Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین،  مهر به نقل از ورایتی نوشت: مگی جیلنهال که با ساخت «دختر گمشده» برای اولین بار روی صندلی کارگردانی نشسته است، هم‌زمان با نمایش فیلمش در جشنواره فیلم نیویورک، همراه بازیگران فیلم در این رویداد حضور یافت.

به این ترتیب این فیلم که پیش از این در جشنواره ونیز و تلوراید نمایش داده شده بود در نیویورک نیز دیده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مراسم نمایش فیلم کارگردان در سخنرانی خود از اهمیت نیویورک برای خود گفت و اینکه اجدادش به عنوان مهاجر به نیویورک آمدند و پدربزرگ و مادربزرگش در نیویورک متولد شدند و پدر و مادرش هم در بروکلین همدیگر را دیدند. وی افزود: نمی‌دانم چند فیلم در مرکز لینکلن تماشا کرده‌ام اما هرگز فیلمی در فستیوال نداشته‌ام.

«دختر گمشده» با اقتباس از رمانی به همین نام نوشته النا فرانته نویسنده ایتالیایی ساخته شده و در این فیلم اولیویا کلمن بازیگر بریتانیایی در نقش مادر دو فرزند بازی می‌کند که تلاش دارد تا تعادل زندگی‌اش را حفظ کند.

داکوتا جانسون، جسی باکلی، پل مسکال، اد هریس، داگمارا دومینچیک و پیتر اسکرسگارد دیگر بازیگران فیلم هستند.

فیلمبرداری این فیلم از سپتامبر ۲۰۲۰ در دوره پاندمی کووید شروع شد.

این فیلم از جشنواره فیلم ونیز امسال جایزه اوسلای طلایی را برای بهترین فیملنامه به نام مگی جیلنهال دریافت کرد.

این فیلم اکنون در سایت راتن تومیتوز امتیاز ۱۰۰ را از نظرات ۲۰ منتقد دریافت کرده و از بازی اولیویا کولمن به عنوان یکی از بخت‌های اسکار ۲۰۲۲ یاد می‌شود.

پنجاه و نهمین جشنواره فیلم نیویورک که از ۲۴ سپتامبر شروع شده تا ۱۰ اکتبر ادامه دارد.

«دختر گمشده» از ۱۷ دسامبر در سینماهای آمریکا اکران می‌شود.

کد خبر 629781 برچسب‌ها سینمای جهان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: سینمای جهان دختر گمشده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۶۱۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات شهروند گمشده در سیرجان

 

   به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان فرمانده انتظامی سیرجان گفت :در پی خبر مفقودشدن یک مرد میانسال با خودروی شخصی‌اش در یکی از مناطق شهر سیرجان ، ماموران انتظامی با همراهی دستگاه‌های امدادی وارد عمل شدند.
سرهنگ جواد خواجه‌پو افزود : ماموران پاسگاه انتظامی بلورد موفق شدند پس از ۵ روز بر اساس گزارش‌های مردمی فرد مورد نظر را در محدوده یکی از جاده‌های فرعی و سختگذر  روستایی باحالی نامساعد در داخل خودرویش پیدا و این فرد را در حالی که توان حرکت نداشت به نزدیک‌ترین واحد درمانی منتقل کنند.

دیگر خبرها

  • سرنوشت دختر ایرانی و پسر فلسطینی در «هناس»/ اجرا در نمایشگاه قرآن
  • فیلم روش خلاقانه یک پسربچه برای دزدی در خیابان در روز روشن
  • فیلم بعدی آرونوفسکی معرفی شد/ آستین باتلر در نقش اصلی
  • «آنیتا، گمشده در اخبار» در یک جشنواره خارجی اکران می‌شود
  • اهدای یک جایزه ویژه به نویسنده «داستان آمریکایی»
  • نجات شهروند گمشده در سیرجان
  • وقتی مظفرالدین شاه در یک نمایش فقط دختران خوشگل را می‌بیند!
  • فیلم| بازیکنان فوتبال کاپشن خود را به کودکان دادند
  • کیلین مورفی وارد ماجراهای جنجالی زغال سنگ آمریکا شد
  • (ویدئو) خنده‌دارترین بخش قسمت چهارم برنامه اسکار مهران مدیری؛ برگهایم کو!