Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا پورمحمدی روز پنج شنبه در مراسم تودیع و معارفه شهردار تبریز با بیان اینکه طرح های جامع جزیی نگر، انتزاعی، تک بعدی و آرمان گرایانه است اظهار کرد: اکنون طرح های توسعه عمرانی به صورت منطقه ای طراحی می شود به طوری که روستاها و شهرهای حومه کلانشهرها مورد توجه قرار می گیرد تا از مهاجرت جلوگیری شود.

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب فرمودند تبریز سر ایران است و آذربایجان جریان ساز است، گفت: ایران مدرن مدیون آذربایجان است؛ انقلاب مشروطیت، ۲۹ بهمن و انقلاب فرهنگی از این خطه آغاز شده و اولین شهید مدافع حرم اهل این دیار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پورمحمدی ادامه داد: با توجه به تحریم های ظالمانه و شیوع کرونا در وضعیت سختی قرار گرفیتم ولی توانستیم با وجود تمام مشکلات ، شرایط را مدیریت کنیم.

وی به برنامه ریزی برای تغییرات تاکید کرد و گفت: تغییر لازمه توسعه است و برنامه ریزی برای تغییر جزو آموزه های دینی است.

استاندار آذربایجان شرقی بر ضرورت تجدید نظر در روش ها و رویکردها تاکید کرد و گفت: برای مثال چقدر باید آسفالت ریخت و ۶ ماه بعد آن را لکه گیری کرد و یکسال بعد مجدد آسفالت جدید ریخت.

وی اظهار کرد: زمانی که رییس دانشگاه تبریز بودم به شورای اسلامی شهر اعلام کردم که این دانشگاه با ۸۰۰ نفر عضو هیات علمی آماده همکاری با شهرداری است تا مشکلات شهری را با پشتوانه علمی و روش های جدید احصا کنیم.

پورمحمدی با اشاره به اینکه در آن زمان پیشنهاد دادیم که دانشگاه تبریز آماده همکاری با شهرداری جهت تغییر آسفالت خیابان ها به بتن می باشد، اظهار کرد: اکنون در جهان مسیرهای ویژه خودروهای برقی کوچک طراحی و ایجاد می شود تا دی اکسید کربن تولید نشود.

وی با تاکید بر اینکه باید مزیت تبریز را شناخت، گفت: تبریز اسطوره تاریخ است و ۷۰۰ باغ در این شهر وجود داشت که متاسفانه باغ های این شهر از بین رفته است و در مقابل در دل کوه عینالی درختکاری کرده ایم.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه امتیاز شهر تبریز باید برجسته شود، گفت: تبریز مزیت کریدوری دارد و بازار ۳۵۰ میلیونی آسیای میانه در دست ماست.

وی افزود: همچنین یک کریدور خلاق با یک هزار و ۵۰۰ هکتار مساحت در اتوبان تبریز- سهند طراحی شده است که اگر شهر هوشمند و فناوری های نوین در آن طراحی شود مزیت و درآمد قابل توجهی برای شهر است.

برچسب‌ها تبریز شهرداری تبریز استانداری آذربایجان شرقی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تبریز شهرداری تبریز استانداری آذربایجان شرقی تبریز شهرداری تبریز استانداری آذربایجان شرقی آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۵۳۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار گاز در منزل مسکونی در تبریز ۱۰ مصدوم برجای گذاشت

ایسنا/آذربایجان شرقی سخنگوی اورژانس آذربایجان‌شرقی گفت: انفجار گاز در منزل مسکونی در تبریز ۱۰ مصدوم برجای گذاشت.

وحید شادی نیا در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: ساعت ۲۱ سه شنبه ۷ فروردین ماه گزارش انفجار ناشی از نشت گاز در محله اخمقیه به اورژانس استان اطلاع داده شد.

وی افزود: پنج دستگاه آمبولانس اورژانس و سایر نیروهای امدادی و انتظامی به محل اعزام شدند.

شادی نیا اظهار کرد: براساس اطلاعات تکمیلی ۱۰ نفر در این حادثه مصدوم  شده و توسط اورژانس به بیمارستان های سینا، طالقانی و امام رضای تبریز انتقال یافتند که خوشبختانه در میان آنها مصدوم بد حال وجود ندارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افطاری جمعی از فرزندان ایتام و محسنین تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) تبریز با استاندار آذربایجان شرقی
  • انتصابات جدید در استانداری آذربایجان شرقی
  • افزایش ۱۷ درصدی بازدید از موزه‌های آذربایجان‌شرقی + فیلم
  • توزیع دو هزار بسته معیشتی در تبریز
  • پیام تسلیت امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی
  • بازدیداستاندار آذربایجان شرقی از انبار‌های اموال تملیکی استان
  • ببینید | لحظه انفجار یک مسجد در تبریز + جزئیات
  • بارش برف بهاری در تبریز + فیلم
  • انفجار گاز در منزل مسکونی در تبریز ۱۰ مصدوم برجای گذاشت
  • ۱۰ مصدوم بر اثر انفجار گاز در آخمقیه تبریز + فیلم