Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه به مناسبت انتخاب پیمان جبلی به عنوان رئیس جدید سازمان صدا و سیما، متن تبریک برای او ارسال کرد که  به شرح ذیل است:

جناب آقای دکتر جبلی

با سلام و تحیت.

کسب اعتماد رهبر فرزانه انقلاب و انتصاب جنابعالی به ریاست سازمان صدا‌وسیمای جمهوری اسلامی را تبریک می‌گویم و برای جنابعالی و همکارانتان در دوره جدید مدیریت رسانه ملی آرزوی موفقیت روزافزون دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امید است با توجه به رهنمود‌های حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در ترویج سبک زندگی اسلامی و ایرانی و هدایت فرهنگی و تبیین در کنار اطلاع رسانی و ارتقاء سطح آگاهی و معرفت عمومی و همچنین ایجاد روحیه نشاط و امید در بین آحاد ملت به‌خصوص جوانان، دستگاه عدلیه را در پیشگیری از جرم و کاهش پرونده‌های قضایی از مسیر افزایش همه‌جانبه دانش مردم به ویژه درباره مسائل اجتماعی و حقوقی یاری دهید.

قوه قضائیه در دوره تحول و تعالی به موضوع صیانت از حقوق عامه و اجرای عدالت، نظارت و شفاف‌سازی و مبارزه با فساد در جهت ارتقاء سلامت نظام اداری و بهبود خدمت‌رسانی همه دستگاه‌ها به مردم عزیز توجه ویژه دارد و رسانه ملی با تولید محتوای غنی در این زمینه می‌تواند نقش مؤثری ایفا نماید.

امید است در شرایط حساس فعلی که با جنگ رسانه‌ای دشمنان ملت بزرگ ایران مواجهیم، با مدیریت مدبرانه و ابتکار و خلاقیت‌های جنابعالی که چهره‌ای برخاسته از بدنه کارشناسی صداوسیما هستید و تجربیات ارزنده‌ای از خدمت در بخش‌های مختلف این مجموعه عظیم و حساس اندوخته‌اید، در تداوم زحمات ارزشمند جناب آقای دکتر علی‌عسکری شاهد توفیقات هر چه بیشتر صداوسیما باشیم و دستگاه قضایی نیز در این مسیر خطیر، یار و همراه شما خواهد بود.

غلامحسین محسنی اژه‌ای

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: علی عسکری رئیس قوه قضائیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۴۶۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقابله با سوداگران زمین با همکاری مردم میسر می‌شود

سیدمحمود محسنی‌الحسینی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرر: در حوزه قضائی غربالیز با توجه به مساعد بودن موقعیت جغرافیایی برای تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی اقدامات گسترده‌ای دارند که شناسایی و برخورد قانونی انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه برای پیشگیری از تغییر کاربری اراضی زراعی و باغی اقدامات پیشگیرانه‌ای نیز صورت می‌گیرد، ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع و در میان بودن امنیت غذایی کشور مردم نیز باید برای پیشگیری از این سوءاستفاده گری‌ها همراهی لازم را با مسئولان داشته باشند.

محسنی‌الحسینی عنوان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف با شماره ۱۳۱ تماس گرفته و گزارش خود را ارائه دهند تا در اسرع وقت از هر گونه تخریب و تغییر اراضی جلوگیری شود.

کد خبر 6086628

دیگر خبرها

  • دستگاه های خدمات رسان کرمان برای مقابله با بحران سیل آماده باشند
  • طی مدتی که معاون اول قوه قضاییه بودم، ارتباطات خوبی را با مجلس و دولت برقرار کردیم
  • محسنی اژه‌ای: نباید از نظرها و سلیقه‌های مختلف هراسید
  • رئیس قوه قضائیه: نباید از وجود اختلافات و به میدان آمدن سلیقه‌های مختلف هراسید
  • ضرورت مشارکت جمعی برای رسیدن به تحول قضایی
  • مسئولان قضائی عهده دار مسئولیت خطیری هستند
  • مقابله با سوداگران زمین با همکاری مردم میسر می‌شود
  • رئیس جمهور فرا رسیدن روز ملی جمهوری عربی سوریه را تبریک گفت
  • رئیسی فرا رسیدن روز ملی جمهوری عربی سوریه را تبریک گفت
  • هشدارهای مهم محسنی اژه ای درباره حجاب و عفاف؛ به فراجا کمک کنیم | می‌توانیم خود را کنار بکشیم و بگوییم «کی بود کی بود؛ من نبودم»؟!