Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ متن پیام حجت الاسلام و المسلمین سید هادی خامنه ای بدین شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

خاندان معزز صدر

مصیبت درگذشت همسر مومنه و صبور و مکرمهٔ انسان بزرگ و مجاهد نستوه، امام موسی صدر، موجب تاسف و تأثر گردید. 

آن مرحومه که خود از تبار پاکان و نیکان بود، همراه و همکار و همیارِ صالح پیشوای محرومان و مقتدای شیعیان لبنان در سال‌های رنج و کوشش و ایثار بود و در دوران اشغال لبنان و مقاومت در برابر متجاوزان صهیونیست، در کنار مردم ماند تا در غیاب همسر عزیزش، منادی خواسته ماندگار او یعنی جامعه مقاوم باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تکریم ایشان، تعظیم مقام انسان و بویژه زنان سختکوش و مسئولیت‌پذیر عصر حاضر است.

اینجانب ضایعه مذکور را صمیمانه به جمیع گرامیان، به ویژه فرزندان ارجمند آن فقیده سعیده تسلیت می‌گویم و از خداوند متعال برای شما عزیزان صبر و اجر و برای آن مرحومه، علو درجات و همنشینی با زهرای مرضیه(س) مسئلت دارم.

سیدهادی خامنه‌ای

 

منبع: جماران

کلیدواژه: افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا امام موسی صدر سید هادی خامنه ای افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۶۱۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی پوستر جایزه داستان و بازآفرینی در حوزه هنری

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست خبری و رونمایی از، پوستر اولین دوره جایزه داستان و بازآفرینی فردا سه شنبه ۴ اردیبهشت در سالن مرحومه صفارزاده حوزه هنری انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

این مراسم با حضور سعید لشکری معاون راهبری استان‌های حوزه هنری انقلاب اسلامی، احمد نوری رییس این جایزه و رییس حوزه هنری اصفهان و حبیب احمدزاده دبیر اولین دوره جایزه داستان و بازآفرینی در سالن مرحومه صفارزاده حوزه هنری انقلاب اسلامی همراه است.

نشست خبری مورد اشاره فردا سه‌شنبه ۴ اردیبهشت از ساعت ۱۳ در سالن مرحومه صفارزاده حوزه هنری انقلاب اسلامی واقع در خیابان سمیه، نرسیده به پل حافظ برگزار می‌شود.

کد خبر 6085335 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • افتتاح مرکز تداوم عقیدتی امام خامنه قرارگاه منطقه‌ای کربلا نیروی زمینی سپاه
  • مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی درگذشت خبرنگار سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت
  • تعزیه‌خوان باسابقه خمین درگذشت/ پیام تسلیت مدیرکل هنرهای نمایشی
  • حماس درگذشت عالم برجسته یمنی را تسلیت گفت
  • رونمایی پوستر جایزه داستان و بازآفرینی در حوزه هنری
  • پیام تسلیت فرمانده سپاه امام رضا (ع) به مناسبت درگذشت استاد برجسته جودو
  • پدر جدوی خراسان رضوی درگذشت/ پیام تسلیت فرمانده سپاه
  • فرمانده سپاه امام رضا (ع) درگذشت استاد جودوی خراسان رضوی را تسلیت گفت 
  • استفتاء از امام خامنه‌ای؛ تصرف در مشاعات آپارتمانی
  • دوره آموزشی امام موسی صدر برگزار می‌شود