Web Analytics Made Easy - Statcounter

"ماکی‌ماکی" دومین سیاره کوتوله دور از خورشید و سومین سیارک بزرگ منظومه شمسی است که در ۳۱ مارس ۲۰۰۵ کشف شد. این سیارک بعد از پلوتون، دومین جرم درخشان در کمربند کویپر است و از زمان به وجود آمدن منظومه شمسی تاکنون پا برجا مانده است.

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی‌کند.
فایل آن‌را از اینجا دانلود کنید: audio/mp3

گوینده: مانیا مردانی / ‏‬تنظیم: امین بهادری نیا

دانلود

کد خبر 525791.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایمنا

کلیدواژه: نجوم رویداد نجومی مرکز نجوم ادیب رویداد نجوم رویداد نجومی 1400 عکاسی نجومی پدیده های نجومی سال ۱۴۰۰ نجوم نجوم 1400 نجوم سال ۱۴۰۰ تقویم نجومی 1400 رویدادهای نجومی پدیده نجومی انجمن نجوم اماتوری ایران علم نجوم نجوم چیست شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۵۵۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نابودی ۱۳ فروند هواپیمای مدرن اسرائیل/ تلفات و مجروحان بسیار زیاد است

فرارو- علامه سید ظفر عباس شمسی رئیس مجلس وحدت مسلمین بلوچستان پاکستان گفته است که زمان محو اسرائیل از صفحه فرا رسیده است.

به گزارش فرارو، علامه شمسی با بیان اینکه تعداد تلفات و مجروحان حمله ایران به اسرائیل زیاد است گفت: حمله ایران به اسرائیل ظالم، قاتل کودکان بی‌گناه فلسطینی و مادران و خواهران فلسطینی، اسرائیل ظالم را تکان داده است.

رئیس مجلس وحدت مسلمین بلوچستان با اشاره به بازتاب حملات موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل در رسانه‌های بین المللی گفت که به گزارش بی بی سی، این واقعیت را نمی‌توان انکار کرد که این یک حمله بسیار گسترده و تاریخی به اسرائیل بود.

وی با بیان اینکه اسرائیل غاصب و آسمانش تا امروز با چنین وضعیتی مواجه نشده بود، افزود: این بزرگترین عملیات پهپادی و موشکی در تاریخ بود.

سید ظفر عباس شمسی گفته است که هرگز چنین حمله‌ای به اسرائیل غاصب صورت نگرفته بود. در نتیجه این حمله، گنبد آهنین به طور کامل از کار افتاد. در حالی که تعداد تلفات و مجروحان بسیار زیاد است و اکثر آن‌ها سربازان اسرائیل غاصب هستند.

عالم برجسته پاکستانی گفت: ۱۳ فروند هواپیمای مدرن اسرائیل سوخته و خاکستر شده است، افزود: زمان آن فرا رسیده است که اسرائیل غاصب از روی زمین محو شود.

دیگر خبرها

  • اقامه نماز جمعه خرم آباد به امامت حجت الاسلام والمسلمین شمسی فر
  • مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره ملی دوسالانه ترویج نجوم ادیب تمدید شد
  • نابودی ۱۳ فروند هواپیمای مدرن اسرائیل/ تلفات و مجروحان بسیار زیاد است
  • نمای هیجان‌انگیز فضاپیمای ناسا از ناآرام‌ترین جای منظومه شمسی
  • کشف اسرار جدید از ماه
  • تصاویر نجومی ۲۹ فروردین (۱۷ آوریل)
  • از سیاره زهره کربن و اکسیژن نشت می‌کند
  • خورشید پنج میلیارد سال دیگر کل زمین را خواهد بلعید
  • ستارگانی که به سرعت لاغر می‌شوند
  • ثبت ۱۹۳ مورد مسمومیت با گاز مونوکسید کربن