Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@17:28:48 GMT

2 مصدوم الهلال در ترکیب، یکی روی نیمکت (عکس)

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۵۵۸۹۴

ناصر الدوساری و سلمان الفرج دو بازیکن مصدوم تیم الهلال در ترکیب اصلی این تیم حضور خواهند داشت.

به گزارش "ورزش سه"، این دو که چند جلسه تمرینی را از دست داده بودند، باتوجه به بازگشت به تمرینات در هفته اخیر، اجازه حضور در بازی حساس مقابل الحزم را پیدا کردند.

 

ناصر الدوساری و سلمان الفرج در فهرست 11 نفره الهلال برای این بازی حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین بافاتیمبی گومیس و موسی مارگا دو خارجی با کیفیت الهلال نیز در ترکیب اصلی قرار گرفته‌اند و زوج خط حمله را تشکیل می‌دهند.

 

 

 

 

نکته جالب اینکه سلمان الشهری دیگر بازیکن مصدوم آبی پوشان ریاض نیز به فهرست بازگشته و روی نیمکت حضور خواهد داشت و شاید در این بازی به میدان برود.

 

این آخرین بازی الهلال پیش از بازی با پرسپولیس محسوب می‌شود.

عربستان پرسپولیس تهران الهلال عربستان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: عربستان پرسپولیس تهران الهلال عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۵۵۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیب شد: ستاره برزیلی و تن‌هاخ دعوا نکردند

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد این هفته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و سوم لیگ برتر انگلیس روبروی بورنموث به میدان رفت و با تساوی 2-2 برابر این تیم متوقف شد تا یک نتیجه ضعیف دیگر را در این روزها کسب کرده باشد. 

آنتونی در این بازی نه تنها در ترکیب شیاطین سرخ حضور نداشت، بلکه جایی در فهرست این تیم هم نداشت و این موضوع تعجب بسیاری از هواداران این تیم را به همراه داشت چون پیش از این دیدار هم خبری درباره مصدومیت او منتشر نشده بود. 

همین موضوع باعث شد که بسیاری از رسانه‌ها و کاربران شبکه‌های اجتماعی مدعی شوند که احتمالا درگیری به وجود آمده بین این بازیکن و تن‌هاخ بر سر زمان بازی کمی که در اختیار او قرار می‌گیرد باعث شده است که او از فهرست خط بخورد. 

اما حالا ESPN خبر داده است که مدیران این باشگاه چنین اتفاقی را به صورت کامل تکذیب کرده‌ و تاکید کرده‌اند که این بازیکن به دلیل مصدومیت جزئی که روز جمعه در جریان تمرینات گریبانگیرش شد در این بازی در فهرست یونایتد حضور نداشته است و به زودی آماده بازگشت به میادین خواهد بود.

دیگر خبرها

  • آمار عجیب ستاره سابق پرسپولیس در لالیگا دو
  • آمار عجیب لوکادیا در لالیگا دو
  • آمار عجیب لوکادیا در لالیگای دو؛ فقط 17 دقیقه بازی!
  • آمار عجیب مهاجم جنجالی پرسپولیس در اسپانیا
  • تکذیب شد: ستاره برزیلی و تن‌هاخ دعوا نکردند
  • سوال‌های بی‌جواب درباره سرلک در ملوان 
  • نیمکت‌نشینی عجیب سرباز پرسپولیسی‌ها
  • سوال های بی جواب درباره سرلک در ملوان
  • آخر و عاقبت بمب نقل و انتقالات استقلال؛ ستاره‌ای که خاموش شد!
  • ماجرای اخراج مترجم اوسمار برابر ملوان