Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدابوالحسن علوی روز شنبه در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: اجرای این طرح باتوجه به سرازیرشدن روان آب و  سیلاب از استان‌های بالادستی در فصل زمستان که موجب انسداد این محور می‌شود، در راستای اقدام‌های  پیشگیرانه زمستانی در محدوده روستای جزیره مشرف به جاده ساحلی آغاز شده است.

وی اظهارداشت: محدوده یادشده به عنوان محوطه کارگاهی محسوب می‌شود و رانندگان انواع کامیون‌ها تا زمان پایان نیافتن عملیات راهداری در این محور از محورهای جایگزین گناوه - آبپخش - بوشهر و بالعکس استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گناوه گفت: جاده ساحلی گناوه به بوشهر از راه‌های پرتردد استان بوشهر همه ساله در محدوده روستای جزیره با  آبگرفتگی ناشی از بارندگی و طغیان رودخانه های فصلی بالادستی  مواجه می‌شود که با اجرای طرح پل باکسی امیدواریم در فصل بارندگی امسال خللی در تردد خودروها بوجود نیاید.

شهرستان ساحلی گناوه در شمال استان بوشهر واقع است.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بوشهر آب پخش آب گرفتگی گناوه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بوشهر آب پخش سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بوشهر آب پخش آب گرفتگی گناوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۶۵۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسهیل تجارت و تردد در پایانه های مرزی از رویکردهای سازمان راهداری وحمل ونقل جاده ای است

تین نیوز

معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای تسهیل تجارت و روان سازی تردد مسافر در پایانه های مرزی کشور را از برنامه ها و رویکرد های اساسی حوزه راهداری وحمل ونقل جاده ای عنوان کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری وحمل ونقل جاده ای، حمیدرضا شهرکی در نشست کارشناسی بررسی روند ترانزیت، حمل و نقل بین المللی، صادرات کالا، تردد مسافر و بازدید از زیرساخت های پایانه مرزی پرویزخان که به منظور تسهیل در تجارت و روان سازی تردد مسافر در پایانه مرزی پرویزخان برگزار شد، گفت: در پایانه های مرزی کشور، تشریفات ورود و خروج کالا و مسافر و ترانزیت کالا انجام شده و تبادل نظر با حضور مستمر در پایانه های مرزی انجام می شود.

وی گفت: در این جلسات فرآیندهای موجود در پایانه های مرزی را به صورت میدانی بررسی می کنیم و باید آنچه در موضوع فرآیند پیش بینی شده است، در حوزه اجرا نیز بررسی شود.

شهرکی در ادامه افزود: در جلسه ای که در پایانه مرزی پرویزخان برگزار شد؛ از زاویه های مختلف بحث ها ترانزیت کالا و تسریع در تردد مسافران مطرح شد و نگاه های نرم افزاری و در بُعد سخت افزار زیرساخت ها و امکانات تجهیزاتی که باید مهیا گردد، در انجام کارها مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

وی با بیان این که در استان کرمانشاه شاهد شفاف سازی، بهبود و تسریع در انجام تشریفات مرزی هستیم، درباره ثمره نشست تخصصی در پایانه مرزی پرویزخان گفت: نگاه متمرکز ستاد سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و شورای ساماندهی مبادی ورودی و خروجی مجاز زمینی کشور باید متناسب با وضعیت اجرایی در حوزه عملکردی پایانه های مرزی برنامه ریزی شود و با انجام طرح های مطالعاتی و اقدامات مختلف، بهبود مستمر فرایندها بر اساس نیازها، تغییر در شرایط و مقررات، توافقات دوجانبه و چند جانبه منطقه ای و کنوانسیون ها و مقررات بین المللی را در دستور کار قرار دهیم و هدف این است که با این اقدامات شاهد جهش در دستیابی به اهداف تعیینی باشیم

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • شناسایی بیش از ۸ هزار تن اضافه تناژ در جاده‌های خوزستان
  • چرا باید از کامیون های تانکردار در جاده دور بمانید (+عکس)
  • تسهیل تجارت و تردد در پایانه های مرزی از رویکردهای سازمان راهداری وحمل ونقل جاده ای است
  • محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های شمال در آخرین روز فروردین
  • وضعیت راه‌های کشور؛ترافیک نیمه سنگین در جاده چالوس و آزادراه تهران–پردیس
  • محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های شمالی کشور
  • حذف ۷ نقطه پر تصادف جاده‌ای استان بوشهر
  • آخرین محدودیت ترافیکی فروردین ماه در جاده‌های شمال
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده چالوس و هراز