Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-20@03:36:46 GMT

مفید بودن پای مرغ برای سلامت کودکان

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۴۸۴۹۱

5 دلیل برای این که پای مرغ برای کودکان مفید است. ناطقان: ۵ دلیل برای این که پای مرغ برای کودکان مفید است:

حفظ سلامت ناخن ها

پای مرغ شامل موادی از جمله آمینو اسید، گلیسین و همچنین پرولین است که به تقویت و سلامت ناخن های کودکان و بزرگ سالان کمک فراوانی می کند.

 افزایش رشد کودکان

پای مرغ سرشار از ویتامین ها و مواد مفید برای بدن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همان طور که می‌دانید کودکان همواره در حال رشد هستند. برای این که آن ها بتوانند در این دوران به خوبی رشد  کنند و همواره سلامت باشند به مواد مفیدی از جمله ویتامین ها و کلسیم و منیزیم نیازمند هستند.

درمان مشکلات استخوانی

پای مرغ می تواند پوکی استخوان و همچنین نرمی استخوان در کودکان را بهبود بخشد و به استحکام استخوان های شان کمک کند.

تقویت سیستم ایمنی

پای مرغ دارای موادی ارزشمند از جمله مس، روی، منیزیم، کلاژن ، کلسیم و فسفر است. همه این مواد مفید به شما و کودک تان کمک می کند تا سیستم ایمنی قوی داشته باشید و بتوانید به راحتی با بیماری ها مبارزه کنید.

کمک به غضروف سازی

این ماده مفید سرشار از سولفات کندروئتین  است که به غضروف سازی کودکان بسیار کمک خواهد کرد. همچنین این ماده می تواند به درمان شکستگی ها و ترمیم استخوان ها به خصوص استخوان آسیب دیده کودکان کمک  کند و آن را به سرعت بهبود ببخشد. منبع: مشرق برچسب ها: مفید بودن ، پای مرغ ، کودکان

منبع: ناطقان

کلیدواژه: مفید بودن پای مرغ کودکان پای مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۴۸۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بالگرد‌ها به کمک شناسایی کشت و توزیع مواد مخدر می‌آیند

امیر سیاح مدیر مرکز نوآوری و کارآفرینی ستاد مبارزه با مواد مخدر در برنامه تلویزیونی اظهار کرد: امروز ما در نمایشگاه ستاد مبارزه با مواد مخدر بعد از فراخوان‌ها و جلساتی که با شرکت‌های دانش بنیان و خلاق داشتیم براساس نیاز‌هایی که ستاد مبارزه با مواد مخدر و دستگاه‌های همکار داشت، با این شرکت‌ها جلسات مختلفی داشتیم، براساس توانمندی شرکت‌ها حضور پیدا می‌کنند و افراد با تکنولوژی‌ها آشنا می‌شوند.

وی افزود: در این ستاد بخش‌ها و ادارات مختلفی داریم، یکی از آن بخش‌ها بخش آموزش و پیشگیری، بخش درمان و سلامت و مقابله با عرضه مواد مخدر است، اهداف ما در این حوزه این است که ما از یک داشبورد هوشمندی برخوردار باشیم تا مردم بتوانند هر مسأله‌ای در حوزه سلامت درمان آموزش و... داشته باشند با آن بتوانند مواجه شوند.

وی یادآور شد: اگر قرار است در حوزه آموزش و پیشگیری انجام شود با پلتفرم‌ها و یا سکو‌های هوشمند بتوانیم نیاز مردم را مرتفع کنیم. قرار است از تکنولوژی‌های جدید سلامت و درمان استفاده شده و تلاش شده با رویکرد جدیدی مسائل و فناوری‌های دنیا این مسائل را حل کنیم.

سیاح ادامه داد: در حوزه توزیع موادمخدر و مقابله هم از تکنولوژی‌های به روز دنیا استفاده شده تا بتوانیم در عرصه‌های مختلف هوشمندسازی سامانه استفاده کنیم.
وی اضافه کرد: بیش از ۲۰ شرکت دانش بنیان در حوزه مواد مخدر فعالیت می‌کنند و در این نمایشگاه شرکت‌هایی که در حوزه‌های مختلف فناوری اطلاعات، کشاورزی، درمان و سلامت و مقابله با عرضه مواد مخدر حضور دارند.

مدیر مرکز نوآوری و کارآفرینی ستاد مبارزه با مواد مخدر با اشاره به تکنولوژی‌های جدید این ستاد گفت: از تکنولوژی‌هایی جدید بالگرد‌ها در سطح پَست می‌توانیم استفاده کنیم و با این شیوه می‌توانیم عرضه مواد مخدر چه کشت و چه توزیع را شناسایی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: ما اداره‌ای به نام مشارکت‌های مردمی و کارآفرینی داریم، با توجه به این که این تکنولوژی‌ها در حوزه مختلف است، ما بیمارانی که درمان می‌شوند در این شرکت‌های دانش بنیان به کارگیری می‌شوند. حتی مشاغل خانگی هم دیده شده است که قرار است برنامه‌ریزی کنیم تا بتوانیم استفاده کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • نحوه مصرف کرم ضدآفتاب برای مادران باردار و کودکان
  • این میوه کمبود‌های بدن را جبران می‌کند
  • ساده‌ترین راه برای حفظ سلامتی چیست؟
  • برای حفظ سلامت بهتر است پیاده روی کنید
  • گیاهی که برای تعدیل قند خون در افراد دیابتی مفید است | فواید بی‌نظیر ریواس : این افراد نباید ریواس مصرف شود
  • قرص‌های لاغری غیرمجاز، تهدید جدی برای سلامت جامعه 
  • بهترین رژیم غذایی برای سلامت مغز | غذاهای مفید برای ترمیم سلول های مغز را بشناسید
  • بالگرد‌ها به کمک شناسایی کشت و توزیع مواد مخدر می‌آیند
  • تعطیلی ۲۵۹ مرکز متخلف در طرح سلامت نوروزی
  • مواد غذایی مفید برای تسکین درد مزمن