Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن ایرانی فاینورد در ترکیب اصلی تیمش قرار گرفت.

ترکیب فاینورد برای بازی با اسلاویا پراگ مشخص شد.

به گزارش طرفداری، در چارچوب رقابت های لیگ کنفرانس اروپا فاینورد به مصاف اسلاویا پراگ می رود. به همین منظور ترکیب تیم فاینورد برای این بازی مشخص شده که نام علیرضا جهانبخش در ترکیب اصلی این تیم دیده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی از ساعت 22:30 آغاز می شود.

اخبار داغ 

پاپوش بزرگ برای خانم بازیگر سرشناس؛ عکس های برهنه لیندا کیانی منتشر شد / روحش هم خبر ندارد !+ عکس ها برترین های قرن با ابوالفضل جلالی: در خط حمله 30 چهره تابناک داریم؛ جعفر نامدار، نامدارترین داور است حذف اسپانسر استقلال در رونمایی از خرید جدید؛ آجورلو از کارگزار عبور کرد لواندوفسکی به رکورد پیروزی در 18 بازی پیاپی لیگ قهرمانان اروپا رسید پیانیچ و لایک کردن پست مربوط به اخراج احتمالی کومان از بارسلونا مادر کریستیانو رونالدو، مخالف ازدواج پسرش با جورجینا رودریگز

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۵۶۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب تیم ملی بانوان کوراش جمهوری اسلامی ایران مشخص شد

کوروش خسرویار در گفت‌وگو با مهر عنوان کرد: چهاردهمین دوره مسابقات کوراش قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی یادواره شهید احسان بابایی و شهدای فراجای راسک ویژه بانوان با حضور ۱۱ کوراشکار از ۱۸ استان به میزبانی زاهدان برگزار شد.

دبیر انجمن کوراش در ادامه به نتایج کسب شده اشاره کرد و گفت: در وزن ۴۸ کیلوگرم فائزه ابراهیمی مقام اول، عسل کلامی مقام دوم و زهرا باغچقی و یاسمین رضائیان مقام مشترک سوم را کسب کردند.

وی در ادامه افزود: در وزن ۵۲ کیلوگرم لیلا سیاهوشی مقام اول، آرزو سلیمی مقام دوم و زهرا سکاکی و حدیث باغچقی به صورت مشترک بر روی سکوی سوم ایستادند.

خسرویار بیان کرد: در وزن ۵۷ کیلوگرم طاهره آذرپیوند مقام اول، نسرین رحمانی مقام دوم و سیده دینا امامی و زهرا جعفریان سوم مشترک و در وزن ۶۳ کیلوگرم پردیس عیدی‌وندی مقام اول، فریبا عاقل مقام دوم و راضیه بهادری و زهرا مظفری جایگاه سوم را کسب کردند.

دبیر انجمن کوراش تصریح کرد: در وزن ۷۰ کیلوگرم دنیا آقایی مقام اول، آتنا حسینعلی‌زاده مقام دوم و سارگن امیدوند و زینب جلالوند سکوی سوم و در وزن ۷۸ کیلوگرم صبا کرمعلی مقام اول، ریحانه گیلانی مقام دوم و الهه باغچقی و عاطفه یوسفی بر روی سکوی سوم ایستادند.

وی گفت: در وزن ۸۷ کیلوگرم حانیه وحدانی مقام اول، فاطمه براتی بریمانلو مقام دوم و فاطمه قیطاسی و زهرا اسدی سکوی سوم در وزن مثبت ۸۷ کیلوگرم فاطمه برمکی مقام اول، مهسا عرب مقام دوم و مریم رستمی و هانیه عاشوری بر روی سکوی سوم ایستادند.

خسرویار افزود: در نتایج تیمی خراسان شمالی، همدان و سمنان به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

دبیر انجمن کوراش در پایان گفت: نفرات برتر این رقابت‌ها پیراهن تیم ملی کوراش در مسابقات قهرمانی آسیا تهران را بر تن می‌کنند.

کد خبر 6081480

دیگر خبرها

  • ترکیب پرسپولیس برابر صنعت‌نفت مشخص شد
  • ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر صنعت‌نفت مشخص شد
  • ترکیب پرسپولیس مقابل صنعت نفت مشخص شد
  • مشخص شدن ترکیب پرسپولیس برای دیدار با صنعت نفت
  • ترکیب پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان مشخص شد
  • ترکیب گل‌گهر برای بازی با استقلال خوزستان
  • بازگشت احتمالی علیرضا بیرانوند به ترکیب سرخ‌ها
  • ترکیب تیم ملی فوتسال برای بازی با افغانستان مشخص شد
  • ترکیب تیم ملی بانوان کوراش جمهوری اسلامی ایران مشخص شد
  • ترکیب تیم دو و میدانی ایران در رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا مشخص شد