Web Analytics Made Easy - Statcounter

 مدیرعامل سازمان آتش نشانی دزفول: صبح امروز مانور آتش نشانی با حضور ۳۰ آتش نشان در بوستان ساحلی علی کله برگزار شد که شامل حریق، کوهستان و غریق نجات در رودخانه بود

برای اجرای مانور غریق نجات یک نفر از آتش نشانان به نام حسین صفری به عنوان فرد غرق شده به زیر آب رفت ولی دچار حادثه شد و جان خود را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کپسول اکسیژن نیز برای مواقع ضروری برای نیروها در نظر گرفته شده بود ولی علت استفاده نکردن فرد حادثه دیده از این کپسول مشخص نیست.

علت این حادثه توسط کارشناسان در دست بررسی است./خوزتاب

 

منبع: فردا

کلیدواژه: مانور غریق نجات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۵۳۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مانور سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ شهرام مومنی گفت: مانور بین ایستگاهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت با هدف سنجش و ارزیابی هماهنگی آتش نشانان در زمان ریسک پذیری، عملیات در شب، استفاده از نور رسانی با پروژکتور‌های نصب شده بر خودرو‌های عملیاتی، آبرسانی، نجات و مهار آتش سوزی در ایستگاه شماره ۳ آتش نشانی، واقع در بلوار شهید مدرس شهر رشت برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه نیرو‌های ۲ ایستگاه عملیاتی با ۴ خودروی آتش نشانی و نردبان هیدرولیک در این مانور حضور دارند، افزود: این مانورتخصصی ساعت ۲۱ امشب، ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ با حضور افسران ارشد و مسئولان چند ایستگاه در تاریکی مطلق در ایستگاه شماره ۳ آتش نشانی و با استفاده از پروژکتور‌های نصب شده بر خودرو‌های عملیاتی انجام خواهد شد.

دیگر خبرها

  • نجات ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم
  • نجات جان ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم/مصدومیت آتش‌نشان قمی
  • مصدوم شدن آتش‌نشان تهرانی در حریق کارگاه آهنگری + عکس
  • غرق شدن کودک شبستری در استخر
  • نجات مرد میانسال از چاله آسانسور در مشهد
  • همایش یک روزه دانش افزایی منجیان غریق در ارومیه
  • آتش‌نشانی رشت مانور عملیاتی برگزار می‌کند
  • برگزاری مانور آتش نشانی امشب در رشت
  • مانور سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت
  • همایش یک روزه دانش افزایی منجیان غریق آذربایجان‌غربی برگزار شد