Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید شمس الدین حسینی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه سه گزینه شامل زارعی، علی شیری و نوبخت گزینه‌های معرفی شده مجمع نمایندگان استان مازندران برای پست استاندار به وزارت کشور هستند، افزود: اصلی ترین مرجع انتخاب استاندار مازندران مجمع نمایندگان استان مازندران است.

وی افزود :۴۰ گزینه برای استانداری مازندران مطرح بودند و شاخص‌های مهمی توسط مجمع نمایندگان استان مازندران مطرح شد که به ۱۰ گزینه رسیدیم و برنامه‌هایشان را ارائه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی پنج گزینه مورد نظر مجمع نمایندگان برای استانداری مازندران را زارعی، علیشیری، ابراهیمی، نوبخت و سعادتی اعلام کرد و گفت: سعادتی و ابراهیمی انصراف دادند و سه گزینه فوق از سوی مجمع نمایندگان استان مازندران به وزارت کشور معرفی شدند.

حسینی گفت: افراد مختلف و متعددی تماس گرفتند که گزینه استانداری هستند و خواستار حمایت شدند که عنوان کردم؛ من به نفع و علیه کسی اقدامی نکرده و مراحل تعیین استاندار مازندران مشخص است.

کد خبر 5317192

منبع: مهر

کلیدواژه: سید شمس الدین حسینی مجلس شورای اسلامی استانداری مازندران اربعین 1400 اربعین حسینی ویروس کرونا مرز مهران بوشهر علامه حسن زاده آملی عکس استانها هفته دفاع مقدس آمار کرونا واکسن کرونا گرگان دفاع مقدس جنگ تحمیلی کرمانشاه ایلام مجمع نمایندگان استان مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۵۶۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی دو زنجیره ارزش در غرفه استانداری خوزستان در نمایشگاه اکسپو

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مصطفی دهقان گفت: در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی مقرر شده استان‌های با زنجیره ارزش، محصول و یا کالایی در غرفه‌های اختصاصی استان‌ها معرفی کنند.

وی افزود: باتوجه به ایمنکه خوزستان از جمله استان‌هایی است که در توسعه زنجیره ارزش خرما و آبزیان اقدامات بسیار ارزنده‌ای دارد، در این نمایشگاه اقدام به معرفی ۲ زنجیره ارزش خواهد کرد.

دهقان ادامه داد: استاندار خوزستان، جمعی از مدیران استان‌ها و ۵ نماینده ثابت در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

رئیس اداره بازرگانی خارجی اداره کل صنعت، معدن و تجارت خوزستان می‌گوید: ششمین نمایشگاه اکسپو، امسال برگزار می‌شود و برای دومین سال است که استان‌ها به صورت تخصصی در این نمایشگاه غرفه دارند.

وی با بیان اینکه نمایشگاه اکسپو فرصتی برای معرفی ظرفیت‌ها، توانمندی‌ها و شرکت‌های صادراتی کشور به دنیا است، اضافه کرد: بیش از ۲ هزار غرفه در این نمایشگاه تعیین شده و ۸ هزار شرکت صادراتی درخواست حضور در این نمایشگاه را داشته‌اند.

دهقان گفت: شرکت‌ها و واحد‌های تولیدی توانمند زیادی از استان همچون فولاد خوزستان و پتروشیمی‌ها و ۱۵ واحد صنایع کوچک از شهرک‌های صنعتی و یا چندین واحد تولیدی خوراک آبزیان درخواست حضور در این نمایشگاه را داشتند و نمایندگان اقتصادی، سفیران و مسئولان ۷۰ کشور از این نمایشگاه بازدید خواهند کرد.

خوزستان سومین استان صادرکننده کالا در کشور است که ۲۵ درصد ارز آوری ملی را بر عهده دارد.

نمایشگاه اکسپو شنبه هشتم اردیبهشت ماه امسال در نمایشگاه دائمی بین المللی تهران افتتاح خواهد شد و تا ۱۲ اردیبهشت ماه دایر است.

دیگر خبرها

  • اختصاص ۴۲۰ میلیارد ریال برای زیرساخت‌های بازارچه های مرزی ایلام
  • برگزاری نشست کمیسیون‌های سه گانه فدراسیون دوومیدانی | انتخاب روسا و نمایندگان کمیسیون ها در مجمع
  • گلایه نماینده ولی فقیه در مازندران از انتصاب وزیر سابق به استانداری
  • معرفی دو زنجیره ارزش در غرفه استانداری خوزستان در نمایشگاه اکسپو
  • رونمایی از مجمع پارلمانی جهانی شهید سلیمانی (ره)
  • معرفی ۲۴۰۰ متقاضی تعویض خودروی فرسوده به محیط زیست کردستان
  • هزار و ۴۱۵ متقاضی در نهضت ملی مسکن گرمه تایید شدند
  • استاندار جدید مازندران معرفی شد
  • معرفی نامزد‌های دومین جشنواره «عروسک‌خونه»/ زمان و مکان اختتامیه اعلام شد
  • شفقت استاندار لرستان شد