Web Analytics Made Easy - Statcounter

با شکست مقابل یانگ بویز، حالا یونایتد به دومین پیروزی در دومین دیدار مرحله گروهی است و البته آنها کار دشواری برابر ویارئال دارند. منچستریونایتد در پنج تقابل با ویارئال هرگز این تیم را شکست نداده و چهار دیدار اول با تساوی ۰-۰ به پایان رسیده است.

کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی منچستریونایتد در دوره اول حضور خود در این باشگاه در هر چهار تساوی بدون گل بازی کرده، در سه دیدار فیکس بود و یک بار نیز به عنوان بازیکن تعویضی وارد میدان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسابقات در مرحله گروهی لیگ قهرمانان در سال های ۲۰۰۵ و ۲۰۰۸ انجام شد.

اما در سال ۲۰۰۹ بود که کریستیانو رونالدو راهی رئال مادرید شد و از آنجا بود که روزهای فوق العاده و درخشان این ستاره گلزن برابر زیردریایی زرد آغاز شد. رونالدو در روزهای پوشیدن لباس رئال مادرید در ۱۵ بازی مقابل ویارئال ۱۳ بار موفق به گلزنی شده و چهار پاس گل نیز ارسال کرد.

رونالدو در سال ۲۰۱۰ بود و در جریان پیروزی ۶-۲ رئال مادرید مقابل ویارئال موفق به گلزنی شده و فصل بعد برابر این تیم هت تریک کرد. البته ویارئال حریف راحتی برای رئال مادرید در آن مقطع بود و در آن ۱۵ دیدار، هشت پیروزی و دو باخت هم نصیب این تیم شد. در واقع در چهار بازی آخر رونالدو مقابل ویارئال، رئال مادرید تنها در یک دیدار آنها پیروز شده، دو تساوی و یک شکست حاصل کار این تیم بود.

جالب اینجاست آخرین بازی رونالدو با لباس رئال مادرید در لالیگا نیز برابر همین ویارئال بود. ستاره پرتغالی در جریان آن تساوی ۲-۲ موفق به زدن یکی از گل های تیمش شد

۲۵۷ ۲۵۱

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: کریستیانو رونالدو رئال مادرید رئال مادرید کریستیانو رونالدو لیگ قهرمانان آسیا منچستر یونایتد رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۴۷۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عصبانیت ژاوی پس از شکست 3-2 بارسلونا مقابل رئال مادرید به روایت انیمیشن عمر مومنی / فیلم

عصبانیت ژاوی پس از شکست 3-2 بارسلونا مقابل رئال مادرید به روایت انیمیشن عمر مومنی / فیلم

دیگر خبرها

  • ستاره لورکوزن: بایرن شانسی مقابل رئال ندارد
  • چرا رونالدو می‌ترسد به آمریکا سفر کند؟
  • ستاره بایرن: برای بازی برابر رئال لحظه‌شماری می‌کنم
  • هنگامی که هواداران منچستر یونایتد رونالدو را پس از هت تریک مقابل این تیم تشویق کردند / فیلم
  • راز فرار رونالدو از سفر به آمریکا چیست؟
  • برتری 4-3 منچستریونایتد مقابل رئال مادرید در شب هت تریک رونالدو نازاریو (2003/4/23) / فیلم
  • سریع‌ترین مرد دنیا حامی کریس: عاشق رونالدوام!
  • عصبانیت ژاوی پس از شکست 3-2 بارسلونا مقابل رئال مادرید به روایت انیمیشن عمر مومنی / فیلم
  • اوزیل:به عربستان و قطر نه گفتم که بزرگ شدن فرزندانم را ببینم/ مقابل بهترین بارسلونا ۲۰۰ درصد انگیزه داشتم
  • شادی جنجالی رئالی ها مقابل بارسلونا، نسل به نسل ادامه دارد