Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-23@18:54:17 GMT

عصرانه خبری شهرهای ایران در هشتم مهرماه

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۵۴۶۰۲

عصرانه خبری شهرهای ایران در هشتم مهرماه

در این بسته خبری از نصب ۶۵ ایستگاه دوچرخه در معابر قزوین تا انجام ۵۶۸ عملیات امداد و نجات در ایلام و شناسایی نقاط حادثه خیز در سطح شهر سنندج را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اجرای طرح انضباط شهری در سبزوار

ابوالفضل صانعی، مسئول اداره جلوگیری از تخلفات ساختمانی و رفع سد معبر منطقه یک شهرداری سبزوار گفت: طرح انضباط شهری در سطح منطقه یک شهری همچنان بر مدار استمرار با قوت در حال انجام است.

تکمیل طرح‌های نیمه تمام عمرانی، اولویت شهرداری سنندج

سید انور رشیدی، شهردار سنندج گفت: تکمیل طرح‌های نیمه تمام عمرانی، تکریم ارباب رجوع و پیوست فرهنگی در تمام پروژه‌های عمران شهری اولویت شهرداری است.

همکاری‌های مشترک شهرداری ساری و راه آهن

فصل همکاری‌های مشترک شهرداری ساری و راه آهن برای خدمات‌رسانی بهتر به شهروندان در مسیر خطوط ریلی، در دیدار جواد طالبی با مدیرکل راه‌آهن شمال مطرح شد؛ همکاری در اجرای طرح‌های شهری، ایجاد مسیر دسترسی بهتر شهروندان، ایجاد زیرگذر و روگذر در مسیر خطوط ریلی برای تردد ایمن‌تر ازجمله موارد مطرح شده در این جلسه بود.

آمادگی کامل مجموعه آتش نشانی مهریز

حمیدرضا زارع بیدکی، سرپرست شهرداری مهریز از آمادگی کامل مجموعه آتش نشانی را برای مقابله با بلایای طبیعی و غیر طبیعی خبر داد و خاطرنشان کرد: مردم با مشاهده خودروهای آتش نشانی و مردان پرتلاش همیشه درصحنه، احساس قوت قلب و آرامش خیال می‌کنند و امیدواریم با آموزش شهروندان جهت رعایت نکات ایمنی و فرهنگ سازی بتوانیم زمینه کاهش حوادث را فراهم کنیم.

زیبا سازی محیط شهرک‌های اقماری در دستور کار شهرداری زرند

جواد مهدوی، مسئول بازرسی و خدمات موتوری شهرداری زرند با بیان اینکه زیبایی سیما و منظر شهری بر روحیه شهروندان تأثیرگذار است، گفت: جمع آوری نخاله‌های ساختمانی در معابر و زمین‌های خالی، ساماندهی تابلوهای معابر، تنظیف و شستشوی بعضی از معابر از جمله اقدامات شهرداری زرند در شهرک‌ها است.

نصب ۶۵ ایستگاه دوچرخه در معابر سطح شهر

سعید جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: در راستای ترویج فرهنگ استفاده از دوچرخه در ترددهای درون شهری در ۶ ماه اول سال ۶۵ ایستگاه دوچرخه در نقاط مختلف شهر قزوین نصب شده است.

انجام ۵۶۸ عملیات امداد و نجات توسط آتش نشانی ایلام

نصرت‌الله لطفی، مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ایلام گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۵۶۸ مورد عملیات امداد و نجات انجام شده که ۱۲۷ مورد آن مربوط به شهریور ماه است.

تهیه ماسک و مواد ضدعفونی برای کارکنان شهرداری فارسان

علیرضا مالکی، سرپرست شهرداری فارسان گفت: پروتکل‌های بهداشتی در شهرداری به درستی رعایت می‌شود.

شناسایی نقاط حادثه خیز در سطح شهر سنندج

محمد سهیل فضل وزیری، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج گفت: شناسایی نقاط حادثه خیز و توجه به بحث آموزش به منظور پیشگیری و عکس العمل مناسب در زمان حوادث در اولویت برنامه‌های این سازمان قرار دارد.

احداث خانه محله در آلاشت

یحیی علی نژاد، شهردار شهر آلاشت با بیان اینکه شهرداری آلاشت پروانه ساخت خانه محله این شهر از محل طرح‌های بازآفرینی شهری مازندران را صادر کرده است، تصریح کرد: پیمانکار پروژه تا سه هفته انتخاب می‌شود و پس از آن عملیات اجرایی پروژه از سوی اداره کل راه و شهرسازی مازندران آغاز خواهد شد.

کد خبر 525777

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران شهر سبزوار شهرداری سبزوار شهرداری سنندج سنندج پروژه هاي عمراني افتتاح پروژه های عمرانی شهرداري ساري آتش نشاني شهرداری مهریز ايستگاه دوچرخه شهرداری قزوین فارسان انواع ماسک شهرداری ایلام سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی پروژه های شهری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۵۴۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی در یک کارگاه آهنگری در پامنار تهران

آفتاب‌‌نیوز :

جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران اظهار کرد: ساعت ۱۲ و ۳۷ دقیقه در یک کارگاه در خیابان پامنار محدوده بازار تهران، کوچه پرتوی به آتش‌نشانی اعلام شد و ۲ ایستگاه به اعزام شدند.

وی با بیان اینکه محل آتش‌سوزی یک کارگاه آهن‌گری، برش و خم‌کاری آهن بود و به علت رنگرزی یک انبار رنگ حاوی مواد قابل اشتعال داشت، گفت: در یک نیم‌طبقه این کارگاه به وسعت ۵۰ متر که محل نگهداری مواد قابل اشتعال بود، آتش‌سوزی رخ داده بود و درحال سرایت به طبقه پایین بود که توسط آتش‌نشانان از گسترش آتش جلوگیری شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران با بیان اینکه در این حادثه یک نفر از آتش‌نشانان از ناحیه پا دچار مصدومیت شد، افزود: آسیبی به کسبه و همسایگان وارد نشده است.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • شهرهایی که درختان را اولویت قرار دادند
  • مشکل بیمه کارگران شهرداری سنندج با وعده حل نمی‌شود
  • آتش‌سوزی در یک کارگاه آهنگری در پامنار تهران
  • عصرانه خبری شهرهای ایران در سوم اردیبهشت‌
  • تصاویری از محل انفجار گاز در آساوله سنندج | یک نفر مصدوم شد + فیلم
  • انفجار گاز در آساوله سنندج یک مصدوم برجا گذاشت
  • انفجار گاز در آساوله سنندج حادثه آفرید
  • انفجار گاز در روستای آساوله سنندج + فیلم
  • انفجار گاز در روستای آساوله سنندج یک مصدوم برجا گذاشت
  • عصرانه خبری شهرهای ایران در دوم اردیبهشت‌