Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-19@16:15:08 GMT

گوتی: سرمربیگری در بارسلونا؟ چرا که نه!

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۶۳۵۰۹

اسطوره رئال مادرید از سرمربی بارسلونا شدن استقبال می کند. 

گوتی مشکلی با پذیرش هدایت بارسلونا ندارد.

به گزارش طرفداری و به نقل از مارکا، بحث سر سرمربی جدید بارسلونا، حسابی در اسپانیا داغ است. هر روز اخبار جدیدی منتشر می شود و اسامی جدیدی مطرح می شوند. گوتی، اسطوره باشگاه رئال مادرید که طی 14 سال بیش از 500 بازی برای این تیم انجام داد، 3 بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد و بیش از 2 سال هدایت تیم های پایه این باشگاه را بر عهده داشت، در مصاحبه جدید خود اعلام کرده هیچ مشکلی با پذیرش هدایت بلوگرانا ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گوتی در جمع سفیران لالیگا در فصل 22-2021 گفت:

کسی که همیشه باید برای نتایج و وضعیت تیم پاسخگو باشد، سرمربی است. اما اخراج سرمربی همیشه یک راه حل محسوب نمی شود. اگر ژاوی در سرمربیگری هم مثل دوران بازی اش باشد، سرمربی بزرگی خواهد شد. اما در حال حاضر او در بارسلونا بازیکنانی را می بیند که با آنها نمی تواند سبکش را در تیم اجرا کند. من بارسلونا را تمرین دهم؟ چرا که نه؟ فعلا با هیچ تیمی قرارداد ندارم و آزادم. همه دوست دارند به مردم ثابت کنند که علاوه بر اینکه بازیکن خوبی بوده اند، در مربیگری هم دستی بر آتش دارند. 

اخبار داغ 

پاپوش بزرگ برای خانم بازیگر سرشناس؛ عکس های برهنه لیندا کیانی منتشر شد / روحش هم خبر ندارد !+ عکس ها هفته، هفته اولین ها بود! / نتایج تیم منتخب قرن (26) دریغ از یک بنر؛ رامشگر آبروی پرسپولیس را خرید! بازگشت صادق محرمی به پرسپولیس؟ / ادعای رسانه داخلی اوقات خوش بوفون و هم تیمی ها در رختکن پارما با چاشنی سنگ، کاغذ، قیچی! / فیلم مادر کریستیانو رونالدو، مخالف ازدواج پسرش با جورجینا رودریگز

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۶۳۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی بارسلونا انتخاب شده است؟!

حذف در لیگ قهرمانان به دست پاری سن ژرمن باید تصمیم گیری در مورد اینکه چه کسی سرمربی تیم اصلی فصل آینده بارسا خواهد بود را تسریع بخشد. 

فعلا در بارسا تمرکز روی بازی هفته بعد برابر رئال است، چون یک پیروزی باعث می‌شود که بارسا به پنج امتیازی صدرنشین برسد و رقابت قهرمانی داغ شود. هر چیزی غیر از پیروزی به معنای خداحافظی با لیگ است. فصل برای مردان ژاوی تمام می‌شود و باید هر چه زودتر مربی فصل بعد مشخص شود.

ژاوی ۲۷ ژانویه گذشته بعد از شکست برابر ویارئال اعلام کرد که در پایان فصل می‌رود و بار‌ها تکرار کرده که نظرش عوض نشده، اما چه کسی جانشین او می‌شود؟

اسپورت و آاس امروز نوشتند که دکو، مدیر ورزشی باشگاه، روی رافا مارکز اصرار دارد، اگرچه همه می‌دانند که نظر رئیس لاپورتا شرط اصلی است. فعلا همه چیز نشان می‌دهد که گزینه منتخب مدیریت ورزشی، مربی فعلی تیم دوم باشگاه، رافا مارکز، است. او در اوج مشکلات اقتصادی بارسا و به دلیل گران بودن گزینه‌های مربیگری مشهور دنیا، دست بالاتر را برای جانشینی ژاوی دارد و احتمالا لاپورتا در مورد ایده دکو نظر موافق را خواهد داد. 

منبع: ورزش سه

tags # بارسلونا سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • ریوالدو: مورینیو گزینه مناسبی برای هدایت بارسلوناست؛ ژوزه انسانی بزرگ و یک برنده است
  • نصرتی در دومین تجربه سرمربیگری تراکتور
  • ادعای بزرگ موندو دپورتیوو: زین الدین زیدان در آستانه هدایت بایرن مونیخ!
  • هانسی فلیک تسلیم نمی‌شود؛ سرمربی آلمانی همچنان منتظر پیشنهاد مدیران بارسلونا
  • فابیو کاناوارو: هدفم این است که روزی سرمربی ناپولی شوم
  • اعلام زمان نشست خبری سرمربیان استقلال و شمس آذر
  • سرمربی بارسلونا انتخاب شده است؟!
  • نیمکت خالیِ پرشور
  • سرمربی تیم ملی والیبال با نایب قهرمانی به ایران می‌آید
  • واکنش منفی ژاوی به انریکه: به هر دو مورد می‌گویم نه!