Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانشگاه صنعتی شریف نحوه ثبت نام پذیرفته شدگان کنکور سراسری در مقطع کارشناسی سال تحصیلی ۱۴۰۱ -۱۴۰۰ را اعلام کرد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بنا بر اعلام  دانشگاه شریف، پذیرش در مقطع کارشناسی سال ۱۴۰۱-۱۴۰۰ دانشگاه صنعتی شریف بصورت غیر حضوری از امروز پنجشنبه ۸ مهر آغاز شده و تا ۱۲ مهرماه ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دانشگاه صنعتی شریف به داوطلبانی که در این دانشگاه پذیرفته شده اند، توصیه کرده جهت تسریع در امور پذیرش و ثبت نام، نسبت به تهیه مدارک زیر اقدام کنند.

این مدارک شامل تصویر اسکن شده شناسنامه و کارت ملی در قالب یک فایل،‌عکس جدید و تصویر آن با ابعاد ۳۰۰ در ۴۰۰ پیکسل و مدرک تحصیلی می‌شود.

مدارک تحصیلی اعلام شده همچنین شامل گواهی پایان دوره دوم متوسطه و ریزنمرات سه ساله،‌گواهی پیش دانشگاهی و ریزنمرات آن و گواهی دیپلم متوسطه و ریزنمرات سه ساله و ریزنمرات سال دوم متوسطه است.

در اطلاعیه ای که از سوی مسئولان دانشگاه صنعتی شریف صادر شده، آمده است: کلیه پذیرفته شدگان ضروری است به نشانی "https://emt.medu.ir "مراجعه کرده و کد رهگیری استعلام مدرک را تهیه و هنگام پذیرش در سامانه ثبت نام غیر حضوری آن کد را وارد کنند.

دیگر مدارک اعلام شده از سوی دانشگاه شریف برای ثبت نام شامل تصویر اسکن شده کارنامه اولیه آزمون سراسری ، کارت پایان خدمت،‌ کارت معافیت دائم- برگه اعزام بدون غیبت، گواهی پایان دوره متوسطه است.

بنا به تاکید مسئولان آموزش دانشگاه صنعتی شریف، پذیرش دانشجویانی که مراحل ثبت نام غیرحضوری آنها تا روز ۱۲ مهر ماه تکمیل نشود، کان‌لم‌یکن تلقی می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه شریف نام نویسی سال تحصیلی 1401 1400 دانشگاه صنعتی شریف ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۵۰۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت ثبت ارزیابی واحد‌های نمونه صنعتی و معدنی تا ۲۰ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ تیمور پورحیدری با اشاره به اینکه ۶۰ نشان تجاری شاخص صنعتی در گیلان فعالیت می‌کنند، گفت: برای انتخاب واحد‌های نمونه صنعتی و معدنی، این ارزیابی‌ها در راستای انتخاب واحد‌های نمونه صنعتی و معدنی، بهره‌برداران نمونه معدنی و انتخاب کارآفرین ملی انجام می‌شود.
مدیرکل صمت گیلان با بیان اینکه ارزیابی‌ها در استان انجام می‌شود افزود: واحد‌های صنعتی و معدنی برای حضور در این فرایند پس از تکمیل فرم‌های مربوطه تا ۲۰ اردیبهشت ماه فرصت دارند که به صورت حضوری به دفتر معاون امور صنایع و معادن اداره کل مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • گردهمایی سفیران سلامت دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد
  • محدودیت تردد در دانشگاه شریف در روزهای کنکور
  • آغاز پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون در دانشگاه آزاد
  • تردد در دانشگاه شریف محدود می‌شود
  • محدودیت تردد در دانشگاه صنعتی شریف اعلام شد
  • مهلت ثبت ارزیابی واحد‌های نمونه صنعتی و معدنی تا ۲۰ اردیبهشت
  • راه‌های ایجاد شبکه بین‌المللی تحقیقات در حوزه انرژی بررسی شد
  • ایجاد شبکه بین‌المللی تحقیقات در حوزه انرژی بررسی شد
  • رویکردی نوین در آموزش دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی 
  • نگرانی از حضور صلواتی دانشجویان در دانشگاه فنی و حرفه‌ای/ دانشگاه علمی کاربردی با دانشگاه فنی و حرفه‌ای ادغام می شود؟