Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین، علیرضا جهانبخش درباره دلایل بازگشت به فوتبال باشگاهی هلند به شبکه فاکس‌اسپورت آسیا گفت: تصمیمات و اتفاقاتی رقم خورد که باعث شد من از انگلیس به فوتبال هلند و تیم فوتبال فاینورد برگردم. بین پیشنهاداتی که داشتم شانس فاینورد را پیدا کردم تا به یکی از بهترین پیشنهاداتم پاسخ دهم.

او که بازوبند کاپیتانی تیم ملی فوتبال ایران را در دو دیدار ابتدایی گروه A انتخابی نهایی جام جهانی بر بازو بسته بود ادامه داد: فاینورد یکی از بهترین تیم های باشگاهی هلند است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سابقه حضورم در فوتبال هلند و شناخت اولیه‌ای که از این تیم داشتم کمک کرد تا با آگاهی در مورد آن تصمیم بگیرم. مربی جدید این تیم زمانی که من به هلند آمده‌ام و برای نایمخن بازی کرده‌ام شناخت خوبی از من داشت و در کنار دلایل دیگر باعث شد تا این تصمیم را بگیرم.

او در پاسخ به سوالی مبنی بر دیدگاهش در انتخاب فاینورد تصریح کرد: قبل از اینکه پیراهن تیم را بر تن کنم نمی‌دانستم جو استادیوم فاینورد این قدر فوق‌العاده است. این باشگاه یکی از بهترین تماشاگران را دارد. حضور در هلند مثل حضور در خانه‌ام است. دوستان خیلی خوبی دارم و با توجه به شناختی که از قبل پیدا داشتم به یکی از تیم‌های بزرگ هلند آمده‌ام.

جهانبخش درباره اینکه در برایتون انگلیس نیز لحظات رویایی داشته است اما تصمیم به بازگشت اردویسه هلند گرفت، گفت: در تابستان نیاز داشتم تصمیم جدی بگیرم و در تیمی بازی کنم که حرکت رو به جلو داشته باشم. فاینورد یکی از تیم‌های بزرگ دنیاست. فکر می‌کنم می‌توانیم نتایج خوبی بگیریم. همه چیز در فاینورد در سطح عالی قرار دارد.

وی ادامه داد: وقتی تابستان تصمیم گرفتم به هلند برگردم خیلی‌ها در مورد این موضوع از من سوال پرسیدند. من با مدیربرنامه، خانواده و دوستانم مشورت کردم و خواستم بهترین تصمیم را بگیرم. به لحاظ اینکه قبلا در هلند بودم فاینورد را انتخاب کردم.

جهانبخش با اشاره به دوران حضور در برایتون انگلیس تصریح کرد: در دو سال گذشته لحظات فوق‌العاده‌ای را در برایتون تجربه کردم.

هافبک تیم ملی فوتبال ایران در خصوص اینکه آیا به گذشته بازگردد باز هم تصمیم به جدایی از برایتون و بازگشت به فوتبال هلند می‌گیرد؟ گفت: اگر باز هم به گذشته برگردم همین تصمیم را می‌گیرم. در هلند بازی کردم و در ۲۱ سالگی پیشنهاد برایتون را گرفتم. در ابتدای حضورم خیلی خوب تمرینات را شروع کردم اما فراز و نشیب داشت. برایتون تیم قدیمی است که در چند سال گذشته برای حضور در جمع تیم‌های برتر لیگ انگلیس و لیگ قهرمانان اروپا تلاش می‌کند.

جهانبخش یادآور شد: من قبل از پیوستن به برایتون هم اخبار این تیم را دنبال می‌کردم. همیشه دوست داشتم در این باشگاه و در آن شهر باشم. این اتفاق هم افتاد و من با وجود ۲۱ سال سن، برایتون را تجربه کردم. هنوز هم عاشق این تیم هستم.

وی درباره تجربه حضور در لیگ برتر انگلیس گفت: حقیقت این است که فوتبال در باشگاه‌های این کشور متفاوت با جاهای دیگر است. من در سال اول حضورم فراز و نشیب زیادی داشتم. سرمربی تیم عوض شد و مربی جدید تفکرات فنی دیگری داشت. روزهای سختی را تجربه کردم اما هرگز تسلیم نشده و نمی‌شوم.

جهانبخش افزود: در هر بازی که فرصت حضور در میدان را داشتم تلاشم را می‌کردم اما من نتوانستم فوتبالم را در آنجا ادامه دهم و با باشگاه صحبت کردم تا تغییراتی را داشته باشم.

