Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بم با اشاره به طرح برخی شایعات درباره دستگیری یک جاسوس در این شهرستان گفت: در پی انتشار تصویر خانمی با عنوان جاسوس یکی از سرویس های اطلاعاتی بیگانه در فضای مجازی شهرستان بم باید گفت که مطالب مطرح شده صحت ندارد.

«محمد ضیاءالدینی» عصر امروز ۹ مهرماه در جمع خبرنگاران با اشاره به طرح برخی شایعات درباره دستگیری یک جاسوس در بم عنوان کرد: در پی انتشار تصویر خانمی با عنوان جاسوس یکی از سرویس های اطلاعاتی بیگانه در فضای مجازی شهرستان بم باید گفت که مطالب مطرح شده صحت ندارد و با انتشاردهندگان این شایعه برخورد خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: به منظور صیانت از حیثیت اشخاص، رعایت اخلاق و انصاف و التزام به مقررات قانونی در  ارتباط با عناوین منتسبه به متهم مذکور باید تأکید کرد که پیرو گزارش اداره اطلاعات شهرستان بم نامبرده که کارمند یکی از ادارات این شهرستان است، جهت انجام تحقیق و مشخص شدن اقدامات مجرمانه تحت مراقبت قرار گرفته و انطباق رفتار وی با هر یک از نصوص کیفری در حال بررسی است.

وی تاکید کرد: متهم این پرونده هنوز در مرحله تحقیقات مقدماتی قرار داشته و انتساب جرم تا تکمیل تحقیقات محرز و مسلم نیست و اتهامات منتسبه به

وی در فضای مجازی با رفتار ارتکاب یافته توسط وی منطبق نیست که با تکمیل روند تحقیقات و مشخص شدن همه زوایای موضوع، نتایج حاصله به اطلاع عموم خواهد رسید.

ضیاءالدینی تاکید کرد: برابر قانون آیین دادرسی کیفری، انتشار تصویر و سایر مشخصات مربوط به هویت متهم در کلیه مراحل تحقیقات مقدماتی توسط رسانه‌ها و مراجع انتظامی و قضایی مگر در مواردی که قانون استثناء کرده، ممنوع است و هر گونه اقدامی خلاف این ممنوعیت تحت عنوان افتراء و نشر اکاذیب وفق ماده ۶٩٨ از قانون مجازات اسلامی قابل پیگرد خواهد بود.

دادستان بم تاکید کرد: دستورات مقتضی جهت شناسایی منتشرکنندگان اخبار و شایعات اخیر و در پی آن اقدام قانونی لازم خطاب به عوامل انتظامی و امنیتی شهرستان بم صادر شده است.

وی اظهار کرد:  لازم است رسانه های گروهی فعال در فضای رسانه ای شهرستان بم اعم از حقیقی‌ و مجازی ضمن پاسداشت رسالت خود از هر گونه گمانه زنی غیر قابل اتکا که ممکن است منجر به هتک حیثیت اشخاص شده و طرح اتهاماتی که قابل انتساب به وی نیست، به شدت خودداری کنند.

ضیاالدینی ادامه داد: اطلاع رسانی در این خصوص تنها از طریق روابط عمومی دادگستری و رسانه های رسمی صورت خواهد گرفت./ ایسنا

 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: شهرستان بم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۶۲۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حل مشکلات واحد‌های تولیدی در کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری شهرستان خوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، درپی ابلاغ برنامه عملیاتی دادستانی کل کشور و در راستای تحقق شعار سال، جلسه کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری شهرستان خوی با حضور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان خوی، فرماندار و جمعی از مسئولین ادارات در محل شرکت آذرنان خوی برگزار شد.

حجت  الاسلام و المسلمین رشتبر دادستان شهرستان خوی به همراه فرماندار، امام جمعه و جمعی از روسای ادارات شهرستان خوی در حمایت از تولید، ضمن بازدید از شرکت آذرنان در خوی، از نزدیک پیگیر رفع مشکلات این مجموعه تولیدی شد.

عمده مشکلات این مجموعه تولیدی در حوزه هایی، چون تامین سرمایه ثابت و در گردش از طریق بانک‌های عامل بود که دادستان دستور تسریع در روند حل مشکلات این مجموعه را صادر نمود.

شرکت آذرنان خوی در سال ۱۳۷۰ در خوی تاسیس شده و انواع محصولات خبازی، کلوچه، نان شیرینی با ظرفیت بیشتر از ۳۰۰۰ تن درسال را تولید می‌کند.

دیگر خبرها

  • رسانه اسرائیلی: کابینه راه خود را گم کرده است
  • حل مشکلات واحد‌های تولیدی در کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری شهرستان خوی
  • عامل تشویش اذهان عمومی در اردبیل دستگیر شد
  • آزادی ۱۶ زندانی جرایم غیر عمد در آباده به همت خیران
  • دستگیری سارقان بزرگراه صدر در شمال کشور
  • ۸۹ قاچاقچی ارز و کالا دستگیر شدند
  • پژوهش در خدمت تحول
  • شناسایی و دستگیری سارقان در شهرستان های نیشابور و خلیل آباد
  • اخراج جاسوس مدیرعامل از رختکن تیم مطرح پایتخت!
  • سازمان ملل تحقیقات درباره حملات رژیم صهیونیستی به رسانه‌ها را خواستار شد