Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@17:43:35 GMT

صدری: آماده کمک به منوچهر شفقتیان هستیم

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۴۷۱۳۱

صدری: آماده کمک به منوچهر شفقتیان هستیم

سرپرست مدیرعاملی پرسپولیس از وضعیت پیش آمده برای پیشکسوت این تیم اظهار تأسف کرد.

به گزارش ورزش سه، صبح امروز منوچهر شفقتیان با انتشار پستی در فیس بوک خود از چادر نشینی خود و زندگی خانه به دوشانه اش خبر داد که گزارش ورزش سه درباره این موضوع تلخ نیز منتشر و بازتابهای بسیاری را به خود گرفت.

 

حالا مجید صدری سرپرست مدیرعاملی پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار ما درباره این موضوع گفته: وقتی این گزارش را خواندم بسیار متاسف شدم و میخواهم بگویم که آماده هرگونه همکاری برای تغییر شرایط زندگی او هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

صدری همچنین افزود: منوچهر شفقتیان و دیگر پیشکسوتان پرسپولیس سرمایه‌های باشگاه هستند و ما وظیفه محافظت از آنها را پیش روی خود می‌بینیم. امیدوارم هرگز دیگر شاهد چنین اتفاقی نباشیم و دوباره می‌گویم که آماده هر کمکی به او هستیم.

پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۴۷۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوب مهاجم تیم ملی ایران برای رم و دروسی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سردار آزمون، مهاجم تیم ملی کشورمان بعد از پشت سرگذاشتن دوران مصدومیت «آماده بازی برای آ.اس رم شد».سردار آزمون با 52 گل برای تیم ملی کشورمان دومین گلزن برتر تاریخ ایران به شمار می‌آید. به نقل از فارس آزمون در بازی رفت تیم ملی کشورمان مقابل ترکمنستان در مسابقات انتخابی راه یابی به جام جهانی 2026 از ناحیه همسترینگ مصدوم شد.دوران نقاهت آزمون نزدیک به 4 هفته طول کشیده و مهاجم ایرانی اکنون بعد از بهبودی آماده بازی مجدد برای جالوروسی شده است.

سایت وان اسپورت می‌نویسد که «بازگشت سردار آزمون» به تمرینات گروهی رم و آماده شدن برای بازی قبل از بازی مقابل میلان «خبری خوشحال کننده برای دنیله دروسی است».روما پرس هم گزارش داد که بازگشت آزمون می‌تواند دنیله دروسی، سرمربی تیم در انتخاب مهاجمان در خط حمله کمک کند تا «بتواند با سیستم هجومی بهتری به مصاف میلان برود».

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896271

دیگر خبرها

  • پرسپولیس آماده صدرنشینی موقت در آبادان (عکس)
  • شکایت دادستان سیرجان از افشین پیروانی 
  • ثبت یک شکایت عجیب از مدیر تیم پرسپولیس!
  • فراز کمالوند: پرسپولیس آماده‌ترین تیم لیگ است؛ قول ماندن نمی‌دهم
  • اختتامیه مدیحه‌سرایی و چاووشی‌خوانی روستایی رضوی در دشتستان بوشهر
  • مروری بر آثار و زندگی شاعر بلند آواز بوشهر
  • عکس | صحنه‌ای خاص از آخرین فیلم منوچهر هادی و یکتا ناصر
  • خبر خوب مهاجم تیم ملی ایران برای رم و دروسی
  • عکس | منوچهر هادی دلتنگ دخترش شد
  • توصیه های هواشناسی کشاورزی استان همدان