Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایکر کاسیاس، اسطوره باشگاه رئال مادرید معتقد است که کارها در این باشگاه به درستی انجام می شود و تیم اوضاع خوبی دارد.

ایکر کاسیاس که در مراسم رونمایی از استارت آپ جدید به نام  Sportboost مربوط به لالیگا و ESIC حضور پیدا کرده بود، در خصوص وضعیت رئال مادرید هم نظرات خود را ابراز کرد.

به گزارش طرفداری و به نقل از مارکـا، دروازه بان و کاپیتان سابق مادریدی ها گفت:

به نظر من رئال مادرید خوب کار می کند، ما در ماه اکتبر هستیم و فصل تازه شروع شده اما فکر می کنم کارها به درستی انجام می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تیم خیلی جوان و پر از استعداد است و مربی باشگاه را به خوبی می شناسد. کارلو آنچلوتی 6 یا 7 سال پیش با ما بود و مشخصاً تیم نسبت به آن زمان خیلی تغییر کرده است، اما معتقدم که زیر نظر او تیم در ماه های مارس یا آوریل برای تمامی رقابت ها خواهد جنگید.

اخبار داغ 

پاپوش بزرگ برای خانم بازیگر سرشناس؛ عکس های برهنه لیندا کیانی منتشر شد / روحش هم خبر ندارد !+ عکس ها هفته، هفته اولین ها بود! / نتایج تیم منتخب قرن (26) دریغ از یک بنر؛ رامشگر آبروی پرسپولیس را خرید! بازگشت صادق محرمی به پرسپولیس؟ / ادعای رسانه داخلی اوقات خوش بوفون و هم تیمی ها در رختکن پارما با چاشنی سنگ، کاغذ، قیچی! / فیلم مادر کریستیانو رونالدو، مخالف ازدواج پسرش با جورجینا رودریگز

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۶۳۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الکلاسیکو؛ زمانی برای ریکاوری ژاوی با شکست آنچلوتی


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم فوتبال بارسلونا بعد از حذف از لیگ قهرمانان اروپا توسط پاری سن ژرمن در مهمترین بازی فصل در مقابل تیم رئال مادرید قرار می‌گیرد که در هفته گذشته موفق شد منچستر سیتی و گواردیولا را در انگلیس شکست دهد.   این بازی مهمترین بازی برای بارسلونا است و رئال مادرید با ۷۸ امتیاز در صدر قرار دارد و آبی و اناری‌ها با ۷۰ امتیاز به دنبال این تیم هستند و شاید شکست ژاوی در این بازی خیرونا را برای نایب قهرمانی در لالیگا امیدوار‌تر کند چرا که این ۲ تیم فقط ۲ امتیاز اختلاف دارند. سایت آبولا در مورد این بازی نوشته است: در این بازی رئال می‌خواهد با پیروزی اختلاف با بارسلونا را به عدد ۱۱ برساند و احتمال می‌رود در این بازی از ترکیب زیر استفاده کند: لونین، کارواخال، ناچو، رودیگر، کاماویگا، چوآمنی، کروس، والورده، بلینگهام، وینیسیوس جونیور و رودریگو مصدومان: کورتوا و آلابا تیم فوتبال بارسلونا نیز به احتمال زیاد از ترکیب زیر استفاده خواهد کرد: تراشتگن، کونده، آرائوخو، کوبارسی، کانسلو، گوندوگان، پدری، دی یونگ، رافینیا، یامال و لواندوفسکی مصدومان: بالده و گاوی این دیدار برای ژاوی اهمیت بالایی دارد چرا که او قرار است در پایان فصل از آبی و اناری‌ها جدا شود شاید این الکلاسیکوی آخر این بارسایی متعصب باشد.

دیگر خبرها

  • سوال بزرگ بخشی از رئال مادرید؛ چرا آنچلوتی به آردا گولر فرصت کافی برای بازی نمی‌دهد؟
  • چرا باید برای کارلو آنچلوتی احترام قائل شویم؟
  • طعنه کاپلو به لالیگا: این هم از بهترین لیگ دنیا!
  • پاداش آنچلوتی به ستاره‌های رئال پس از پیروزی
  • خونسردی جالب کارلو آنچلوتی پس از گل برتری مقابل بارسلونا در دقیقه 91 / فیلم
  • آنچلوتی: نمی‌خواهم درباره صحبت‌های ژاوی اظهارنظر کنم
  • خلاصه بازی جذاب رئال مادرید و بارسلونا؛ پیروزی شاگردان آنچلوتی
  • آنچلوتی: 5 مدافع مقابل منچسترسیتی؟ لازم باشد با 7 نفر و 2 دروازه‌بان دفاع می‌کنیم!
  • الکلاسیکو؛ زمانی برای ریکاوری ژاوی با شکست آنچلوتی
  • امید ستاره بارسا: رئال در باد بردن سیتی خوابیده!