Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@07:43:38 GMT

استان قزوین از داشتن آب سالم محروم است

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۵۱۲۳۴

استان قزوین از داشتن آب سالم محروم است

گروه استان‌ها- استاندار قزوین گفت: استان قزوین با وجود ظرفیت‌های اقتصادی و فرهنگی متعدد خود از داشتن آب آشامیدنی سالم محروم شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، هدایت‌الله جمالی‌پور صبح امروز در نشست شورای اداری استان قزوین که با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه برگزار شد، اظهار داشت: استان قزوین با وجود ظرفیت‌های اقتصادی و فرهنگی متعدد خود از داشتن آب آشامیدنی سالم محروم شده و البته این مشکل ناشی از عملکرد مدیران گذشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به انتقال سهمیه آب قزوین از سد طالقان به پایتخت اضافه کرد: همین موضوع سبب محرومیت استان قزوین از آب گوارای طالقان شد و البته در سالیان اخیر تلاش‌هایی برای انتقال دوباره آب طالقان به استان به ویژه در حوزه کشاورزی انجام شده است.

جمالی‌پور ادامه داد: با تلاش‌های صورت‌گرفته در 2 سال اخیر انتقال آب از سد طالقان به شهرستان آبیک 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و امیدواریم به زودی شاهد آب‌رسانی به آبیک باشیم.

وی یادآور شد: البته در کنار انتقال آب به آبیک که وضعیت بحرانی دارد، انتقال آب طالقان به شهرستان قزوین و 13 شهر دیگر استان قزوین هم برنامه‌ریزی شده و اجرای این پروژه در مرحله برگزاری فراخوان مناقصه است که اگر به مرحله اجرا برسد، 14 شهر و 194 روستای استان قزوین از نعمت آب گوارای سد طالقان بهره خواهند برد.

استاندار قزوین: مالخرها برای مقابله با سرقت شناسنامه‌دار شونداستاندار قزوین: فروش شانه تخم مرغ با قیمت بیش از 44 هزار تومان تخلف استاستاندار قزوین: تزریق اجباری یک نوع واکسن خاص در استان نداریم

استاندار قزوین در بخش دیگری از سخنانش فرسودگی ساختمان‌های اداری و سازمانی را از دیگر مشکلات استان قزوین دانست و گفت: بنا داریم در دولت سیزدهم مجوزهای لازم را از مرکز گرفته و این ساختمان‌ها را نوسازی کنیم.

جمالی‌پور افزود: البته در بخش نیروی انسانی هم با کمبودهایی روبه‌رو شدیم که امیدواریم با حضور قوه قضائیه هم برای ارتقای سطح ظرفیت‌های قضایی استان به ویژه در حوزه تامین ساختمان‌های دادگستری مساعدت‌های لازم انجام شود.

وی ادامه داد: همچنین باید شرایط بهتری برای جذب سرمایه‌گذار فراهم شود و در حوزه زراعی هم باید بهره‌برداری بهینه‌تری از آب و خاک داشته باشیم.

انتهای پیام/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استانداری قزوین استانداری قزوین استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۵۱۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) راننده نیسانی که از تصادفی مهیب جان سالم به در برد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دهگردشی و ارایه خدمات بهداشتی درمانی در روستا‌های صعب العبور طالقان
  • گل سالم الدوساری به العین (الهلال 2-1 العین)
  • درختان محور قزوین به اقبالیه جابه جا می‌شوند
  • (ویدئو) راننده نیسانی که از تصادفی مهیب جان سالم به در برد
  • برگزاری بازی های بومی محلی در روستای آرتون طالقان
  • فیلم| تصاویر VAR گل سالم بارسلونا مقابل رئال منتشر شد
  • فیلم| فیلم VAR گل سالم بارسلونا مقابل رئال درآمد
  • تفاهم‌نامه‌های خواهرخواندگی به انتقال تجربیات منجر شود
  • آثار مخرب شبه‌علم‌ها به اقتصاد سلامت کشور/ تازه شدن دعوای اهدای خون و حجامت
  • آثار مخرب شبه‌علم‌ها به اقتصاد سلامت کشور/ تازه شدن دعوای اهدای خون و حجامت با تعرفه‌های پزشکی 1403