Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@17:56:37 GMT

«امیر حسین علوی» شهردار رشت شد

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۴۷۸۱۵

«امیر حسین علوی» شهردار رشت شد

به گزارش خبرنگار مهر، عصر چهارشنبه جلسه بررسی و انتخاب شهردار رشت برگزار و بعد از رأی گیری «امیر حسین علوی» شهردار رشت انتخاب شد.

در این جلسه که قرار بود برنامه‌های سه گزینه نهایی شهرداری رشت بررسی شود «رحیم شوقی» و «ناصر عطایی» انصراف خود را اعلام کردند.

گفتنی است بعد از بیش از چهار ساعت بحث و بررسی اعضای شورای شهر رشت با برگزاری رأی گیری «امیر حسین علوی» که خود پیش از این عضو شورای ششم بود به عنوان شهردار رشت انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 5316622

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری رشت امیرحسین علوی شورای شهر رشت اربعین 1400 اربعین حسینی ویروس کرونا مرز مهران بوشهر هفته دفاع مقدس علامه حسن زاده آملی عکس استانها آمار کرونا واکسن کرونا گرگان ایلام دفاع مقدس جنگ تحمیلی علی لندی شهردار رشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۴۷۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه شورای شهر اهواز با موضوع برکناری شهردار برای بار سیزدهم لغو شد

 جلسه شورای اسلامی شهر اهواز به دلیل غیبت برخی از اعضا در جلسه و به حد نصاب نرسیدن، با دستور سیدمحمدعلی پورموسوی رییس شورای شهر اهواز لغو شد.

این جلسه که بنا بود از ساعت ۹ صبح امروز با دستور کار "برکناری شهردار اهواز " برای سیزدهمین بار برگزار شود پس از ۴۰ دقیقه انتظار برای حضور اعضا، لغو و به زمان دیگری موکول شد.

حجت الله زارع زاده، عادل شیشه گری، محمدحسین ملازمانی، علی مدد هاشم پور، حمید دغاغله و سیاوش محمودی ۶ عضو غایب در جلسه بودند.

همچنین در این جلسه سیدمحمدعلی پورموسوی، محمدمهدی مطیعی، سیدناصر مهداوی، عبدالزهرا سنواتی، محمدجواد رضوی، یونس اسفندیاری‌نژاد و غلامرضا شانه‌سازان حضور داشتند.

۱۲ جلسه قبلی شورا که قرار بود با همین موضوع برگزار شود به دلیل حضور نداشتن برخی از اعضا تشکیل نشد؛ این جلسه برخلاف جلسات قبل فقط با حضور خبرنگاران برگزار شد.

محمدعلی پورموسوی رییس شورای شهر اهواز گفت: این‌ جلسه نیز مانند جلسات گذشته به حد نصاب نرسید در حالی که به دوستان اعلام شده بود به دلیل رسیدگی به برخی از لوایح شهرداری در جلسه حاضر شوند.

او  افزود: ما به دنبال رفع مسائل و مشکلات شهر هستیم اما دوستان این بار نیز حضور نیافتند و ختم جلسه امروز را اعلام می‌کنم.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • لغو سیزدهمین جلسه شورای شهر اهواز با موضوع برکناری شهردار
  • جلسه شورای شهر اهواز برای سیزدهمین بارپیاپی تشکیل نشد
  • تاکید بر انتخاب شهردار پس از قطعی شدن حکم شهرداِر قبلی
  • جلسه شورای شهر اهواز با موضوع برکناری شهردار برای بار سیزدهم لغو شد
  • امیر تتلو در دومین دادگاه ؛ ریش و مو اصلاح شده، تتو‌ها بیرون زد (عکس)
  • امیر تتلو در دومین دادگاه ؛ ریش و مو اصلاح شده (عکس)
  • رای اعضای شورای شهر به استیضاح شهردار ارومیه
  • شورای شهر رأی به استیضاح شهردار ارومیه داد
  • گزارش دهی معاون شهردار و خزنه دار شورا به اعضا فردا
  • برزگر: امیر حسین صادقی فرافکنی و مغلطه کاری می کند/ واگذاری پرسپولیس به نفع فوتبالمان است