Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، رئیس جمهور و برخی از اعضای هیأت دولت در ادامه سفرهای استانی امروز جمعه با همراهی تعدادی از اعضای هیأت دولت وارد یاسوج شد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت به عنوان نماینده هیأت دولت به شهرستان لنده سفر کرد  تا از پروژه‌های در دست اجرا، طرح‌های عمرانی و اقتصادی بازدید کند.

فاطمی امین در بدو ورود به لنده با حضور در گلزار شهدای روستای ایدنک با آرمان‌های شهدا تجدید بیعت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر صمت همچنین از کارخانه آجر در شهرستان کهگیلویه بازدید کرد.

فاطمی امین در حاشیه این بازدید اظهار داشت: در بازدید میدانی از طرح‌های اقتصای و عمرانی روند اجرای کار را از نزدیک ارزیابی و برای تسریع در عملیات تصمیم گیری می‌کنیم.

نماینده هیأت دولت در سفر به لنده گفت: برای مانع زدایی از طرح‌های صنعتی برنامه‌ریزی لازم صورت خواهد گرفت.

فاطمی امین افزود: کارخانه آجر به عنوان یکی از صنایع شهرستان‌های چهارگانه کهگیلویه و بویراحمد فعال بوده اما نیازمند توجه بیشتری است.

وی با اشاره به ضرورت راه‌اندازی خط تولید بعدی کارخانه گفت: در صورت تأمین مالی 150 نفر به نیروی کار این طرح صنعتی افزوده می‌شود.

انتهای پیام/82016

 

منبع: فارس

کلیدواژه: کارخانه آجر بازدید وزیر صمت مانع زدایی از اقتصاد رفع موانع صنعت هیأت دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۶۰۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز رصد و پالایش صنایع پرخطر کرمان

به گزارش خبرنگار مهر، با توجه به راه‌اندازی قرارگاه پدافند شیمیایی استان کرمان در جهت رصد پایش صنایع پرخطر و مواد شیمیایی موجود در استان، طی مکاتبه با سازمان صنعت، معدن و تجارت شمال استان و شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمان، رصد و پالایش صنایع استان کرمان که در فرآیند انبارش، تولید، حمل و نقل و توزیع از مواد شیمایی خطرناک استفاده می‌کنند، آغاز شد.

در اولین قدم از چرخه مصونیت شیمیایی و بر اساس لیست دریافتی خود اظهاری از سوی سازمان‌های متولی، بازدید از تولیدی چسب خوش چسب و واحد صنعتی رنگ‌سازی بینالود واقع در شهرک صنعتی شماره یک شهر کرمان انجام شد.

طبق این طرح قرار است با حضور نماینده اداره کل پدافند غیرعامل استانداری کرمان طی مدت دو ماه از تمام واحدهای صنعتی پر خطر استان بازدید و اطلاعات مورد نیاز جمع‌آوری شود.

کد خبر 6086699

دیگر خبرها

  • مدعی العموم از کارخانجات رب گوجه بازدید کرد
  • عکس/ اعضای هیأت دولت در جمع خبرنگاران
  • اعضای هیأت دولت در جمع خبرنگاران - ۵ اردیبهشت
  • «سالیوان در ایران» به هفته دوم رسید
  • روزنامه‌نگاری که دیپلمات نبود
  • هیتلر برای چی به دنیال برج ایفل بود؟
  • مهار آتش‌سوزی گسترده کارخانه پارافین شهرک صنعتی شکوهیه قم
  • آغاز رصد و پالایش صنایع پرخطر کرمان
  • مدت گارانتی خودرو افزایش می‌یابد
  • سکانس‌هایی از فیلم لوپتو