Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – تیم فوتبال الهلال شب گذشته در هفته ششم لیگ برتر عربستان به مصاف تیم الحزم رفت و با تساوی یک بر یک متوقف شد.

امروز نمرات بازیکنان الهلال برای این بازی منتشر شد. نکته قابل توجه در نمرات بازیکنان تیم سعودی، نمره موسی مارگا همبازی سابق طارمی در پورتو بود.

مارگا به عنوان یکی از خریدهای گران قیمت و جنجالی الهلال در تابستان بود تا این تیم برای دیدار با پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا تجدیدقوا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مارگا در دیدار با الحزم با کسب امتیاز ۵.۷ از ۱۰ به عنوان ضعیف ترین بازیکن میدان شناخته شد که این برای الهلال زنگ خطری پیش از دیدار با پرسپولیس به شمار می آید.

دیدار شاگردان گل محمدی با الهلال در تاریخ ۲۴ مهر در ریاض برگزار می شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: موسی مارگا الهلال عربستان موسی مارگا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۶۱۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره برزیلی حاضر به بازگشت به الهلال نیست

به گزارش ورزش سه، باشگاه الهلال در ماه جولای گذشته موافقت خود را با انتقال قرضی متئوس پریرا به کروزیرو اعلام کرد. حالا روزنامه عربستانی الریاضیه مدعی شده مسئولان باشگاه کروزیرو تایید کردند که پریرا می‌خواهد فصل آینده در این تیم برزیلی بماند.

به نقل از این روزنامه عربستانی، برونو والرو، مدیر رسانه‌ای باشگاه برزیلی می‌گوید که این بازیکن در کروزیرو خوشحال است و می‌خواهد ادامه دهد اما می‌داند که با الهلال قرارداد دارد و این موضوع باید با تایید باشگاه عربستانی اتفاق بیفتد.

مسئولان باشگاه برزیلی اعلام کردند که هنوز هیچ تغییر یا تحولی در مورد انتقال قطعی پریرا به این تیم وجود ندارد. پدرو مارتینز، مدیر ورزشی کروزیرو، پیش از این به روزنامه برزیلی اوجوگو گفته بود که این باشگاه در مذاکره با الهلال به مرحله خوبی رسیده تا بتواند این بازیکن را به صورت قطعی جذب کند.

پریرا فصل گذشته به صورت قرضی به الوحده اماراتی رفت و ژرژ ژسوس، سرمربی پرتغالی الهلال نیز این بازیکن برزیلی را از محاسبات فنی خود کنار گذاشت تا در نهایت باشگاه الهلال تابستان گذشته با انتقال قرضی او به کروزیرو برزیلی موافقت کرد.

دیگر خبرها

  • ستاره برزیلی حاضر به بازگشت به الهلال نیست
  • فکری بازی کنیم
  • عکس| پرسپولیس در میان پرطرفدارترین تیم‌های جهان
  • پرسپولیس در بین پرطرفدارترین تیمهای اینستاگرام!
  • ناگلسمان: زمین بازی فاجعه بود
  • لیگ برتر والیبال؛ خانزاده امتیازآورترین بازیکن دیدار پیکان و فولاد
  • قایدی: از طارمی به خاطر پاس گلی که داد تشکر می‌کنم
  • قایدی: طارمی بازیکن بسیار باهوشی است
  • برتری ازبکستان با گل و پاس گل بازیکنان پرسپولیس و استقلال
  • جوانگرایی یک شبه امکانپذیر نیست/ مدیریت ضعیف به استقلال ضربه زد