Web Analytics Made Easy - Statcounter

خضعلی، معاون فرماندار هندیجان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: خبر‌های متعدد از پایین آمدن آمار فوت و ابتلا کرونا در سطح کشور و شهرستان بسیار خوشحال کننده است، اما برای جلوگیری از تکرار چنین پیک‌های سختی و مرگباری، اقدامات پیشگیرانه لازم و ضروری است.

او هدف از برگزاری جلسه‌های اضطراری را شناسایی و ارائه راهکار‌های موجود و تاکید بر مصوبه‌های استانی و کشوری مقابله با کرونا و تاکید بر اجرای آن‌ها عنوان کرد و افزود: ارائه کارت واکسیناسیون کرونا از طرف شهروندان برای ورود به اداره‌ها و بانک‌ها و دریافت خدمات الزامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خضعلی با بیان اینکه کارمندان اداره‌ها باید واکسن کرونا دریافت کرده باشند، اظهار داشت: کسانیکه هنوز در این مورد تعلل کرده و نسبت به تزریق این واکسن اقدام نکرده اند باید واکسینه شوند، در غیر اینصورت از ورود آن‌ها به محل کار جلوگیری شده و برای فرد غیبت منظور خواهد شد.

این مقام مسئول با بیان اینکه مصوبه‌های مذکور شامل همه اداره‌های شهرستان می‌شود و استثنایی در این زمینه وجود ندارد، ادامه داد: صدور کارت سلامت بهداشت اصناف و کارت سلامت ملوانان نیز تنها با انجام واکسیناسیون و ارائه کارت واکسن، انجام خواهد شد، ضمن اینکه از زائران اربعین حسینی خواهشمندیم جهت حفظ سلامت خود و اطرافیان، حتما جهت انجام تست کرونا اقدام کنند و تا اعلام جواب آزمایش در قرنطینه خانگی بمانند.

تزریق بیش از ۲۵ هزار دز واکسن در هندیجان

داود رئیسی، مدیر شبکه بهداشت و درمان هندیجان با ارائه آماری از وضعیت واکسیناسیون شهرستان گفت: تا کنون بیش از ۲۵ هزار دز واکسن کرونا در شهرستان تزریق شده که ۵۶ درصد افراد مشمول واکسن، دز اول و ۲۷ درصد دوز دوم را دریافت کرده اند، البته استقبال مردم از واکسن روستا‌ها و بعضی مناطق شهری مطلوب نیست.

او با بیان اینکه این مناطق در اولویت ما برای اجرای واکسیناسیون خانه به خانه خواهند بود، تصریح کرد: از مردم این مناطق تقاضا داریم با مراجعان به درب منازل که از خدمتگزاران خود در اداره‌های بهداشت، هلال احمر و سپاه هستند، همکاری کنند تا ان شاءالله با رسیدن به آمار بالای ۷۰ درصد واکسیناسیون جمعیت در شهرستان شاهد افول این بیماری باشیم.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واکسن کرونا تزریق واکسن اداره ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۴۷۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تولید واحدهای صنعتی سمنان با ارائه بسته‌های حمایتی در دستور کار است

علی آبادی  در حاشیه افتتاح واحدهای صنعتی در گرمسار در گفت و گو با خبرنگاران گفت: تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در شعار امسال مبنی بر «جهش تولید با مشارکت مردمی» با توسعه کمی و کیفی صنعت و با همراهی مردم پیگیری می‌شود.

وی ادامه داد: سمنان استانی صنعتی و دارای ظرفیت‌های زیادی در تحقق شعار امسال است و دولت سیزدهم حمایت ویژه از صنعت این استان به منظور جهش تولید با مشارکت مردمی را دنبال می‌کند.

علی آبادی با اشاره به سفر خود یک روز زودتر از سفر رییس جمهور به استان سمنان، بیان کرد: با نیت بررسی، جمع‌بندی وضعیت صنعت از امروز در قالب سومین سفر به این دیار آمده‎‌ام.

این مسوول اضافه کرد: بخشی از برنامه سفر رییس جمهور به استان سمنان بازدید از واحدهای صنعتی و برگزاری جشن احیای واحدهای تولیدی است و بر همین مبنا، تخصیص اعتبارات به بخش صنعت به منظور جهش تولید مدنظر است

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • افزایش تولید واحدهای صنعتی سمنان با ارائه بسته‌های حمایتی در دستور کار است
  • بانک مرکزی: پرداخت با گوشی به جای کارت بانکی در ۶ بانک کلید خورد
  • اجرای طرح ملی واکسیناسیون رایگان طیور بومی در خمینی‌شهر
  • برگزاری نشست فصلی ترجمان دانش در دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • ورود داروهای مخدر و آرام‌بخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • ارائه تخفیف ۴۰ درصدی برای اجرای طرح کلید به کلید
  • ارائه خدمات بهداشتی درمانی به ۳۴۰۰ مورد حیوان گزیدگی در کردستان
  • ورود داروهای مخدر و آرامبخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • ۱۳ مرکز متخلف در اردستان به مراجع قضایی معرفی شد
  • خدمات بهداشتی به ۳۴۳۶ مورد حیوان گزیدگی در کردستان ارائه شد