Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مراسم بهره‌برداری از خطوط الکترونیکی جدید سالن تیراندازی شهید زین‌الدین مجموعه ورزشی میثم قم با حضور رسول منعم مدیر کل ورزش و جوانان استان قم و علی دادگر رئیس فدراسیون تیراندازی به همراه کادر اجرایی این هیات ورزشی و مربیان این رشته برگزار شد.

در مراسم بهره‌برداری از این طرح مدیر کل ورزش و جوانان استان قم در سخنانی اظهار کرد: با تجهیز و تکمیل این سالن به خطوط الکترونیکی جدید که یکی از لازمه‌های این رشته بود، امیدواریم شاهد رشد و توسعه بیش از پیش این رشته در قم و همچنین افزایش قهرمانی‌ها و توفیقات قهرمانان این رشته در عرصه‌های ملی و فراملی باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رسول منعم افزود: استان قم  با زمینه‌سازی مطلوبی که در سال‌های گذشته صورت گرفته، توانسته عنوان قهرمانی در مسابقات لیگ برتر تیراندازی با تپانچه و سومی در تفنگ بادی قسمت بانوان را در سطح ایران کسب کند، بنابراین مطمئن هستیم قم در این رشته دارای ظرفیت بسیاری است که با تجهیز این سالن امیدواریم شاهد حضور نماینده‌های قم در رقابت‌های آسیایی پیش‌رو باشیم.

رئیس فدراسیون تیراندازی نیز در مراسم رونمایی از خطوط الکترونیکی جدید سالن تیراندازی شهید زین‌الدین قم عنوان کرد: تجهیز و راه‌اندازی چنین سالنی با این امکانات نیازمند سرمایه بسیار است و این موضوع توجه و زحمات صادقانه مدیر کل ورزش و جوانان استان قم به این رشته را نشان می‌دهد.

علی دادگر در پایان تصریح کرد: فدراسیون تیراندازی نیز به منظور تکمیل امکانات سالن تیراندازی شهید زین‌الدین قم برای برگزاری مسابقات کشوری، انجام دوره‌های آموزشی و همچنین برگزاری اردوی تیم‌های ملی، مبلغی به میزبان 400 میلیون ریال به عنوان حمایت مالی به هیات قم اختصاص خواهد داد.

انتهای پیام / 78002

منبع: فارس

کلیدواژه: استان قم تيراندازي افتتاح استان قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۴۸۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط لوله فرآورده تبریز - خوی - ارومیه به بهره‌برداری می‌رسد

تأسیسات و پروژه خط لوله ۱۴ اینچ فرآورده‌های نفتی تبریز - خوی - ارومیه با ظرفیت انتقال روزانه ۶۵ تا ۱۰۰ هزار بشکه به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش شانا، به‌نقل از شرکت ملی مهندسی و ساختمان نفت ایران، پروژه ساخت خط لوله فرآورده تبریز - خوی - ارومیه شامل احداث خط لوله ۱۴ اینچ تبریز به ارومیه از طریق شمال دریاچه ارومیه، خط انشعاب ۱۰ اینچ خوی، احداث تلمبه‌خانه‌های تبریز و سلماس و پایانه‌های ارومیه و خوی است که با هدف انتقال انواع فرآورده‌ نفتی با ظرفیت روزانه ۶۵ تا ۱۰۰ هزار بشکه طراحی شده است.

این طرح در قالب تأمین کالا و اجرا (PC) با مدیریت شرکت ملی مهندسی ساختمان نفت ایران به اجرا درآمده و هم‌اکنون به پیشرفت ۹۹.۲درصدی رسیده و در مرحله نهایی و آماده‌سازی به‌منظور تحویل به بهره‌بردار است.

طول این خط لوله در حد فاصل تبریز به ارومیه حدود ۲۲۰ کیلومتر با طول انشعاب ۳۷ کیلومتر است. همچنین، تولید و تأمین کالا و تجهیزات به‌کاررفته در این پروژه به‌عهده شرکت‌های داخلی بوده است و زمینه اشتغال سالانه هزار و ۲۰۰ نفر را فراهم می‌کند.

دیگر خبرها

  • بهره برداری از سالن ورزشی هنرستان دخترانه نور
  • ۵۷۵ واحد نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند آماده بهره‌برداری است
  • تجهیز ۲۴ آزاد راه به سامانه پرداخت الکترونیکی عوارض
  • بهره برداری از قطعه سوم کمربندی نسیم شمال قزوین بزودی + فیلم
  • سد ایالو آماده بهره‌برداری است
  • خط لوله فرآورده تبریز - خوی - ارومیه به بهره‌برداری می‌رسد
  • بهره برداری از فاز اول پایانه شرق تا پایان خرداد ۱۴۰۳
  • بازگشایی سالن هیئت تیراندازی در کرمان
  • فقط ۳ درصد اعتبارات نوسازی مدارس استان به کبودراهنگ اختصاص یافت
  • بهره برداری از جایگاه سوخت پاک در ایستگاه راه آهن قم