وی خاطرنشان کرد: باید بگویم در مجموع تاسفی برای من وجود ندارد چون آنجا کسب تجربه کرده‌ام. همیشه روی خودم فشار می‌آورم اما آن طور که می‌خواستم اوضاع در برایتون پیش نرفت. با این حال از لحاظ ذهنی قوی‌تر شدم.

جهانبخش در ادامه گفتگوی خود با فاکس اسپورت آسیا راجع به قدرت فاینورد و اینکه آیا این تیم به عنوان یکی از سه باشگاه برتر هلند می‌تواند قهرمان شود؟ گفت: خیلی زود است درباره کسب قهرمانی صحبت کنم. هواداران فاینورد لایق بهترین‌ها هستند.

او در پایان خاطرنشان کرد: به تیمی آمده‌ام که به قهرمانی فکر می‌کند. فشار تمرینات در فاینورد خیلی بالا و کیفیت تیم و بازیکنان عالی است. تلاش زیادی می‌کنیم تا علاوه بر لیگ هلند بتوانیم در لیگ کنفرانس فوتبال اروپا هم نتیجه بگیریم.

کد خبر 629616 برچسب‌ها نقل و انتقال بازیکنان داخلی عليرضا جهانبخش

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: عليرضا جهانبخش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۴۹۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهدی قایدی به فوتبال هلند می‌رود؟

 مهدی قایدی فصل کاملاً موفقی را سپری کرده است. او جدا از موفقیت در عرصه باشگاهی، در جام ملت‌های آسیا با تیم ملی هم نمایش مطلوبی ارائه کرد و تنها ایرانی بود که توانست در تیم منتخب قطر ۲۰۲۳ قرار بگیرد. از اواخر اسفند شایعاتی پیرامون جدایی قایدی از فوتبال امارات و پیوستن او به تیم‌های اروپایی مطرح شده است و حتی یکی از مجریان مشهور اماراتی نیز حدوداً دو ماه قبل مدعی شد مهدی از فوتبال بلژیک و پرتغال پیشنهاد دارد.

در همین رابطه شنیده‌ها حکایت از آن دارد که هلندی‌ها نیز به دنبال جذب ملی‌پوش استقلالی هستند و هیچ بعید نیست قضیه در خرداد ماه حالت رسمی و جدی به خودش بگیرد. اتفاقی که اگر رخ بدهد و البته علیرضا جهانبخش نیز فصل آینده در هلند باقی بماند موجب خواهد شد ملی پوش پرسابقه کشورمان در سرزمین گل‌ها از تنهایی خارج شود. البته با توجه به اینکه مهدی قایدی عضو رسمی باشگاه شباب الاهلی بوده و به صورت قرضی در اتحاد کلبا فوتبال بازی می‌کند، اگر داستان پیشنهادات اروپایی رسمی شود، آنگاه متقاضیان این بازیکن باید با باشگاه الاهلی وارد مذاکره شوند و اگر چنین اتفاقی هم رخ ندهد، مهدی باید به این باشگاه بازگردد مگر اینکه اتحاد کلبا برای در اختیار داشتن و حفظ کردن ملی پوش ایرانی پیشنهاد جدیدی ارائه کند.

با توجه به درخشش قایدی، حتی اگر اروپایی‌ها هم او را نخواهند، قطعاً خود الاهلی برنامه ویژه‌ای برای این بازیکن در فصل آینده لیگ حرفه‌ای امارات مد نظر قرار می‌دهد و چنین مهره‌ای را از کف نخواهد داد.

منبع: خبر ورزشی

tags # مهدی قایدی سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • پیشنهاد هلندی برای مهدی قایدی؛ جهانبخش از تنهایی درمی‌آید؟
  • هلندی‌ها به دنبال ملی پوش استقلالی/ مهدی قایدی در مسیر جهانبخش؟
  • مهدی قایدی به فوتبال هلند می‌رود؟
  • پیشنهاد لیورپول برای آرنه اسلوت توسط فاینورد رد شد
  • مذاکرات مثبت لیورپول با فاینورد برای جانشینی اشلوت با کلوپ
  • فن‌پرسی در آستانه نخستین تجربه سرمربیگری
  • بزرگترین میدان گازی اروپا تعطیل شد
  • خسرو حیدری ۱۱ بازیکن برتر تاریخ ایران را انتخاب کرد | از فامیل بازی تا حضور عجیب برخی از هم تیمی ها
  • سرمربی جهانبخش، گزینه اول جانشینی کلوپ
  • آتش‌سوزی در فینال جام حذفی هلند؛ جهانبخش با فاینورد قهرمان شد