Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@09:00:11 GMT

آرسنال بی‌خیال جذب ستاره رئال مادرید نمی‌شود

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۴۸۱۷۲

آرسنال بی‌خیال جذب ستاره رئال مادرید نمی‌شود

به نظر می‌رسد آرسنال همچنان شرایط جذب مارکو آسنسیو از رئال مادرید را بررسی می کند.


به گزارش "ورزش سه"، در حالی که مارکو آسنسیو در ماه‌های ابتدایی حضور خود در رئال مادرید نمایش های درخشان و فوق العاده ای را در ترکیب این تیم ارائه داد اما در ادامه بدشانسی های متوالی و مهم‌تر از همه یک مصدومیت طولانی‌مدت باعث شد که روند رو به رشد او متوقف شود و این بازیکن حتی نتواند در رقابت‌های یورو در لیست تیم ملی اسپانیا حضور داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اگرچه آسنسیو در دو مسابقه قبلی رئال مادرید در لالیگا به عنوان بازیکن ثابت به میدان رفته اما به طور کلی این گونه به نظر می رسد که سرمربی ایتالیایی لوس بلانکوس یعنی کارلو آنچلوتی به عنوان یک بازیکن ثابت و کلیدی روی ستاره اسپانیایی حساب باز نمی‌کند و گفته می شود که همین موضوع ناراحتی آسنسیو را به همراه داشته است.

 

 

 

 

از طرفی در تابستان امسال نیز شایعاتی پیرامون جدایی آسنسیو از رئال مادرید وجود داشت اما نهایتا این بازیکن در جمع کهکشانی‌ها ماندگار شد. با این وجود به نظر می رسد در صورتی که وضعیت ستاره اسپانیایی رئال در ادامه فصل با تغییر ویژه ای روبرو نشود، احتمال جدایی اش در تابستان آینده بسیار زیاد خواهد بود.

 

آرسنال یکی از باشگاه‌هایی بود که در تابستان امسال نیز برای جذب وینگر اسپانیایی رئال مادرید تلاش کرد و حالا دیلی استار مدعی شده که توپچی ها همچنان شرایط به خدمت گرفتن مارکو آسنسیو را بررسی می‌کنند و قصد دارند در ژانویه و یا تابستان آینده دوباره برای خرید او تلاش کنند.

آرسنال رئال مادرید مارکو آسنسیو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آرسنال رئال مادرید مارکو آسنسیو مارکو آسنسیو رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۴۸۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئال با چند ستاره اضافه در ال‌کلاسیکو (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید و بارسلونا در چارچوب رقابت‌های هفته سی و دوم لالیگا به میزبانی ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف هم رفته‌اند.

بای ال‌کلاسیکو یکی از مسابقات بزرگ فوتبال اروپا بوده و طرفداران خاصی از سراسر اروپا و داخل اسپانیا دارد که برای تماشای آن به ورزشگاه می‌روند.

در میان 77 هزار و 981 نفری که بازی امشب را به میزبانی ورزشگاه تازه بازسازی شده برنابئو نظاره می‌کنند، تماشاگران سرشماری هم از تیم مورد علاقه خود حمایت می‌کنند.

تصاویری که سایت رسمی باشگاه رئال مادرید منتشر کرده نشان می‌دهد فلورنتینو پرز قبل از این بازی از میهمانان مشهوری که هر کدام در رشته‌های ورزشی خود چهره‌های شناخته شده‌ای هستند، استقبال کرده است.

نواک جوکوویچ، ستاره صری دنیای تنیس و تام بریدی، پرافتخارترین بازیکن فوتبال آمریکایی پیش از بازی پیراهن‌های رئال با نام خود را دریافت کردند و با پرز عکس یادگاری گرفتند.

همچنین روی سکوهای ورزشگاه تصویر کارلوس آلکاراس، تنیسور 20 ساله اسپانیایی،  دیده می‌شود که طرفدار رئال مادرید است و برای تماشای این بازی به برنابئو رفته است.

دیگر خبرها

  • پیشنهاد تمدید به ستاره رئال مادرید در ال‌کلاسیکو
  • برای رقص جلوی بارسلونا تمرین کرده بودیم
  • عکس| لحظه مصدومیت وحشتناک بازیکن بارسلونا در دیدار با رئال مادرید
  • آرسنال و لیورپول مشتری ستاره مازاد رئال مادرید
  • حرکت جنجالی بلینگام در پایان ال‌کلاسیکو + عکس
  • انتقاد شدید رونالد دی بوئر از عملکرد ژائو کانسلو: حال می‌دانم چرا پپ او را دوست ندارد!
  • این ستاره بارسا متخصص ال‌کلاسیکو است (عکس)
  • رئال با چند ستاره اضافه در ال‌کلاسیکو (عکس)
  • رقابت رئال مادرید و بارسلونا بر سر هافبک منچسترسیتی
  • دردسر جدید رئال: این ستاره جدا نمی‌شود