Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا محمدعلی شجاعی عصر روز جمعه در جمع خبرنگاران شیروان اظهار داشت: با وجود ۲ نوبت ضرب الاجل استانداری برای اتمام ساخت پردیس سینمایی امید و قول شهرداری مبنی بر تکمیل این مجموعه فرهنگی متاسفانه این وعده شهرداری عملی نشد.

وی خاطرنشان کرد: استانداری سعی بر گرفتن طرح از شهرداری را داشت اما مسوولان این مجموعه خواستار اجرای طرح شدند و به همین دلیل مهلت دوباره به آنان داده شد اما نتوانستند طرح را اجرا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شجاعی اضافه کرد: اینک قرار شد کارگروه فنی برای تکمیل ساخت پردیس سینمایی تشکیل شود تا برآورد هزینه داشته باشند تا این طرح به سرانجام برسد.

پردیس سینمایی امید شیروان به عنوان بیست و یکمین پردیس  با زیربنای ۷۰۰ مترمربع و ۹۵۰ مترمربع زمین با سه سالن و ظرفیت ۳۰۰ صندلی  مهرماه سال گذشته عملیات اجرایی آن با پیمانکاری شهرداری این شهر شروع شد که در ابتدا قرار بود طی ۶ ماه به پایان برسد ولی با گذشت یکسال عملیات ساخت تعطیل شده است.

مرتضی رضوانی سرپرست شهرداری شیروان در جلسه امروز عنوان کرد: اینک این طرح ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که اتمام آن ۶۰میلیارد ریال اعتبار می طلبد.

استاندار خراسان شمالی در ادامه مصاحبه خود عنوان کرد: در شرایط سخت تحریمی مصوباتی که طی این چند سال در استان صورت گرفته بخوبی اجرا شده است.

نمایند عالی دولت در خراسان شمالی با بیان اینکه ۹۳  درصد مصوبات سفر قبلی این شهرستان اجرا شده است گفت: اینک عمده ضعف در حوزه ورزش و جوانان بود که علیرغم تخصیص اعتبار ادره کل به هیچ وجه خوب عمل نکرده بود که قرار شد جلسه ای توسط استانداری برگزار تا پیگیری شود و ۱۱ طرح نیمه تمام ورزشی شهرستان طی ۲ ماه آینده به اتمام برسد.

شجاعی با اشاره به طرح های اقتصادی بزرگ این شهرستان افزود: برای هشت طرح اقتصادی سه هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال تسهیلات تصویب شد که طی چند سال اخیر در این شهرستان طرح های مختلف از جمله گاوداری ۱۰ هزار راسی، گلخانه ۱۰۰ هکتاری دوین و تولید لوازم خانگی را داشتیم که تاکنون پی گیری های خوبی برای آن صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: برای برخی از این طرح ها که از نداشته های کشور است از جمله ساخت لوازم خانگی که با توجه به موضوعیت مهم این پروژه مقرر شد از محل کمک های دولتی این طرح را کمک کنیم تا در استان ماندگار شد.

شهرستان ۱۵۷ هزار نفری خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد واقع است.

برچسب‌ها خراسان شمالی اعتبارات شیروان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خراسان شمالی اعتبارات شیروان خراسان شمالی اعتبارات شیروان پردیس سینمایی خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۶۳۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۰ شهرستان استان خراسان رضوی دچار تنش آبی است

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین امامی اظهار کرد: سال گذشته اقداماتی برای گذر از تنش آبی انجام شد که آبرسانی به ۵۲۵ روستا با استفاده از ظرفیت خیران آبرسان، آبرسانی به سایت‌های مسکن ملی و آبرسانی به روستاهای دارای تنش آبی با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) با پیشرفت فیزیکی ۷۳ درصد از مهمترین آن‌ها است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی افزود: توسعه و اجرای خط انتقال به طول ۳۸۵ کیلومتر، اصلاح شبکه به طول ۲۶۰ کیلومتر و ساخت مخزن به میزان ۲۰ هزار مترمکعب در خراسان رضوی از دیگر طرح‌های آبرسانی در این استان است.

وی گفت: اکنون ۴۰ شهر و ۳۰۶ روستای استان با تنش آبی مواجه هستند و در ۲۰ سال گذشته سرعت افت آب در دوره‌های پنج ساله ۲ برابر شده است که این رویداد نیاز به مطالعات گسترده و همه جانبه و تعاملات بیشتر وزارتخانه‌ها و نهادهای مربوط برای شناسایی بهترین راهکار به منظور مدیریت بحران را بیشتر نشان می‌دهد.

امامی افزود: امسال نیز طرح‌های تأمین پایدار آب شرب در این استان شامل حفر، تجهیز، جابه جایی و احیای ۴۴۷ حلقه چاه، اجرا و بازسازی ۹۱۱ کیلومتر خط انتقال، ساخت مخزن ذخیره به ظرفیت ۱۱۹ هزار و ۳۲۰ متر مکعب و ساخت و بازسازی ۱۴ ایستگاه پمپاژ خواهد بود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی گفت: پیشرفت فیزیکی این طرح‌ها بین ۳۰ تا ۶۵ درصد است و اعتبار مورد نیاز برای تکمیل این طرح‌ها ۱۳ هزار و ۶۴۰ میلیارد ریال است.

کد خبر 6086685

دیگر خبرها

  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین در حاشیه شهر مشهد در حال ساخت است
  • سرمایه گذاری دو هزار میلیاردی درشهرستان گرمه
  • این خبرها را از دست ندهید
  • پرفروش‌ترین سینماهای کشور در فروردین اعلام شد + آمار
  • پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین اعلام شد
  • پرفروش‌ترین سینماهای کشور در فروردین اعلام شد
  • پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین اعلام شد/ جمع کل؛ بیش از ۱۴۶ میلیارد و ۸۵۱ میلیون تومان
  • ۴۰ شهرستان استان خراسان رضوی دچار تنش آبی است
  • تردد در دانشگاه شریف محدود می‌شود
  • اجرای آبیاری قطره‌ای زیرسطحی در تاکستان‌های شیروان