صبح دوشنبه در بازدید از مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان اظهار کرد: عملیات برق رسانی به آخرین روستای گوردیم کنارک انجام شد و با توجه به از دست رفتن مسیر زمینی روستای گوردیم، برق رسانی به این روستا از طریق مسیر آبی و با طی مسافت حدود ۲ ساعت انجام که با این حساب برق تمامی روستاها پایدار شد.

وی با اشاره به خسارت بیش از ۹۵۰ میلیارد ریالی سیلاب و بارش سنگین بیش از ۴۰۰ میلی‌متری به شبکه توزیع برق سیستان و بلوچستان، افزود: ۴۶۶ اصله پایه شبکه فشار متوسط و ضعیف و ۲۲ دستگاه ترانسفورماتور از جمله حجم خسارت وارد شده ناشی از شرایط جوی به شبکه توزیع برق سیستان و بلوچستان است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان گفت: از مجموع ۴۴۵ روستای مناطق سیل زده که دچار خاموشی شده بودند، برق همه روستاها هم اینک پایدار شده است.

کد خبر 6085131

دیگر خبرها

  • وضعیت خدمات رسانی پایانه نوردوز غیرقابل قبول است
  • ارمنستان: عملیات تعیین مرز با آذربایجان را آغاز کردیم
  • عملیات آبرسانی به تنها روستای محروم از شبکه آب در باخرز خراسان رضوی آغاز شد
  • ۵۸۷ روستای استان ایلام از نعمت گاز برخوردارند
  • برق تمام روستاهای سیل زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • عزم جدی حل مشکل کم آبی شهر مرزی نوسود و روستاهای مرزی شهرستان پاوه
  • نوسازی شبکه آبرسانی روستای نویز طالقان آغاز شد
  • فیلم | گردنه تته توسط راهداران شهرستان پاوه استان کرمانشاه عملیات برف روبی و بازگشایی شد
  • آغاز ساخت ۹۰ واحد مسکونی همزمان در سه نقطه شهرستان اردل
  • بیله‌سوار نقطه آغاز منطقه آزاد تجاری اردبیل شد