Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی مخبری در‌ گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، درباره آخرین وضعیت ترافیک جاده‌های کشور‌، بیان داشت: بر اساس اطلاعات بیش از 2300 دستگاه سامانه ترددشمار برخط‌ و 800 دستگاه دوربین نظارت تصویری، در حال حاضر اغلب جاده‌های کشور باز است و تردد در آن‌ها به روال عادی جریان دارد. 

*‌ آزادراه تهران-کرج‌-تهران پرتردد‌‌‌ترین جاده کشور‌‌ ‌

وی اظهار کرد: در شبانه‌روز گذشته بیشترین تردد جاده‌ای در آزادراه تهران-کرج‌ با 143 هزار تردد‌، آزادراه ‌‌‌کرج-تهران با 139 هزار تردد و آزادراه قزوین-کرج‌ با 129 هزار تردد ثبت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* تردد خودرو در جاده ها بیشتر شد

معاون مرکز مدیریت راه‌ها تصریح کرد: کل تردد ثبت شده در جاده‌ها در شبانه‌روز گذشته بر اساس آخرین اطلاعات حاصل از رصد تعداد‌‌‌ 2334 دستگاه ترددشمار فعال در جاده ها، نسبت به روز قبل 2.7 درصد افزایش نشان می دهد، در همین مدت همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه ها 13.2 درصد، بیشترین تردد بین ساعات 17 تا 18 و کمترین تردد بین ساعات 3 تا 4 صبح ثبت شد.

* ترافیک سنگین در برخی مقاطع محور کندوان

مخبری ‌درباره وضعیت ترافیکی جاده‌‌های شمال و دیگر محورهای مواصلاتی کشور گفت:‌ در حال حاضر ‌‌‌تردد در مسیر رفت و برگشت محورهای هراز و فیروزکوه، آزادراه تهران-شمال و آزادراه قزوین-رشت روان است.

وی همچنین از بروز ترافیک سنگین در محور کرج - چالوس حدفاصل بیلقان تا سرودار و گرماب تا نسا خبر داد.

معاون مرکز مدیریت راه‌ها درباره وضعیت جوی جاده‌ها‌ گفت: در حال حاضر بارش باران در برخی از محورهای استان های آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان و مازندران گزارش شده است و در دیگر جاده‌‌های کشور بارش و مداخلات جوی خاصی نداریم.

* محورهای پونل-خلخال و خرم‌آباد-پل دختر کماکان مسدود است

مخبری با اشاره به انسداد هفت جاده به دلیل کاهش ایمنی بیان کرد: در حال حاضر محور پونل-خلخال، ‌جاده‌ خرم‌آباد-پل دختر، محور رباط پشت بادام-بیاضه در استان یزد، محور رویان-بلده در استان مازندران، جاده فرعی شمشک-دیزین، محور شهداد-نهبندان‌‌‌ و محور رامیان-اولنگ-شاهرود در استان‌های گلستان و سمنان، به دلیل نبود ایمنی کافی در مسیر مسدود ‌است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: معاون مرکز مدیریت راه ها ترددشمار حال حاضر جاده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۵۹۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد آزاد؛ محور کندوان باز شد

به گزارش خبرگزاری مهر، مسیر جنوب به شمال جادهٔ کرج - کندوان که قرار بود از (۲ تا ۴ اردیبهشت) به‌دلیل انجام عملیات عمرانی مسدود باشد؛ امروز با توجه به شرایط جوی انسدادی لغو و تردد در جاده برقرار شد.

کد خبر 6086321 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • هراز بازگشایی شد/ ترافیک در محور کندوان
  • تردد آزاد؛ محور کندوان باز شد
  • بارش باران در محور‌های البرز/جاده چالوس باز است
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت / هراز مسدود شد
  • ترافیک سنگین در محور هراز و آزادراه قزوین کرج تهران
  • ترافیک سنگین در محور هراز/ فاقد مداخلات جوی در محورهای شمالی
  • ترافیک سنگین در ۳ محور برون شهری کشور
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت / بارش باران در محورهای ۲ استان
  • ترافیک سنگین در آزادراه تهران - کرج -قزوین
  • وضعیت راه‌های کشور؛ تردد روان در جاده‌های شمالی