Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ رئیس دفتر عقیدتی‌ سیاسی فرمانده کل قوا گفت: امروز آمریکایی‌ها در بدترین شرایط خود قرار دارند و ناتوان در حفظ پیروزی و ائتلاف‌سازی هستند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، حجت‌الاسلام و المسلمین علی سعیدی در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس در صحن پیامبر اعظم(ص) حرم امام رضا(ع) با بیان اینکه  از قدرت ایران در سطح متقابل استفاده می‌کنیم اظهار داشت:افزایش قدرت نظامی ایران از دستاوردهای دفاع مقدس است و امروز، از نظر وارد کردن ضربه اول و پیشدستانه نظامی هم قدرتمند هستیم و چنین قدرتی را داریم اما از آن استفاده نمی‌کنیم و نمی‌خواهیم آغازگر تهاجم باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: حسنین هیکل روزنامه نگار مصری خطاب به ایرانیان می‌گوید درک درستی از ولایت‌فقیه ندارم ولی شما قدر ولایت فقیه را بدانید و این نشان می‌دهد ولایت فقیه در اقتدار و انسجام و وحدت گرایی نقش بسیار تعیین کننده ای دارد.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا گفت: شکل‌گیری نیروهای منسجم مکتبی، جبهه مقاومت از مدیترانه تا باب‌المندب و توسعه عمق راهبردی ایران و شکل‌گیری 6 قدرت نظامی، مردمی و مکتبی حزب الله در لبنان، حماس و جهاد اسلامی در فلسطین، حشدالشعبی در عراق و انصارالله در یمن و نیروهای مدافع حرم در سوریه از دیگر دستاوردهاست.

سعیدی افزود: امروز آمریکایی‌ها در بدترین شرایط خود قرار دارند و ناتوان در حفظ پیروزی و ائتلاف سازی هستند و ابتکار عمل را به رقبا واگذار کرده‌اند اما در مهار رقبای خود هم دچار مشکل شده‌اند.

حجت الاسلام سعیدی: امتیازات دولت سیزدهم موجب امیدواری مردم شده است/ نیروهای مسلح آماده همکاری با دولت«صحن شهادت» میزبان عزاداران در حرم مطهر رضوی می‌شود/ از برگزاری مراسم‌های عزاداری تا وبینارهای بین المللی و شعرخوانی شعرای آئینی‌سوگواره جهانی رضوی در دهه آخر صفر / پخش ‌270 برنامه حرم مطهر رضوی در شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی‌

وی با اشاره به هفته دفاع مقدس ادامه داد: طی جنگ تحمیلی رژیم بعث عراق علیه ایران چهار محور آمریکا و اروپا، شوروی سابق، رژیم‌های مرتجع و رژیم بعث عراق در یک نقطه متمرکز علیه انقلاب اسلامی متحد شدند.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا گفت: در تاریخ کمتر دیده شده که دو ابرقدرت در یک موضوع متمرکز شوند و با هم همکاری کنند اما در جنگ تحمیلی، آمریکا و شوروی علیه انقلاب اسلامی کنار هم قرار گرفتند.

سعیدی افزود: بعد از امام خمینی(ره) هم با رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری همه توطئه‌ها و جنگ‌هایی که هدف نهایی آن انقلاب اسلامی بود به شکست انجامید که از جمله این‌ها، جنگ بالکان، جنگ‌های اول و دوم عراق، افغانستان، جنگ‌های 33، 52 و 8روزه لبنان، جنگ غزه و سوریه است که در همه این‌ها رهبر معظم انقلاب میراث امام(ره) را به خوبی پاسداری کردند.

انتهای پیام/281/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی فرمانده کل قوا رئیس دفتر عقیدتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۵۴۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیروهای مسلح است

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق کشور گفت: اقتدار دفاعی و قدرت بازدارندگی کشور، ثمره وحدت، همدلی و یکپارچگی نیروهای مسلح تحت تدابیر فرمانده معظم کل قواست. - اخبار استانها -

بعه گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، امیر سرتیپ دوم ستاد محمدرضا معصومی در مراسم استقبال از کارکنان وظیفه جدید الورود به این منطقه پدافندی، با بیان اینکه توانمندی، همدلی و یکرنگی موجود بین نیروهای مسلح، تأمین کننده اقتدار و امنیت کشور است، گفت: امروز پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به‌روزترین و مجهزترین سامانه‌‌ها را در اختیار دارد و این واقعیتی انکارناپذیر است که نیروهای مسلح ما از قدرت برتر پدافند هوایی در منطقه برخوردار هستند و دشمنان نیز این را به خوبی می‌دانند.

وی افزود: به واسطه همت بلند و اعتماد به توانمندی جوانان و دانشمندان داخلی از محدوده شعار خارج و وارد عرصه عمل و به یک قدرت در منطقه تبدیل شده‌ ایم.

امیر سرتیپ دوم ستاد معصومی با بیان اینکه رزمندگان اسلام با نثار جان خود در هشت سال دفاع مقدس از شرف، عزت و تمامیت ارضی نظام جمهوری اسلامی دفاع کردند، تصریح کرد: اگر امروز دانشمندان ما در علوم مختلف و سلاح‌های نظامی سرآمد جهانیان هستند به برکت خون شهدا و ایثارگری رزمندگان دفاع مقدس است.

وی با بیان اینکه سربازان نماد ایستادگی و استقامت کشور هستند، تاکید کرد: سربازان چشمان بیدار جامعه بوده و جزو نیروهای بی‌ادعا در نیروهای مسلح هستند.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق کشور دوران مقدس سربازی را شاداب‌‌ترین زمان زندگی سربازان دانست و گفت: سربازان در ایثار، فداکاری، اسوه و نمونه بودن دارای کارکرد مثبت اجتماعی هستند.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • فلسفه وجودی سپاه، فدایی شدن است
  • برگزاری ۴۰۰ برنامه ویژه هفته عقیدتی سیاسی در زنجان
  • برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی سپاه در کردستان تشریح شد
  • برگزاری نشست خبری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا
  • جهاد تبیین اولویت اول برنامه های سپاه
  • قتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیروهای مسلح است
  • مبنای جشن‌های دهه کرامت باید «عارفاً بحقّها» باشد
  • رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق : شکوفایی و بالندگی امروز کشور ثمره خون شهدا
  • انقلاب اسلامی یک قاعده جدیدی در جهان ایجاد کرده است
  • مبنای جشن‌های دهه کرامت باید «عارفاً بحقّها» باشد