Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم‌ ملی والیبال بانوان گفت: نارنجی‌پوشان می‌توانند در آسیا عملکرد بهتری داشته باشند.

بیست‌ و یکمین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های زنان آسیا از امروز به میزبانی ناخون‌راتچاسیما تایلند آغاز می‌شود و به مدت 7 روز ادامه خواهد داشت. رقابت‌های مرحله گروهی با حضور هفت تیم در دو گروه مقدماتی A و B برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم سایپا قهرمان لیگ برتر بانوان به‌ عنوان نماینده ایران در گروه B مسابقات با تیم‌های سوپریم چانبری (تایلند)، آلتای (قزاقستان) و ریبیسکو فیلیپینز (فیلیپین) هم‌گروه است. نارنجی‌پوشان سایپا در نخستین دیدار خود در این مسابقات به مصاف سوپریم چانبری تایلند خواهند رفت.

فریبا صادقی، سرمربی تیم‌ ملی والیبال، درباره شرایط نارنجی پوشان برای حضور در این دوره از بازی‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار کرد: اکثر بازیکنانی که در تیم سایپا بازی می‌کنند از خرداد که اردو و تمرینات تیم ملی برای شرکت در مسابقات تشکیل شد حضور داشتند و روند آماده‌سازی خود را طی می‌کردند. پس از لغو مسابقات و تعطیلی اردوهای تیم‌ ملی تمرینات خود باشگاه آغاز شد، با این اوصاف به نظر می‌رسد تیم با آمادگی لازم راهی مسابقات شده است هرچند بازی تدارکاتی نداشتند اما تیم شرایط خوبی دارد.

ا‌و با اشاره به گروه‌بندی مسابقات گفت: در گروه خیلی سختی نیستیم، البته چند تیم هم به کل در این مسابقات حضور ندارند. بنابراین امسال امید این وجود دارد که نتیجه بهتری حاصل شود. 

صادقی درمورد وضعیت تیم ذوب‌آهن گفت: برای این فصل تصمیم داشتیم جوانگرایی کنیم و در همین راستا چند بازیکن به ما اضافه شدند شاید تعدادی را هم جذب کنیم اما شاکله اصلی تیم همان تیم فصل گذشته است. تمرینات را شروع کردیم اما هنوز زود است که بخواهیم هدف گذاری کنیم چون باید تمرینات را ببینم و در نهایت تیم کامل بسته شود بعد ببینیم‌ تیم شرایط قهرمانی دارد یا خیر.

انتهای پیام/ 3

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: والیبال زنان تایلند سایپا لیگ برتر ایران برنا بازی تیم ملی ذوب آهن فریبا صادقی نارنجی پوشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۵۷۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغو پرواز تیم ملی جودو به مسابقات قهرمانی آسیا

سی و‌ دومین دوره مسابقات جودو قهرمانی بزرگسالان آسیا در حالی یکم تا چهارم اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ به میزبانی کشور هنگ کنگ برگزار خواهد شد که تیم ملی جودو کشورمان با ترکیب ۱۱ جودوکار در بخش مردان و بانوان قرار بود بامداد پنج شنبه ۳۰ فروردین ماه به این رقابت ها اعزام شود،اما با توجه به بارش شدید باران و وقوع سیلابی بی‌سابقه در کشور امارات، تمام پروازهای فرودگاه بین‌المللی دبی لغو شد.

تیم ملی جودو کشورمان قرار بود بامداد فردا پنج شنبه راهی امارات و پس از آن راهی کشور هنگ کنگ شود که فعلا باتوجه به شرایط کشور امارات اعزام تیم ملی از این کشور به محل برگزاری مسابقات ممکن نیست و مسوولان فدراسیون جودو بدنبال پرواز جایگزین از یکی دیگر از کشورها برای اعزام تیم ملی به این رقابت ها هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ملی‌پوش کایاک ایران در قهرمانی آسیا برنزی شد
  • تعویق مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا در کیش
  • ملی پوشان ریکرو فردا راهی چین می‌شوند
  • مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا به تعویق افتاد
  • لغو مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا در کیش به دلیل سیل
  • مسابقات مچ‌اندازی قهرمانی آسیا در جزیره کیش به تعویق افتاد
  • مرادخانی: اسکیت هنری جای پیشرفت دارد/ آرزویم حضور روی سکوی قهرمانی جهان است
  • معرفی ملی‌پوشان آب‌های آرام ایران در انتخابی المپیک
  • استقلال سبزپوش شد/ حضور بازیکنی با یک چشم + عکس
  • لغو پرواز تیم ملی جودو به مسابقات قهرمانی آسیا