Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-18@05:34:52 GMT

دستگیری سارق کابل مخابرات در لردگان

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۶۲۵۴۱

دستگیری سارق کابل مخابرات در لردگان

علی تابش‌فرد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: در پی سرقت کابل مخابرات شهرستان لردگان و بروز مشکل برای مردم، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان لردگان افزود: با تلاش شبانه روزی و تحقیقات به عمل آمده ماموران پلیس آگاهی شهرستان موفق به شناسایی یک سارق شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: این سارق در یک عملیات غافلگیرانه توسط پلیس دستگیر و در بازجویی به سرقت کابل مخابرات اعتراف و اقرار نمود اموال مسروقه را به خودرو ضایعاتی ناشناس فروخته است.

فرمانده انتظامی لردگان خاطر نشان کرد:متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانون تحویل مراجع قضائی شد.

انتهای پیام/68033

منبع: فارس

کلیدواژه: دستگیری کابل سارق سرقت فرمانده انتظامی شهرستان لردگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۶۲۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در خرم‌آباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، فرمانده انتظامی لرستان گفت: در پی وقوع سرقت از منازل در شهرستان خرم آباد، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

سردار یحیی الهی افزود: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی، اعضای یک باند را شناسایی و آنها را پس از هماهنگی با مقام قضائی، طی یک عملیات منسجم و ضربتی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی لرستان تصریح کرد: متهمان در تحقیقات به عمل آمده به ۱۳ فقره سرقت منزل اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

سردار الهی از شهروندان تقاضا کرد در صورت مشاهده هرگونه رفت و آمد مشکوک افراد ناشناس، به ویژه در ساعات پایانی شب، موضوع را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در خرم‌آباد
  • دستگیری سارق و کشف ۶ دستگاه خودرو مسروقه در بابل
  • دستگیری ۳ سارق احشام با ۹ فقره سرقت در اسفراین
  • انجین‌های ۱۰ میلیاردی قاچاق در توقیف پلیس/دستگیری عامل آزار و اذیت در فیروزآباد
  • دستگیری ۳ سارق در یزد
  • دستگیری باند سارقان کابل برق در تالش
  • دستبند پلیس اسفراین بر دستان سارقان احشام
  • پلیس اسفراین بر دستان سارقان احشام دستبند زد
  • دستگیری سارقان صدر با هوشمندی و ابزار پلیس
  • دستگیری ۲۵ سارق طی ۷۲ ساعت در اصفهان