Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادگاه هند مرد 64 ساله ای را به اتهام تجاوز به یک خواهر و برادر به 12 سال زندان محکوم کرد . متهم محکوم شده که به مدت دو سال یک خواهر و برادر زیر سن قانونی را مورد تجاوز قرار داده است .

به گزارش گروه ترجمه رکنا، گزارش پلیس حاکی از آن است متهم که هویتش فاش نشده به مدت 2 سال با دادن پول و خرید سیگار خواهر و برادر را مورد تجاوز قرار داده است و تحقیقات پلیس نشان داد که متهم در همسایگی این خواهر و برادر زندگی می کرد و از آن ها خواسته بود تا از ماجرا با کسی حرفی نزنند اما در نهایت با اعتراف دختر به خانواده اش پرده از رفتارهای شیطانی این مرد برداشته و او رسوا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی پلیس اعلام کرد که اعضای خانواده قربانیان با متهم آشنایی داشته و او برخی شب ها در منزلشان مشروب  می خورده است و همین نزدیکی موجب آزار و اذیت و در نهایت تجاوز به خواهر و برادر شده است.

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا تجاوز اخبار حوادث تجاوز تجاوز جنسی تجاوز به خواهر و برادر تجاوز مرد همسایه سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قیمت دنیا جهانبخت در اینستاگرام دنیا جهانبخت مهدی قائدی و همسرش مهدی قائدی فوتبال مهدی قائدی بهاره رهنما سحر قریشی ریحانه پارسا بازیگر خواهر و برادر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۴۸۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال محدودیت ترافیکی در برخی جاده‌های گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان ؛ سرهنگ جاور صفاری گفت: با اشاره به حجم سفر و افزایش ظرفیت تردد در محور‌های مواصلاتی گیلان، تسهیل در عبور و مرور و سفری ایمن برای مسافران از اعمل محدودیت ترافیکی در محور قدیم رشت – قزوین و آستارا – اردبیل در مسیر رفت و برگشت خبر داد.
رئیس پلیس راه گیلان افزود: تردد تریلر‌ها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۷ تا ۲۴ امروز ۹ فروردین ،۱۰، ۱۱ ، ۱۲ ، ۱۳ و ۱۴ فروردین سال ۱۴۰۳ در محور قدیم رشت – قزوین در مسیر رفت و برگشت ممنوع است.
وی با اشاره به ترافیک روان در جاده‌های گیلان گفت: از ۲۴ اسفند تا کنون یک میلیون و ۱۷۳ خودرو وارد گیلان شده است.
رییس پلیس راه گیلان افزود: در این مدت ۱۳۲ تصادف در جاده‌های گیلان ثبت شد که ۷ نفر جان خود را از دست دادند و ۱۶۳ نفر مصدوم شدند.

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت ترافیکی در برخی جاده‌های گیلان
  • افزایش ۵ برابری نرخ برخی جرایم رانندگی/اعمال نرخ جدید به محض ابلاغ
  • سارقان کابل‌های مخابرات در فاروج با شلیک پلیس دستگیر شدند
  • گروگان‌گیری اتباع در محله دولت آباد شهر ری
  • گروگان‌گیری در محله دولت آباد شهر ری
  • جزئیات گروگان گیری در جنوب تهران تشریح شد/آزادی ۳ مرد ربوده شده
  • تجاوز به چپ سواری تویوتا لندکروز علت تصادف زنجیره‌ای ایلام بوده است
  • گروگان‌ گیری در دولت‌ آباد تهران/ دستگیری ۳ متهم از اتباع
  • گروگان‌گیری در دولت‌آباد/ ۳ متهم از اتباع دستگیر شدند
  • خواهر و برادر کرمانی با عیدی‌های خود دو زندانی را آزاد کردند