Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از قتل مسلحانه یکی از کارمندان استانداری خبر داد.

به گزارش رکنا، سردار احمد طاهری  فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان  اظهار داشت: ساعت ۲۱:۳۰ شب گذشته درپی تماس ۱۱۰ شهروندان مبنی بر تیراندازی در بلوار دانشجوی ۷ شهر زاهدان و قتل مسلحانه مردی میانسال داخل یک دستگاه خودروی سمند دولتی، سریعا عوامل انتظامی  به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترور کارمند استانداری شب گذشته

وی افزود: با حضور مأموران انتظامی در محل جسد مردی ۵۰ ساله که با شلیک سلاح ساچمه از ناحیه سر مورد اصابت گلوله قرار گرفته و در دم فوت کرده  بود داخل یک دستگاه خودروی سمند متعلق به استانداری سیستان و بلوچستان مشاهده شد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در بررسی اولیه کارآگاهان پلیس هویت مقتول معلوم و مشخص شد وی یکی از کارمندان استانداری سیستان و بلوچستان بوده است.

سردار طاهری خاطر نشان کرد: اقدامات تخصصی پلیس در صحنه جنایت به منظور شناسایی و دستگیری قاتل و کشف علت و انگیزه وقوع قتل در همان ساعات اولیه صورت گرفت و تحقیقات تکمیلی نیز درحال انجام است که به محض حصول نتیجه متعاقبا به اطلاع شهروندان خواهد رسید.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قتل مسلحانه تیراندازی ترور اخبار حوادث قتل زاهدان ترور ترور مسلحانه سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قیمت دنیا جهانبخت دنیا جهانبخت در اینستاگرام سحر قریشی لیندا کیانی در اینستاگرام لیندا کیانی لیندا کیانی بیوگرافی بازار آزاد سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۵۱۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتظار جدی مردم از مسئولان امنیتی سیستان و بلوچستان

این کلیپ بخشی از بیانات امام جمعه زاهدان در خطبه‌های نمازجمعه زاهدان در خصوص ناامنی‌های اخیر سیستان و بلوچستان است.

    

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3069201 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • انتظار جدی مردم از مسئولان امنیتی سیستان و بلوچستان
  • خودروی حامل بار شیشه در سیستان و بلوچستان توقیف شد
  • طرح ضربتی پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز در بندرعباس اجرا شد
  • عامل شهادت ستواندوم شهید حمید سلطانی نژاد به هلاکت رسید
  • عامل شهادت ‌شهید حمید سلطانی‌نژاد به هلاکت رسید
  • توقیف ۲۱ خودروی شوتی طی ۷۲ ساعت گذشته در هرمزگان
  • کشف بنز قاچاق میلیاردی در نور
  • کشف بنز قاچاق ۶۰۰ میلیاردی در نور
  • جزییات شهادت مامور پلیس در سیستان و بلوچستان
  • جزییات شهادت مامور پلیس هیرمند