Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: جوی پایدار تا اواسط هفته آینده در استان برقرار است همچنین از فردا غبار صبحگاهی در مناطق صنعتی باعث کاهش نسبی کیفیت هوای استان می‌شود.

ابراهیم هنرمند، در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به استقرار جوی پایدار تا اواسط هفته آینده در سطح استان اصفهان اظهار کرد: بر این اساس در اکثر مناطق آسمان صاف تا قسمتی ابری و در ساعات بعدازظهر گاهی وزش باد نسبتاً شدید پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: غبار صبحگاهی در مناطق صنعتی و کلانشهر اصفهان از فردا باعث کاهش کیفیت نسبی هوا می‌شود، دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده تغییر محسوسی نخواهد داشت.

وی با اشاره تصریح کرد: بیشینه و کمینه دمای هوا در کلانشهر اصفهان بین ۳۴ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و۱۷ درجه سانتی‌گراد بالای صفر در نوسان است.

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان ادامه داد: چوپانان با دمای ۳۶ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و بوئین و میاندشت با دمای پنج درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و سردترین مناطق استان پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 525871

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کارشناس پیش بینی هواشناسی استان اصفهان گردوغبار محلی گرد و خاک وضع هوای استان اصفهان وضعیت هوای استان اصفهان کیفیت هوای استان اصفهان استقرار جوی پایدار در اصفهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق درجه سانتی گراد پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۵۹۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزش باد در خراسان رضوی شدت می‌گیرد

سارا حکمی کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: این پدیده در مناطق بادخیز خراسان رضوی همراه با خسارت خواهد بود.

وی ادامه داد: افزایش دما نیز یکی دیگر از پدیده‌های جوی است که از روز گذشته در استان خراسان رضوی آغاز شده و تا اوایل هفته آینده ادامه خواهد داشت.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی تصریح کرد: هم اکنون آسمان در استان صاف است و به جز برخی بارش‌های پراکنده خفیف در مناطق کوهستانی، پدیده خاص دیگری وجود ندارد.

حکمی خاطرنشان کرد: در شبانه روز گذشته، قوچان با کمینه دمای ۶ درجه سلسیوس و داورزن با بیشینه دمای ۲۷ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان‌های استان بوده اند و در همین مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی ۱۲ تا ۲۴ درجه را به ثبت رسانده است.

وی اضافه کرد: دمای فعلی مشهد ۱۵ درجه سلسیوس است که طبق تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی امروز بین ۱۱ تا ۲۶ درجه در نوسان خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • بارش‌های همرفتی مناطقی از اصفهان را فرامی‌گیرد
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز پنجشنبه ۳۱ فروردین
  • وزش باد در خراسان رضوی شدت می‌گیرد
  • درخشش آفتاب مطبوع بهاری در جای جای گیلان
  • پیش بینی وزش باد در خراسان رضوی
  • رگبار باران و رعدوبرق آذربایجان‌غربی را فرا می‌گیرد
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین
  • کرمانشاه فردا بارانی است
  • خروج سامانه‌های ناپایدار از اصفهان همراه با باد و باران/ دمای هوای استان کاهش می‌یابد
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین