Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک بازیگر پیشکسوت تلویزیون گفت: وقتی قصه سریال «هم سایه» را خواندم متوجه شدم که حرف و نگاه جدیدی به خانواده در بطن خود دارد و چالش‌های اجتماعی و مسائل انسان‌دوستی را مطرح می‌کند و خط درام خوبی دارد و کار من نیز در این مجموعه زیاد نبود.

مجید مظفری در گفت‌وگو با میزان پیرامون حضور خود در سریال «هم سایه» گفت: علی پورکیانی تهیه کننده فیلمنامه سریال «هم سایه» فیلمنامه این مجموعه را برای من فرستاد و من به رسم ادب به دفتر او رفتم که کار را رد کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما علی پورکیانی یکی از معدود تهیه‌کنندگانی است که دل سوز و همیشه سرکار حضور دارد و خیلی مراقب است. در دوران کرونا بار‌ها و بار‌ها ضبط مجموعه تلویزونی «هم سایه» دچار مشکل شد، تعطیل شد و دوباره کار از سر گرفته شد. همه گروه از جمله عوامل تولید، طراح صحنه و لباس، بازیگران و ... وقتی کار تعطیل می‌شد نگران بودند که کار به سرانجام برسد و وقتی کار شروع می‌شد همه سر کار می‌آمدند و از ادامه کار خوشحال و راضی بودند.

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین خبرها از معاونت سیما اینجا کلیک کنید

وی در همین راستا ابراز کرد: همه دست به دست هم دادیم و خوشبختانه ساخت این مجموعه به انتها رسید و از نزدیک بار‌ها شاهد این اتفاق بودم اگر کوچک‌ترین اتفاقی برای هر یک از بچه‌ها می‌افتاد، تیم پزشکی می‌آمد و از همه تست می‌گرفتند و در طول این کار از نوع مدیریت علی پورکیانی لذت بردم و از همکاری با او بسیار رضایت دارم.

بازیگر فیلم سینمایی «سگ کشی» پیرامون داستان سریال «هم سایه» اظهار کرد: وقتی قصه سریال «هم سایه» را خواندم متوجه شدم که حرف و نگاه جدیدی به خانواده در بطن خود دارد و چالش‌های اجتماعی و مسائل انسان‌دوستی را مطرح می‌کند و خط درام خوبی دارد و کار من نیز در این مجموعه زیاد نبود و وقتم را زیاد نمی‌گرفت. ضمن آنکه برنامه‌ریزی طوری بود که با اینکه بار‌ها به دلیل کرونا مشکل پیدا کردیم و حتی خود پورکیانی هم کرونا گرفت، اما من اذیت نشدم.

بازیگر مجموعه تلویزیونی «میعاد در سپیده‌دم» پیرامون بازی در شرایط کرونایی بیان کرد: جالب است بگویم طبق قرارداد من تا اردیبهشت‌ماه و تا اواخر تیرماه سر سریال سریال «هم سایه» بودم و قرارداد من نیز تا همان زمان بود به این خاطر که من با رفتار‌های انسانی برخورد کردم و مثل کار قبلی نبود. این مسائل باعث شد تا در این روز‌های سخت و نفسگیر به دلیل کرونا، تن به کار در این مجموعه بدهم و بازی کنم.

بازیگر فیلم سینمایی «مسافران» درباره همکاری با کارگردان مجموعه تلویزیونی «هم سایه» عنوان کرد: کار کردن با محمدحسین غضنفری بسیار خوب و لذت‌بخش بود. او در هنگام فیلمبرداری تکرار‌های زیادی نداشت و اضافه نمی‌گرفت و بازیگر را خسته نمی‌کرد و می‌دانست چه می‌خواهد و بر کار خود مسلط بود.

مظفری در همین راستا خاطرنشان کرد: غضنفری ارتباط خیلی خوبی هم با فیلمبرداران و هم بازیگران داشت. او عادت داشت با همه حرف می‌زد و در نهایت با هرکسی به یک نقطه مشترک می‌رسید. فکر می‌کنم «هم سایه» سریالی خوش ریتم و خوب و درگیرکننده‌ای برای بینندگان بوده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار تلویزیون صدا و سیما

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار تلویزیون صدا و سیما هم سایه بار ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۵۲۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزینه‌های جایگزینی ژاوی/ سرمربی بارسلونا سفیر می شود

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال بارسلونا با هدایت «ژاوی آلونسو» در فصل جاری عملکرد پرفراز و نشیبی از خود به جا گذاشت. این تیم در حال حاضر در جدول رده بندی لالیگا اسپانیا با ۸ امتیاز کمتر نسبت به رئال مادرید در رده دوم قرار دارد و در لیگ قهرمانان اروپا موفق شد به جمع ۸ تیم راه یافته به مرحله یک چهارم نهایی صعود کند و باید در این مرحله با پاری سن ژرمن فرانسه روبرو شود.

در این فصل بارها زمزمه‌های خروج یا برکناری ژاوی از نیمکت بارسلونا بارها به گوش رسیده است و به نظر می‌رسد در پایان فصل باید شاهد جدایی او از تیم کاتالان‌ها باشیم. پایگاه خبری «Mundo Deportivo» از جدایی ژاوی و بارسلونا در پایان فصل صحبت کرده است و «هانسه فلیک» سرمربی کنونی بایرن مونیخ، لوییز انریکه سرمربی پاری سن ژرمن و رافا مارکز مدافع پیشین بارسلونا را به عنوان گزینه‌های جایگزینی ژاوی معرفی کرده است.

همچنین طبق اطلاعاتی که برنامه رادیویی «Barça Reservat» منتشر کرده است بارسلونا در حال بررسی استفاده از ژاوی به عنوان سفیر بنیاد این باشگاه است. ژاوی در دروان بازیگری خود در بارسلونا میراثی ارزشمند از خود به جا گذاشت و توانست خود را به عنوان یکی از اسطوره‌های این باشگاه معرفی کند.

کد خبر 6064002

دیگر خبرها

  • کل‌کل کوکاکولاخوری حامد آهنگی با خانم بازیگر
  • آغاز یک سریال جدید از فردا
  • کامنت بازیگر انگلیسی و معروف سریال پیکی‌بلایندرز برای قایدی!
  • (تصویر) بازیگر پیکی بلایندرز مهدی قائدی را غافلگیر کرد
  • گزینه‌های جایگزینی ژاوی/ سرمربی بارسلونا سفیر می شود
  • معنای اسم شخصیت‌های سریال جومونگ به فارسی چیست؟/ عکس
  • مرور کارنامه ۴ ساله «زیرخاکی»/ تغییر قصه «فری زیرخاکی» و رفتن تا مرز توقیف
  • «آمرلی» روایت به مثابه منشوری چند وجهی
  • از توضیح رئیس رسانه ملی درباره حواشی «پایتخت» تا درگذشت فردوس کاویانی
  • احتمال بازی برد پیت در فیلم سینمایی «پیکی بلایندرز» بالا رفت