Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-25@14:21:29 GMT

مسعود شجاعی پیراهن شماره ۷ را می‌پوشد؟ 

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۶۳۵۰۷

مسعود شجاعی پیراهن شماره ۷ را می‌پوشد؟ 

خبرورزشی – بدون شک مسعود شجاعی علاقمند بود در این باشگاه بزرگ همانند باشگاه های قبلی پیراهن شماره ۷ را برتن کند اما به تازگی پیراهن شماره ۷ به احترام نادر دست نشان فقید اسطوره باشگاه نساجی بایگانی شده است. 

حالا خبر رسیده باشگاه نساجی در صورت رضایت خانواده نادر دست نشان قصد دارد پیراهن شماره  ۷ را به مسعود شجاعی اهداء کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به باور خیلی‌ها مسعود شجاعی به دلیل اینکه از نظر فنی و اخلاقی جزء بازیکنان خوب فوتبال کشورمان به حساب می آید با پوشیدن پیراهن شماره ۷ یاد و خاطره نادر دست نشان را زنده خواهد کرد. 

جالب اینکه مسعود شجاعی بعد از حضور در اردوی تیم نساجی هیچ تاکیدی به پوشیدن پیراهن شماره ۷ نداشته و اعلام داشته هر شماره ای باشگاه در نظر بگیرد برتن خواهد کرد. 

کاپیتان سابق تیم ملی در سن ۳۷ سالگی تجربه بازی در نساجی را به دست خواهد آورد. خیلی‌ها تصور می کردند او بعد از جدایی از تراکتور به دنبال آویزان کردن کفش‌هایش است اما آمادگی بدنی او در تمرینات تیم نساجی نشان می دهد شاید این فصل – فصل پایانی حضور او در فوتبال نباشد و باز هم شاهد جولان او در ترکیب تیم های لیگ برتری باشیم. 

نادر دست نشان اسطوره باشگاه نساجی پیراهن شماره ۷ این تیم را برتن می کرد. او به دلیل ویروس کرونا دارفانی را وداع گفت و باشگاه نساجی در احترام به یاد و خاطره او پیراهن شماره ۷ را برای همیشه بایگانی کرد.

باشگاه نساجی به تازگی در یک حرکت شایسته مطالبات باقی مانده نادر دست نشان از گذشته را به خانواده او پرداخت کرده است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مسعود شجاعی نساجی مسعود شجاعی نساجی پیراهن شماره ۷ نادر دست نشان باشگاه نساجی مسعود شجاعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۶۳۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه شماره ۴ فراجا در اجرایِ "طرح نور"

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ در اطلاعیه شماره چهار فرماندهی انتظامی کشور در خصوص "طرحِ نور"(عفاف و حجاب) آمده است:

در زمان و زمانه ای که جریان‌هایِ رسانه‌ایِ بَدخواهِ ملتِ ایران به دنبال اختلاف افکنی و  دوقطبی سازیِ جامعه با اجرایِ "طرحِ نور" بودند؛ مردمِ عزیز و نخبگانِ فهیم با اِدراکی قابلِ ستایش در کنارِ پلیسِ قرار گرفتند تا شأن، حریم، حرمت و کرامتِ بانویِ ایرانی حفظ شود. برای آنکه افکارعمومی و مراکز تصمیم‌گیر،  شناختِ بیشتری از  دلایلِ فراجا در اهمیت اجرای طرح نور داشته باشند، طیِ روزهای آینده چند پرونده مهم از باندهایِ تبهکارِ سازمان یافته که در سطح بین‌المللی و داخل کشور اقدامات مجرمانه در زمینه فساد و فحشا، تجارتِ جنسی، پورنوگرافی و... داشته‌اند منتشر خواهد شد.

در پیوند با موضوعِ پیش گفته؛ گزارش‌هایِ میدانی و اخذِ نظراتِ مردمی در کنارِ حمایت‌هایِ روسای محترمِ جمهور و قوه قضائیه، صداوسیما و برخی نمایندگان مجلس و ائمه جمعه وجماعات و سایرِ نهادهایِ مسئول نشان دهندهِ شناختِ مطلوب از نبض‌سنجیِ اجتماعیِ فراجا در اجرایِ "طرح نور" است.

همچنین بررسی‌ها و مشاهداتِ عینیِ روزانه در  شهرها نشان دهنده‌یِ حرکتِ مطلوبِ جامعه به سمت حفظِ حریم و حرمت‌ زنان و بانوانِ سرزمین‌مان است.

پلیس در هیچ حالتی به دنبال  پرونده سازی برای موضوعاتِ هنجاری و ارزشی نیست و به شهروندانِ عزیز این نوید را می‌دهیم  که در نهایت "طرح نور" به سمتِ هوشمندسازی  پیش خواهد رفت.

این مهم زمانی بهتر و عملیاتی تر خواهد شد که نهادهایِ متولیِ کار که وظیفه مستقیم در اقدامات فرهنگی و ایجابی در حوزه عفاف و حجاب دارند، عملکرد قابل قبول و درخور توجهی داشته باشند.

 در پایان قدردانِ کارکنانِ سخت‌کوش و پُرتلاشی هستیم که چنین خالصانه و مُشفقانه به ارتقای ارزشهای اجتماعی یاری می رسانند و انتظار داریم تا با همّتِ مسئولینِ محترم و انجام بموقع وظایف دستگاههای مسئول  روندِ هوشمندسازی نیز، پُرشتاب تر به سرانجامِ مطلوب و موردِ رضایتِ مردم برسد.

 

 

دیگر خبرها

  • داستان عجیب تعویض پیراهن موسیالا با مسی
  • موسیالا فاش کرد: داستان عجیب تعویض پیراهن با مسی
  • موسیالا: از مسی تقلید می‌کردم؛ می‌خواستم ببینم آیا می‌توانم مثل او بازیکن سطح بالایی شوم یا نه
  • هم از استقلال امتیاز می گیریم هم از پرسپولیس | خط و نشان برای سرخابی ها
  • تصمیم جالب آرسنال: خداحافظی با لوگوی همیشگی
  • پورعلی‌گنجی دوباره پیراهن شماره هشت پوشید
  • اطلاعیه شماره ۴ فراجا در اجرای «طرح نور»
  • چالش مسعود شجاعی در جام شیرین
  • اطلاعیه شماره ۴ فراجا درباره اجرای طرح نور
  • اطلاعیه شماره ۴ فراجا در اجرایِ "طرح نور"