Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال الهلال شب گذشته در هفته ششم لیگ برتر عربستان به مصاف تیم الحزم رفت و با تساوی یک بر یک متوقف شد.

امروز نمرات بازیکنان الهلال برای این بازی منتشر شد. نکته قابل توجه در نمرات بازیکنان تیم سعودی، نمره موسی مارگا همبازی سابق طارمی در پورتو بود.

مارگا به عنوان یکی از خریدهای گران قیمت و جنجالی الهلال در تابستان بود تا این تیم برای دیدار با پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا تجدیدقوا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مارگا در دیدار با الحزم با کسب امتیاز 5.7 از 10 به عنوان ضعیف ترین بازیکن میدان شناخته شد که این برای الهلال زنگ خطری پیش از دیدار با پرسپولیس به شمار می آید.

دیدار شاگردان گل محمدی با الهلال در تاریخ 24 مهر در ریاض برگزار می شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا الهلال عربستان همبازی طارمی موسی مارگا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۶۰۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پای مهدی طارمی به قهرمانی اینتر باز شد

آفتاب‌‌نیوز :

اینتر در دیدار حساس برابر میلان که در ورزشگاه سن سیرو برگزار شد با نتیجه دو بر یک به پیروزی دست پیدا کرد.

این پیروزی کافی بود تا اینتر ۵ هفته قبل از پایان لیگ، قهرمانی خود را در سری آ قطعی کند و یک شب فراموش نشدنی را برای هوادارانش رقم بزند.

پیرو آسیلیو، مدیر ورزشی باشگاه اینتر در گفت‌وگویی که با شبکه DAZN داشت از جذب دو بازیکن جدید خبر داد. او گفت: این یک لحظه خاص برای همه ما در باشگاه اینتر است و همه از این قهرمانی خوشحال هستیم. اکنون انتظارات از تیم بالا رفته است. فعلا برای فصل بعد دو بازیکن جدید را جذب کرده‌ایم.

خبرنگار شبکه DAZN اعلام کرد که منظور مدیر ورزشی باشگاه اینتر از این دو بازیکن مهدی طارمی ستاره پورتو و زیلنسکی بازیکن تاثیرگذار ناپولی است که فصل بعد برای اینتر به میدان خواهند رفت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • قوانین باید برای اخراج ستاره چلسی عوض شود
  • چهار بازیکن موردعلاقه اوسمار از لیگ برتر ایران
  • توافق خطرناک چند بازیکن پرسپولیس در رختکن!
  • قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد
  • فوری: قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد
  • پای طارمی به قهرمانی اینتر میلان باز شد
  • پای مهدی طارمی به قهرمانی اینتر باز شد
  • بازیکن پیشین پرسپولیس: سرخپوشان با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می شود
  • آخرین سنگر فرو ریخت: پشت کردن کاپیتان به تن‌هاخ
  • تراکتور به دنبال خرید ۴ بازیکن پرسپولیس