Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/همدان به مناسبت هفته دفاع مقدس دو کارگاه تولیدی از محل اعتبارات خوداشتغالی بسیج سازندگی در نهاوند افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایسنا روزپنج‌شنبه ۸ مهر کارگاه تولیدی مواد شوینده و کارگاه خیاطی صندوق قرض‌الحسنه میعاد روستای شهرک و عدالت روستای رزینی با حضور فرمانده و مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه نهاوند به بهره‌برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند در این مراسم گفت: کارگاه خیاطی عدالت برای ۳۴ نفر از اعضای صندوق خود در این روستا اشتغال پایدار ایجاد کرده و تولیدات این کارگاه به شهرستان‌ها، استان‌های هم‌جوار و به کشور عراق صادر می‌شود.


سرهنگ علی مختاری افزود: کارگاه تولیدی شوینده نیز با تولید انواع شوینده و ظرفیت تولید بیش از۵۰۰ لیتر به‌طور مستقیم برای سه تا هشت نفر از اعضای صندوق خود ایجاد اشتغال کرده است.


وی تاکید کرد: این کارگاه آماده انجام سفارشات با قیمت مناسب و کیفیت بالا برای مجموعه‌های بهداشتی و درمانی و به‌خصوص برای گروه‌های جهادی در سطح استان و کشور را دارد.


به گفته مختاری در این هفته شش کارگاه تولیدی با اعتباری بالغ بر یک‌میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات خوداشتغالی بسیج سازندگی و اشتغال‌زایی برای ۱۵۸ نفر در شهرستان افتتاح و ‌به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کارگاه تولیدی استانی شهرستانها نهاوند هفته دفاع مقدس کارگاه تولیدی بسیج سازندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۵۴۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروگاه خورشیدی ۶.۱ مگاواتی منطقه ویژه اقتصادی سمنان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان ،وی اضافه کرد: این نیروگاه قابلیت توسعه تا مقدار ۱۸ مگاواتی را داراست و با افتتاح و بهره برداری از آن برای ۳۴ نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد شده و برق تولیدی آن از سوی شرکت توزیع برق استان سمنان خریداری می گردد.
مـدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان خاطرنشان کرد: ظرفیت و تولید این نیروگاه یک میلیون و ۲۰۰ کیلووات ساعت در ماه بوده و توان هر پنل خورشیدی ۶۶۵ وات است و به طور سالیانه حدود ۱۴ میلیون و ۴۰۰ کیلووات ساعت برق تولیدی به شبکه توزیع تزریق می گردد.
حسینی نژاد با عنوان اینکه این نیروگاه خورشیدی توسط سرمایه گذار بخش خصوصی به اجرا درآمده و برق تولیدی آن به شبکه فشار متوسط استان به صورت مستقیم متصل شده است افزود: استان سمنان به دلیل بهره مندی از میانگین تابش آفتاب بالای ۳۰۰ روز در سال و وجود بادهای فصلی زمینه خوبی را برای سرمایه گذاری در ایجاد و راه اندازی نیروگاه های خورشیدی و بادی را دارد.
گفتنی است در مجموع و با حضور ریاست جمهوری ، وزیر نیرو و هیئت دولت در استان سمنان مقدار ۶۲۴۰ کیلووات ساعت انرژی خورشیدی مورد بهره برداری قرار گرفته است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896973

دیگر خبرها

  • ۲۳۸ طرح وزارت نفت در کهگیلویه و بویراحمد به بهره برداری رسید
  • افتتاح و بهره‌برداری از ۲۷ پروژه شهری جدید در تهران
  • افتتاح و بهره برداری از ۲۷ طرح شهری در منطقه ۲ تهران
  • نیروگاه خورشیدی ۶.۱ مگاواتی منطقه ویژه اقتصادی سمنان افتتاح شد
  • بهره‌برداری از فاز توسعه شرکت کلران در سمنان
  • افتتاح خوابگاه دانشجویی در سمنان با حضور وزیر علوم
  • بهره برداری از یک واحد تولیدی در ابهر
  • افتتاح کارخانه تولید خوراک دام در گرمسار
  • ۱۱ طرح صنعت آب و برق استان سمنان بهره‌برداری شد
  • بهره برداری فاز توسعه یک شرکت شیمیایی/۳ بازدید انجام شد