Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/فارس نهمین دوره انتخابات هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی استان فارس همزمان با سراسر کشور و با مشارکت بیش از ۱۲ هزار ۶۰۰ نفر برگزار شد.

نهمین دوره انتخابات هیئت مدیره نظام مهندسی استان فارس همزمان با سراسر کشور و به شکل الکترونیک برگزار شد که با مشارکت بالای اعضای این سازمان همراه بود.

به گزارش ایسنا و براساس صورتجلسه پایانی این دوره از انتخابات، از مجموع ۲۷ هزار و ۸۹ عضو سازمان نظام مهندسی فارس، ۱۲ هزار و ۶۲۱ نفر در این دوره از انتخابات شرکت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشارکت گسترده مهندسان در نهمین دوره انتخابات نظام مهندسی فارس در حالیست که دوره هشتم، این انتخابات با مشارکت ۳۸۷۰ نفر از اعضا، برگزار شده بود.

در پایان شمارش آراء، هادی بیاتی، محمد بنان، مهرداد خواجه‌پور، یاسر پوست فروش، امیر اوجی و ستار خورشیدی در رشته عمران، سعید جعفرزاده در رشته نقشه برداری، مجتبی زوربخش در رشته ترافیک، طاهره نصر، علیرضا زارع، سارا کبیریان مقدم در رشته معماری، جعفر ضابطیان در رشته شهرسازی، رضا خورشیدی و امیرحسین قیصری در رشته برق و هادی تدین در رشته مکانیک، حائز بیشترین تعداد آراء شدند.

براساس قانون تعداد اعضای هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی استان فارس شامل ۱۵ نفر متشکل از ۶ نفر رشته عمران، یک نفر نقشه‌برداری، یک نفر ترافیک، سه نفر رشته معماری، یک نفر رشته شهرسازی، ۲ نفر رشته برق و یک نفر رشته مکانیک است.

بعد از پایان انتخابات و اعلام نتایج، کاندیداها ۵ روز فرصت خواهند داشت تا اعتراض و شکایت احتمالی خود را اعلام کنند و بعد از پایان این مهلت، هیئت اجرایی و دستگاه نظارت، طی هفت روز به شکایات رسیدگی می‌کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی سازمان نظام مهندسی استان فارس نهمین دوره انتخابات سازمان نظام مهندسی نظام مهندسی نفر رشته یک نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۶۴۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پذیرفته شدگان استخدامی آموزگاری فردا مشخص می شوند

علی فرهادی درباره اعلام نتایج آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش گفت: سازمان سنجش پیش از این اعلام کرده بود که نتایج اولیه آزمون استخدام آموزگار را تا پایان فروردین اعلام خواهد کرد و هم‌اکنون منتظر اعلام از سوی آنها هستیم.

وی اظهار داشت: پس از اعلام نتایج اولیه از سوی سازمان سنجش، مرحله ارزیابی تکمیلی و گزینش داوطلبان آغاز خواهد شد و هم‌اکنون کانون‌های ارزیابی در تمام کشور فعال شده‌اند.

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش درباره زمان اعلام نتایج نهایی گفت: تلاش می‌کنیم مرحله ارزیابی تکمیلی و گزینش تا پایان تیر ماه به اتمام برسد تا در تابستان دوره‌های آموزشی پذیرفته شدگان نهایی برگزار شود و تا اول مهر با آمادگی به کلاس‌های درس بروند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • انتقاد از بی قانونی در نظام مهندسی اهواز
  • شهید «محسن صداقت» اخلاص بسیاری داشت
  • نتایج آزمون استخدامی آموزگاری تا فردا اعلام می‌شود
  • پذیرفته شدگان استخدامی آموزگاری فردا مشخص می شوند
  • مشارکت بالا در «دور دوم انتخابات مجلس» به نفع کشور و نظام است
  • اعلام نتایج آزمون ورودی دوره دکتری سال ۱۴۰۳
  • زمان اعلام نتایج آزمون دکتری مشخص شد
  • زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری اعلام شد
  • نتایج اولیه و زمان انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳
  • اعلام نتایج آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D.» (نیمه‌متمرکز) سال ۱۴۰۳