Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، گروه صنعتی ایران خودرو در اطلاعیه ای به انتقادات مطرح شده درخصوص طرح اخیر فروش هایما S۷ پلاس پاسخ داد.

در اطلاعیه منتشر شده توسط این خودروساز، ضمن اشاره به سطح قیمتی این محصول، عنوان شده به دلیل کندی روند ثبت نام مردادماه که به صورت قرعه کشی صورت گرفت، بسیاری از برنامه‌های تامین و تولید محصول دچار چالش شد و تبعات آن به دلیل کاهش عرضه، به بازار نیز منتقل شد؛ لذا ایران خودرو به منظور ایجاد شرایط برای تکمیل ظرفیت فروش، براساس مجوز نهاد‌های ذیربط، طرح فروش بدون قرعه کشی را برای این محصول به اجرا گذاشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ثبت نام مردادماه هایما S ۷ پلاس که با قرعه کشی صورت گرفت، تنها ۹ درصد از منتخبان در دو مرحله، شامل ۱۷ درصد از ظرفیت قابل عرضه خودرو تکمیل وجه کرده اند که نشان از غیرموثر بودن قرعه‌کشی برای این محصول است، این در حالی است که در روش بدون قرعه کشی، ظرفیت فروش ظرف یک ساعت و نیم زمان تکمیل شده و مشتریان نسبت به واریز وجه اقدام کرده اند. در فروش با قرعه کشی هایما، ۲۴۰ هزار نفر، برای ظرفیت ۷۰۰ دستگاه خودرو ثبت نام اولیه انجام داده بودند که صرفا ۱۲۴ نفر از ۱۴۰۰ نفر برنده اصلی و ذخیره به عنوان مشتری واقعی اقدام به واریز وجه کردند.

با اجرای روش بدون قرعه کشی، زمینه واسطه گری و فروش امتیاز خودرو توسط برندگان که پس از برنده شدن به دنبال مشتری برای تکمیل وجه هستند نیز از میان رفته و خودرو به دست مشتری واقعی می‌رسد.

در این اطلاعیه به زمان اجرای بخش نامه نیز اشاره و عنوان شده، در طرح فروش روز گذشته هایما S۷ پلاس در لحظات ابتدایی، چند ده هزار نفر به سامانه فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو مراجعه کردند.

در این طرح، از بین چند ده هزار نفر، هزار نفر براساس ظرفیت اختصاص یافته، با ورود به درگاه اینترنتی نسبت به طی مراحل ثبت نام اقدام کرده‌اند، اما برخی از آن‌ها با ورود به درگاه پرداخت مبلغ خودرو، از خرید انصراف داده و از سایت فروش ایران خودرو خارج شده‌اند و به این ترتیب، فرآیند ثبت نام و تکمیل ظرفیت در این طرح، به مرور با ورود متقاضیان انجام شده و به مدت یک ساعت و نیم و تا تکمیل وجه آخرین خودرو به طول انجامیده است.

این اطلاعیه ضمن تاکید بر بی‌نقص بودن عملکرد سایت فروش ایران‌خودرو بر اساس داده‌های ثبت شده و قابل ارزیابی، اضافه کرده در صورت تمدید مجوز این طرح فروش، امکان ثبت نام متقاضیان بیش‌تری فراهم خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هایما فروش خودرو ایران خودرو بدون قرعه کشی ایران خودرو هزار نفر طرح فروش ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۵۵۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش سه برابری ظرفیت تبادل برق ایران و ترکمنستان

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از شرکت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق (توانیر)، مهرداد اقلیمی گفت: در جهت پیگیری و توسعه همکاری‌های صنعت برق و انرژی دو کشور ایران و ترکمنستان، هیاتی از این کشور وارد تهران شد.

وی ادامه داد: باهدف توسعه مناسبات دو کشور در حوزه برق و انرژی نشستی در شرکت توانیر برگزار و طی آن دو طرف در خصوص توسعه ظرفیت‌های مشترک، روند تسهیل تأمین منابع مالی احداث طرح خط سوم ارتباطی بین دو کشور بحث و تبادل نظر کردند.

مدیرکل دفتر تجارت خارجی برق شرکت توانیر با بیان این که با احداث و بهره‌برداری از خط مذکور ظرفیت ارتباط الکتریکی بین دو کشور همسایه به حدود سه برابر افزایش می‌یابد، گفت: در این زمینه مطابق مناقصه برگزار شده از سوی طرف ترکمنی، پیمانکار ایرانی انتخاب و مقرر شده تا احداث بخش ترکمنستان خط انتقال سرخس (ایران) - ماری (ترکمنستان) به طول ۱۵۵ کیلومتر تا دو سال آینده احداث و تکمیل شود.

وی ادامه داد: بخش ایرانی این خط انتقال پیش‌ازاین احداث و تکمیل شده است.

مدیرکل دفتر تجارت خارجی برق شرکت توانیر خاطرنشان کرد: با احداث و تکمیل خط مذکور، ترانزیت برق ترکمنستان به کشور‌های ثالث از طریق شبکه سراسری برق ایران نیز در دستور کار دو طرف قرار خواهد گرفت.

به گفته اقلیمی، همچنین در جهت راهبرد توسعه و تقویت همکاری با کشور‌های همسایه در زمینه صدور کالا و تجهیزات برقی و خدمات فنی مهندسی بین دو طرف مذاکراتی انجام و توافق شد از ظرفیت‌های تجاری و اقتصادی شرکت‌های فعال و توانمند ایرانی در این بخش استفاده شود.

در این نشست همچنین تطبیق حساب‌های مالی میان دو کشور انجام و نهایی شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افزایش سه برابری ظرفیت تبادل برق ایران و ترکمنستان
  • قیمت خودرو‌های ایران خودرو امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • آغاز اولین طرح فروش فوق‌العاده سایپا؛ نام خودرو، قیمت و زمان تحویل
  • قیمت خودرو امروز ۵ اردیبهشت+ جدول
  • ریزش سنگین قیمت تارا، پژو پارس، هایما و ساینا
  • بهترین زمان تعویض تسمه تایم هایما S7 + علائم خرابی
  • قیمت خودرو امروز ۴ اردیبهشت+ جدول
  • آغاز دومین طرح فروش فوق‌العاده ایران خودرو | نوع خودرو، قیمت و زمان تحویل
  • ساینا، کوئیک،دنا پلاس و تارا اتوماتیک ارزان شدند؛ قیمت خودروهای مونتاژی چقدر پایین آمد؟ | جدول قیمت ها
  • توضیح مهم دستیار ویژه معاون اول رئیس‌جمهور درباره واردات خودرو