Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار پروژه‌های محرومیت زدایی قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان قزوین در بخش طارم سفلی امروز چهارشنبه با حضور سردار رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین و فاطمه محمدبیگی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی در روستای چوقور طارم به بهره برداری رسید.

مخزن آب شرب و شبکه داخلی روستای زرند، افتتاح پل ورودی روستای قارخون، شبکه داخلی و خط انتقال روستای دهنج، مخزن آب شرب و شبکه داخلی روستای زرند، مخزن آب شرب، افتتاح آب بند ذخیره آب کشاورزی روستای یمقان، افتتاح خط انتقال و کلنگ زنی مخزن آب روستای حصار و افتتاح خانه محروم سزنق از جمله پروژه‌هایی بود که امروز در طارم به بهره برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پروژه‌ها در ۱۸ روستای دهستان چوقور طارم افتتاح شده و روز جمعه نیز بخش دیگری از پروژه‌های قرارگاه پیشرفت در بخش الموت به بهره برداری خواهد رسید.

کد خبر 5316637

منبع: مهر

کلیدواژه: قرارگاه پیشرفت عمران و آبادانی طارم قزوین اربعین 1400 اربعین حسینی ویروس کرونا مرز مهران بوشهر هفته دفاع مقدس علامه حسن زاده آملی عکس استانها آمار کرونا واکسن کرونا گرگان ایلام دفاع مقدس جنگ تحمیلی بازگشایی مدارس مخزن آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۴۸۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمایه‌گذاری ۹ هزار میلیاردی در شهرک‌های صنعتی قزوین

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین، گفت: ۹ هزار میلیارد ریال اعتبار در سال جاری برای توسعه زیرساخت‌ها، پروژه‌های عمرانی و زیربنایی، تملک اراضی و ایجاد بستر مناسب برای جذب سرمایه‌گذار هزینه خواهد شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، رضا صفاری، اظهار داشت: در سال جهش تولید با مشارکت مردم بیش از 40 پروژه عمرانی و زیربنایی برای توسعه و تقویت زیرساخت‌ها، تملک اراضی و تکمیل پروژه‌های در حال اجرا با اعتباری بالغ بر 9 هزار میلیارد در شهرک‌ها و نواحی صنعتی تابعه استان سرمایه‌گذاری می‌شود.

وی یادآور شد: این اعتبارات یاد شده برای اجرای پروژه‌های تکمیل تصفیه‌خانه فاضلاب شهرک صنعتی آراسنج، پست برق شهرک‌های صنعتی آراسنج و کاسپین، شبکه مخابرات فاز 4 و 5 شهرک صنعتی کاسین و توسعه لیا، شبکه گاز فاز توسعه شهرک صنعتی خرمدشت، شبکه گاز و برق فاز 5 شهرک صنعتی کاسپین، اجرای شبکه آب و برق شهرک تخصصی انرژی خورشیدی شال، راهسازی، جدول‌گذاری و آسفالت بلوارها، خیابان‌ها و معابر در تعدادی از شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان و غیره را شامل می‌شود.

رئیس هیئت مدیر شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین با بیان اینکه با سرمایه‌گذاری‌های دولت برای آماده‌سازی اراضی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی در نقاط مختلف استان امکان جذب سرمایه‌گذاران بخش تولید وجود دارد، افزود: با توسعه و تقویت زیرساخت‌ها در شهرک‌های صنعتی، بستر لازم برای جذب سرمایه‌گذار در این نقاط ایجاد شده است.

صفاری در پایان، گفت: پارسال حدود 6000 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح‌های عمرانی و زیرساختی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان قزوین هزینه شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افتتاح طرح برق‌آبی اومااویا در سریلانکا / رئیسی: ایران در حال اجرای طرح‌های بزرگ در ۲۰ کشور است
  • محرومیت‌زدایی در حوزه آب شرب از سیاست‌های وزارت نیرو است
  • افتتاح مرکز تداوم عقیدتی امام خامنه قرارگاه منطقه‌ای کربلا نیروی زمینی سپاه
  • افتتاح ۱۱۷ طرحِ محرومیت زدایی در بم
  • عملیات آبرسانی به تنها روستای محروم از شبکه آب در باخرز خراسان رضوی آغاز شد
  • سرمایه‌گذاری ۹ هزار میلیاردی در شهرک‌های صنعتی قزوین
  • اجرای ۶۱ طرح رفع تنش آبی در روستاهای آذربایجان شرقی
  • عزم جدی حل مشکل کم آبی شهر مرزی نوسود و روستاهای مرزی شهرستان پاوه
  • اجرای ۶۱ طرح رفع تنش آبی روستایی به همت سپاه عاشورا
  • بهره مندی ۱۳ روستای نایین از آب شرب پایدار