Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-29@12:31:38 GMT

مقاصد گردشگری در مازندران ساماندهی نشده است

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۵۷۶۹۷

مقاصد گردشگری در مازندران ساماندهی نشده است

به گزارش خبرنگار مهر، سید شمس الدین حسینی شامگاه پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه برخی از نماینده می‌خواهند کار دهیار را انجام دهد در حالی که کار نماینده تسهیل امور کلان‌تری است که در دسترس دیگر افراد نیست، افزود: نماینده وظیفه دارد به رئیس جمهور و وزیر تذکر بدهد.

وی ادامه داد: منطقه ما دارای استعدادهای پرورش گل و گلخانه‌ها است و ۹۰ درصد گل‌های کشور در عباس آباد تولید می‌شود که ظرفیت بزرگ تولید گل و گیاه کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: موفق شدم طرح تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار را راه اندازی کنم که کلیات آن تصویب شده است زیرا کشور ایران در بین ۱۹۰ کشور دنیا رتبه کسب و کار ۱۲۷ را داراست.

حسینی ادامه داد: در استان‌های شمالی جاذبه گردشگری داریم اما مقاصد گردشگری سازماندهی نشده است از این رو طرح تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار تهیه شد.

این نماینده مجلس ادامه داد: همه فعالیت‌ها و مجوزهای کسب و کار دو دسته هستند و اکثر بنگاه‌ها در تأمین مالی دچار مشکل هستند که باید رفع کنیم.

وی با تاکید براینکه باید برای اقدامات کلان و فعالیت‌های زیر بنایی حرکت کنیم، گفت: بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار در حوزه انتخابیه جذب شده است.

کد خبر 5317242

منبع: مهر

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی سید شمس الدین حسینی گردشگری اربعین 1400 اربعین حسینی ویروس کرونا مرز مهران عکس استانها بوشهر علامه حسن زاده آملی هفته دفاع مقدس آمار کرونا واکسن کرونا دفاع مقدس جنگ تحمیلی گرگان کرمانشاه خراسان رضوی کسب و کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۵۷۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخبگان قرآنی، قرآن را به سطح عمومی جامعه بکشانند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، محفل نسیم انس با قرآن کریم با حضور جمعی از قاریان و فعالین قرآنی استان در حضور نماینده ولی فقیه در استان مازندران برگزار شد.


نماینده ولی فقیه در مازندران در این مراسم گفت: نخبگان قرآنی، قرآن را از سطح نخبگانی به سطح عمومی جامعه بکشانند.


آیت الله محمدی لائینی افزود: نخبگان قرآنی، هر کدامشان باید معلم و مروج ده‌ها و صد‌ها نیروی قرآنی باشند و قرآن را از سطح نخبگانی به سطح عمومی جامعه برسانند.

وی تصریح کرد: مهم‌تر از اینها، فهم و تدبر و به‌خصوص عمل به قرآن است، اینکه قرآن در متن زندگی ما پیاده شود، اینها دیگر مقاصد نهایی و بقیه مقدمه قضیه است.

خطیب جمعه ساری گفت: همانطوری که مقام معظم رهبری چند روز پیش اشاره فرمودند هر مسجدی باید دارای یک محفل قرآنی باشد، ان‌شالله که مسئولین امر به همراه متولیان مساجد بتوانند این راهبرد را عملیاتی کنند.

آیت الله محمدی لائینی افزود: عشق، علاقه، ایمان و اعتقاد مردم ما به قرآن بسیار زیاد است، اما تماس و ارتباط با قرآن نیاز به تشویق، ترغیب و تقویت دارد، رسانه‌ها به‌خصوص رسانه ملی در این زمینه باید سعی و تلاش خودشان را داشته باشند البته دولت هم باید در زمینه قرآن مشوق‌هایی را در نظر بگیرد.


به گفته وی یکی از بهترین عوامل ترویج قرآن، رفتار و عمل خود یک نخبه، مربی، قاری و حافظ قرآنی است، توصیه و سفارش ما این است که شما عزیزان در همه زمینه‌ها الگو و الهام‌بخش جامعه باشید.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: باید در کنار قرآن مکتوب با امام زمان (عج) این قرآن ناطق هر روز و هر شب ارتباط داشته باشیم.

آیت الله محمدی لائینی خاطر نشان کرد: جامعه قرآنی ما نباید یک جامعه سکولار باشد و نباید نسبت به حوادث روز و اطرافشان همچون حوادث غزه بی‌تفاوت باشند، باید قرآنی بمانیم.

دیگر خبرها

  • نخبگان قرآنی، قرآن را به سطح عمومی جامعه بکشانند
  • کشور‌های عربی انباردار آمریکا هستند
  • فعالان قرآنی عمل به قرآن را ترویج کنند
  • بهترین مقاصد سفر در سال ۲۰۲۴+ شاخص امنیت
  • تاکید استاندار مازندران به اقتصاد دریا با رونق صنعت گردشگری
  • نگاه وزارت میراث فرهنگی، تسهیل‌گری در جذب سرمایه‌گذاری گردشگری است
  • مقاصد گردشگری ماه رمضانی شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه شمالی معرفی می‌شود
  • همدان یکی از مقاصد گردشگری مذهبی در کشور
  • صادرات محصولات کشاورزی از مازندران رشد ۱۰ برابری داشته است
  • مازندران، رتبه نخست مقصد گردشگری کشور